English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Gyorsan nő a faktoringpiac Nyomtatás E-mail
2015. július 28. kedd, 00:00

A bruttó faktorált forgalom 899 milliárd forintot ért el tavaly a hazai piacon, amely csaknem 14 százalékos bővülés, ám az ágazati szövetség 2015-re még jobb eredményt vár. A jegybank növekedési hitelprogramjának hatása a második féléves számokon látszik majd elsősorban.


A magyarországi szolgáltatók által produkált bruttó faktorált forgalom 899 milliárd forintot ért el 2014-ben, csaknem 14 százalékkal emelkedett 2013-hoz képest – közölte tegnapi sajtótájékoztatóján Csáki Ferenc, a Magyar Faktoring Szövetség elnöke. A szervezet adatai szerint viszont a bővüléshez jelentős mértékben hozzájárult az OTP bankcsoport megjelenése a piacon, e nélkül a forgalom nagyjából stagnált volna. Pozitív tendencia viszont, hogy a tagok fele bővítette forgalmát, több szolgáltató pedig a 2013-as szintet tartotta, és kisebbségben voltak a csökkenő forgalmú szervezetek.

Az ügyfélkör átalakulása 2014-ben tovább folytatódott a szövetség tagvállalatainál. A kis- és középvállalkozói kör aránya a 2013-as 72-ről 64 százalékra csökkent, és ennek megfelelően nőtt a nagyvállalatok részesedése a faktoringszolgáltatásból. Ma már több mint egyharmadát adják a finanszírozott vállalati körnek. – Ez utóbbi növekedés pozitív folyamat, és megfelel a nemzetközi trendeknek, ugyanakkor sajnálatos, hogy a mikro- és kisvállalkozások köre folyamatosan zsugorodik – emelte ki az elnök.

Az ágazati megoszlás is változott némileg a megelőző évihez viszonyítva: kissé gyengült az iparhoz tartozó vállalkozások szerepe, és a dominancia áttolódott a kereskedelmi ágazat irányába. Emellett hosszú távon folyamatosan erősödik a szolgáltató jellegű vállalkozások részesedése a faktoringfinanszírozásból. Az építőipari cégek – annak ellenére, hogy ott a fellendülés jelei mutatkoznak – gyakorlatilag kiszorultak a faktoringból az előző, főként a válság éveiben rájuk jellemző súlyos pénzügyi kockázatok miatt.

Az elmúlt években pedig a szolgáltatók köre fokozatosan zsugorodott a magyarországi faktoringpiacon. Ebben szerepet játszott a válsággal összefüggő kedvezőtlen piaci helyzet, de érzékenyen érintette az ágazatot a 2010-ben kivetett bankadó bevezetése is. Ez utóbbit látványosan megsínylették a független faktorok. Ennek eredményeként a 2010-es 21 helyett ma már csak kilenc független faktorcég működik a szövetségben, azaz kevesebb, mint felére csökkent a független vállalkozásként működő faktorcégek száma.

Az idei kilátásokról Csáki Ferenc közölte: 2015 még erősebb bővülést hozhat, mint a tavalyi év. Az első fél évben a tagok által produkált bruttó faktorált forgalom 550,7 milliárd forintot ért el, ez 34,5 százalékos bővülés az egy évvel korábbihoz viszonyítva. Ami pedig a jegybank növekedési hitelprogramjának (NHP) ösztönző hatásait illeti, az elnök szerint azok a második féléves számokban látszanak majd igazán, mivel június volt az első hónap, amikor jelentősebb volumenben kötöttek ilyen szerződéseket.

A független faktorszolgáltatók tavaly már kicsit jobb évet zártak az előzőhöz képest, de a néhány százaléknyi növekedés ütem még elmaradt a várttól – közölte az ágazati szövetség adatai kapcsán Nagy Tamás, a City-Faktor igazgatóságának elnöke. Az elnök szerint 2015-ben megáll a független faktorszolgáltatók leszakadása. A nagy bankoknál és banki faktorszolgáltatóknál irányváltásra lehet számítani, mert a jelenlegi szolgáltatással egyes szegmensekben nem realizálnak hasznot az ügyleteken. Az év második felében emellett a refinanszírozási lehetőségek megnyitása várható a piacon, ami kölcsönös előnyöket nyújt mind a refinanszírozó banknak, mind a független faktorszolgáltatóknak.

Forrás: Barát Mihály, Világgazdaság Online
Az elmúlt öt hónapról rendelkezésre álló legfrissebb statisztikák szerint, január-májusban 3,4 millió vendég 7,9 millió éjszakát töltött a kereskedelmi szálláshelyeken, a vendégszám 8,2%-kal, a vendégéjszaka-szám pedig 6%-kal haladja meg a tavalyi értéket – hangsúlyozta Glázer Tamás. A turizmus tehát ismét bizonyított a nemzetgazdaság egyik húzóágazataként. A beutazó turizmusban kulcsszerepe van annak, hogy Magyarország egy nagyon jó ár-érték arányú utazási célpont, az utóbbi évek fejlesztéseinek köszönhetően folyamatosan tud újat, érdekeset és általában a vártnál is jóval többet nyújtani a látogatóknak. A legtöbb vendég Budapestre érkezik, ám a SZÉP Kártya segíti oldani vendégforgalmunk Budapest-centrikusságát, illetve a hazai turizmus szezonalitását, hiszen az elfogadóhelyek több mint 80%-a vidéken van. Az Észak-Magyarország régió a 3. legnépszerűbb belföldi úti cél, a régióban eltöltött külföldi és belföldi vendégéjszakák száma tavaly meghaladta a 2 milliót, ami több mint
13%-os növekedés az előző évhez képest – fejtette ki a vezérigazgató-helyettes. Kiemelte továbbá, hogy az észak-magyarországi turisztikai régió az év 365 napján kínál tartalmas és kellemes időtöltési lehetőséget, így mind a négy évszakban vonzza a turistákat. Olyan, jól ismert és szeretett térségei vannak, mint Eger és térsége, Mátra, Nógrád, Miskolc-Bükk, Aggtelek, vagy Tokaj-Zemplén. A minőségi szálláshelyek, a nemzeti parkok és a borvidékek mellett az élményközpontúságot emelte ki Glázer Tamás, amiben – szavai szerint – Eger verhetetlen, a legfeltűnőbb változáson azonban Miskolc ment keresztül: iparvárosból kulturális és aktív turisztikai úti céllá vált pár év alatt. Az „Egészségtudatos hegyvidék" mottóval népszerűsített Észak-Magyarországon minden rendelkezésre áll, ami a rekreációhoz szükséges: a vizeken kívül számos más gyógytényező – mofetta, gyógybarlang, gyógynövények, ivókúra – is megtalálható itt. A Magyar Turizmus Zrt. célja, hogy tovább bővüljön a régió vendégfo
rgalma. Jelenleg a vendégéjszakák 80%-a belföldi vendégeknek köszönhető, ezért a társaság törekvése a külföldi vendégek arányának növelése is – hangsúlyozta Glázer Tamás.

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Adózási tanácsadás

Adózási ügyekben kérdezzen tanácsadónktól!

Adózási tanácsadás

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Andem_ex 98 Kft
Mile Mária

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
BIO-SZEKTOR Kereskedelmi és S... BIO-SZEKTOR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Gaál Emese

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Ép-Tûz Bt.
Kiss Attiláné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Nyír-Sziget Kft
Fenyvesiné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.