Deloitte: a hazai vállalatok inkább a hagyományosabb tényezőkre fókuszálnak |
2019. május 03. péntek, 00:00 |
Míg a hazai vállalatvezetők és tulajdonosok hagyományosabb irányt képviselve a költséghatékonyságra és piaci lefedettségre fókuszálnak, a nemzetközi vállalatok vezetői inkább a felforgató technológiai trendekben rejlő lehetőségek feltérképezését és kiaknázását preferálják. A hazai és közép-európai magánvállalkozások is kénytelenek azonban a régi, bevett eszközök és stratégiák, valamint az új trendek, technológiai megoldások között egyensúlyozni - derül ki a Deloitte Private globális kutatásából, amelyben 30 ország, 2500 magántulajdonú vállalkozás vezetőjét és tulajdonosát kérdezték meg arról, hogyan látják az előttük álló időszak növekedési lehetőségeit és kihívásait a globális piacokon. A Deloitte közleményében ismerteti: a cyber-támadások, kereskedelmi korlátozások és geopolitikai bizonytalanságok jelentős kockázatot képviselnek a növekedésre nézve, ami a magántulajdonú vállalkozások irányítóit arra kényszeríti, hogy régóta fennálló és hosszútávú stratégiai elképzeléseiket óvják, mégis nyissanak a rövid-, középtávon azokat alapjaiban átíró fejlesztések, megoldások irányába. A megkérdezett magánvállalkozások vezetői a felmérés szerint magabiztosnak tűnnek vállalkozásaik rugalmassága, stressztűrő képessége és kilátásai tekintetében. A résztvevők közel háromnegyede érezte magát biztosnak, vagy kiemelkedően biztosnak abban, hogy az általa irányított szervezet következő 12 hónapja sikeres lesz, az árbevétel, a profitabilitás és a tőkebefektetés terén is nőhetnek a következő évben. A válaszadók 48 százaléka gondolta úgy, hogy a súlyos munkaerőhiányos környezetben is nőni fog teljes idejű munkavállalóik száma a tavalyi évhez képest. Kóka Gábor, a Deloitte Private közép-európai vezető partnere szerint a megkérdezett európai magánvállalatok vezetői jellemzően tisztán látják a nemzetközi versenyt alapjaiban alakító felforgató trendek jelentőségét. Erősen szór azonban azoknak a megoldásoknak a köre, amelyekre fókuszálva ezeket a kihívásokat kezelhetőnek látják: a válaszadók 42 százaléka mondta Európában a régióban, hogy elsődlegesen új üzleti modellt terveznek kialakítani, 33 százalékuk fókuszált belső erőforrást szentelt ezekre a célokra, míg közel harmaduk elegendőnek ítélte a témák felső vezetői testületekben való megvitatását. Általánosan jellemző, hogy a magánvállalatok vezetői és tulajdonosai a folyamatosan erősödő és gyorsuló kihívások ellenére erős alapokat látnak szervezeteikben a változások kezeléséhez. A magabiztosság okaként a legtöbben az új szolgáltatások és termékek kifejlesztését, a magas produktivitást és az üzleti modell innovációját emelték ki. A megkérdezett magyar magánvállalatok vezetői körében azonban ezek a szempontok csak a harmadik-ötödik helyen szerepeltek. A jellemzően konzervatívabb álláspontot képviselő hazai vállalatvezetők 44 százaléka szerint a termelékenység növelése, 26 százaléka szerint a költségszerkezet javítása, míg 22 százalékuk szerint a meglévő piacok fejlesztése lehet a legfontosabb növekedési pályát támogató stratégiai irány. Náluk is megfigyelhető ugyanakkor, hogy ezek mellett az alkalmazkodó készséget növelő tulajdonságként hivatkoztak a magánvállalkozásokra régóta jellemző személyes elhivatottságra és erős vállalati kultúrára is - mutat rá Erdei Márton, a Deloitte Private szenior tanácsadója.
Forrás: MTI Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14.Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Év végére várhatóan meghaladja a 460 ezret az adókedvezményes nyugdíjbiztosítások száma
- Egyszerűsített havi bevallás az átalányadózóknak
- Van még pályázati forrás elektromos rásegítésű kerékpárok vásárlásához
- Húsz százalékkal nőtt a lízingpiac a második negyedévvben
- NAV: már elérhető a hivatal új ügyintéző felülete
- K&H Bank: az OBA befizetés jelentősen csökkentette a profitot
- Lakáshitelbe menekülhetünk az infláció elől
- Adni jó!
- Fizetési kedvezménnyel segít a NAV
- Szakmai vélemény: még nem késő élni az 1 százalékos iparűzési adó lehetőségével
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..