Kísért a múlt a bolti értékesítésben |
2010. május 28. péntek, 03:00 | |||
Pár évtizedig ahhoz szokott a magyar vásárlói réteg, hogy „Nincs.” a válasz, bármit is keressen az üzletekben. Ezt követően ránk szakadt a Kánaán, és a 90-es évek eleje óta nyugati színvonalú termékekhez juthatunk hozzá itthon is. A régi, „bevált” eladói technikák viszont már nem elég hatékonyak. Hogy lehet akkor több eladást elérni egy boltban? A régi bolti eladói sablon – már nem nagy üzletEgy bolti kiskereskedő, ha valóban szeretné a bevételét megnövelni, át kell hogy térjen újfajta marketing és értékesítési megközelítésekre. A jó öreg „Segíthetek?” egy, adott esetben csinos, de kevésbé kompetens eladó szájából ösztönös reakciót vált ki: „Köszönöm, csak nézelődöm!” -a válasz még akkor is, ha a pénztárcánk megengedné a vásárlást. Biztosan sikeres eladási modell volt egykoron, és tapasztalatból tudom, hogy nagyon képzett és jól működő eladói csapatok működtek ennek mentén a nagy áruházakban, de ma már mást igényel a vásárló. Beszélgetés helyett üzleti kommunikáció?Megszokott kép, hogy egy pláza közepén, egy üres boltban unatkozó eladó hölgyek beszélgetnek, és a betévedő potenciális vevő inkább azt érzi: megzavart egy fontos beszélgetést, semmint azt, hogy itt aztán érdemes lenne elkölteni a pénzét. Márpedig a gazdaság törvénye kegyetlen: az él túl, akinél haszon, profit csapódik le az eladás során, nem az, akinél a legszebbek az eladók. Ezért érdemes átgondolni, mit és hogy kellene megváltoztatni a mindennapi hozzáállásban ahhoz, hogy az új vevő fontosabb legyen arra a pár órára, amíg munka van, mint a régi barátnők. Helyzeti előny = profitEgy jól működő bolt, vagy egy jó helyen lévő boltban dolgozó eladók helyzeti előnyben vannak direkt értékesítésből élő kollégáikhoz képest: nem kell az idejüket üzleti partner keresésre fordítani, jönnek maguktól az ügyfelek. Hogy lehet ebből a helyzeti előnyből érdemi hasznot húzni?
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..