Rekordévet zárt tavaly a Praktiker |
2022. június 24. péntek, 00:00 | |||
Tavaly rekordévet zárt a Praktiker: a magyar tulajdonú barkácsáruház-lánc 2021-ben több mint 10 százalékkal 84,1 milliárd forintra növelte árbevételét, nyeresége 6,1 milliárd forintra bővült - közölte a cég. Kiemelték: az általános gazdasági növekedés, az építőipar fellendülése, a növekvő vásárlóerő, az Otthonfelújítási támogatás elindulása és az SZJA-visszatérítés is pozitívan hatott a barkácspiacra 2021-ben. Ugyanakkor a koronavírus-járvány továbbra sem érintette negatívan az áruházlánc gazdálkodását, mert a vásárlást érdemben befolyásoló korlátozások nem voltak, sőt az év során egyre többen keresték fel a cég üzleteit. Tavaly árbevétel szempontjából a négy legnépszerűbb termékkategória a szaniter, a kert, az építőanyagok és segédanyagok, valamint a hidegburkolás volt, a legnagyobb növekedést e termékcsoportok mellett a melegburkolás és klímaberendezések területén érte el a társaság. A közel 1600 embert foglalkoztató Praktiker több hatékonyságnövelő fejlesztést is bevezetett 2021-ben: felgyorsította az önkiszolgáló kasszák bevezetését, valamint februárban megnyílt 3 ezer négyzetméteres központi webraktára, ahonnan a házhozszállítás kiszolgálása történik. Az idei kilátásokról Pártos Zsolt, a Praktiker Kft. ügyvezető igazgatója a közlemény szerint elmondta: a barkácspiac számára a legnagyobb kihívást jelenleg a járvány hatására még fennálló, és az orosz-ukrán háború miatt fokozódó áruellátási problémák, valamint az ezek nyomán jelentkező folyamatos, egyes árucsoportok esetében sokszor hektikus áremelkedés jelentik. A kereslet az év első felében jól alakult, azt továbbra is hajtja az Otthonfelújítási program, amit a februári SZJA-visszatérítés rövid időre még tovább is fokozott, ugyanakkor a jövővel kapcsolatban egyre több kérdőjel látszik - jegyezte meg. Az árak emelkedése rövidtávon ugyan előrehozott vásárlásokat generál, de az év második felében már a forgalom növekedésének lassulására számít a Praktiker ügyvezető igazgatója. Úgy vélte, ennek mértéke több tényezőtől, így például az üzemanyagáraktól, a rezsidíjaktól, az általános megélhetési költségektől is függ. Pártos Zsolt elmondta: fenntartják a forgalmazott termékek körében a magyar beszállítók magas, jelenleg 85 százalékos arányát, ezzel is igyekeznek mérsékelni a gyengülő forintárfolyam miatt az importtermékek esetében elkerülhetetlen áremelkedést. Kitért arra, hogy mivel nagy hangsúlyt fektetnek a munkavállalói elégedettség folyamatos növelésére, az irodai munkakörök esetében a járvány alatt bevezetett home office lehetőséget 50 százalékban fenntartották. A magyar tulajdonban lévő Praktiker 20 áruházat és egy webshopot működtet Magyarországon. Az áruházak összterülete 130 ezer négyzetméter, a Praktiker piaci részesedése Magyarországon mintegy 33 százalék. Forrás: MTI Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14.Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..