0,6%-kal csökkentek a fogyasztói árak - 2015. március |
2015. április 21. kedd, 00:00 | |||
Márciusban a fogyasztói árak átlagosan 0,6%-kal voltak alacsonyabbak, mint egy évvel korábban. Ezen időszak alatt jelentősebb mértékben a háztartási energia és az üzemanyagok ára csökkent. A tartós fogyasztási cikkek, valamint a ruházkodási cikkek ára szintén mérséklődött, míg a szolgáltatások és a szeszes italok, dohányáruk drágultak. 2015. január–márciusban a fogyasztói árak átlagosan 1,0%-kal voltak alacsonyabbak, mint az előző év azonos időszakában. 12 hónap alatt, 2014. márciushoz viszonyítva:
A fogyasztói árak átlagosan 0,6%-kal csökkentek. Az élelmiszerek ára összességében nem változott. Ezen belül drágult többek között a tojás (7,1%), a házon kívüli étkezés (2,3%) és az étolaj (2,0%). Csökkent a cukor (18,8%), a sajt (3,9%), a liszt (3,2%), valamint a baromfihús (1,8%) ára. A szeszes italok, dohányáruk 2,0%-kal drágultak. A szolgáltatásokértátlagosan 1,9%-kal kellett többet fizetni, ezen belül a közlekedési szolgáltatások ára 1,9%-kal nőtt. A háztartási energia ára átlagosan 5,4%-kal mérséklődött, ezen belül a vezetékes gáz 6,5, az elektromos energia 5,7, a távfűtés ára 3,4%-kal csökkent 2014. márciushoz képest. Az egyéb cikkekért (lakással, háztartással és testápolással kapcsolatos cikkek, gyógyszerek, járműüzemanyagok, valamint kulturális cikkek) 4,4%-kal kellett kevesebbet fizetni, ezen belül a járműüzemanyagok ára 11,8%-kal csökkent. A tartós fogyasztási cikkek ára 0,2, a ruházkodási cikkekéátlagosan 0,1%-kal mérséklődött. 1 hónap alatt, 2015. februárhoz viszonyítva: A fogyasztói árak átlagosan 0,6%-kal emelkedtek. Az élelmiszerekértátlagosan 0,4%-kal kellett többet fizetni, ami meghatározóan az idényáras élelmiszerek, azaz a burgonya, friss zöldség, gyümölcs 3,5%-os drágulásának következménye. E csoport nélkül számítva az élelmiszerek ára nem változott az előző hónaphoz képest. A legnagyobb mértékben az egyéb cikkek drágultak, 2,4%-kal, ezen belül a járműüzemanyagokért 5,4%-kal kellett többet fizetni. Átlag felett, 0,8%-kal emelkedett a ruházkodási cikkek ára. A tartós fogyasztási cikkek 0,4, a szeszes italok, dohányáruk 0,2, aszolgáltatások 0,1%-kal drágultak egy hónap alatt. A háztartási energia ára 0,1%-kal csökkent, ezen belül a palackos gázért 2,2%-kal kellett kevesebbet fizetni. Forrás: Magyarorszag.hu
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..