2009. január 08. csütörtök, 05:10 |
Hogy maradhat felszínen egy cég? - 5 lépés a válság legyűrésére A szakértő szerint a válságkezelésnél a következő legyen a cégvezetők jelmondata: „Folyamatosan mozgásban maradni, és meglátni a kínálkozó lehetőségeket."
Nagy Béla szerint egy vállalat menedzsmentjének a mostanihoz hasonló krízishelyzetekben az első dolga a reklámtevékenység erősítése. Bár sok társaság fogja vissza marketing és kommunikációs kiadásait a válság miatt, Nagy Béla éppen ennek ellenkezőjét ajánlja; szerinte minél inkább tudatosítani kell a fogyasztókban és a vállalat munkatársaiban is, hogy az adott cég nem adja fel, és továbbra is mindenben áll ügyfelei rendelkezésére.
|
Bővebben...
|
2008. december 01. hétfő, 05:30 |
Pénteken zárul a 2008-es NEP - pályázatok fogadása A Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium tájékoztatja a lakosságot, hogy a 2008. évi Nemzeti Energiatakarékossági Program (NEP) pályázatainak befogadása 2008. december 5-én éjfélkor lezárul. A tárca arra kéri az érdeklődőket, hogy pályázataikat legkésőbb 2008. december 5-én, 24.00 óráig adják postára, mert csak ezzel a határidővel záruló keletbélyegzéssel ellátott anyagok befogadására és előírásszerű idei feldolgozására van lehetőség. |
Bővebben...
|
2008. november 18. kedd, 05:30 |
A képzés a befektetések fogadására készíti fel Magyarország településeit és önkormányzatait A Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium és az ITD Hungary mintegy száz település részvételével lezajlott nyitókonferencia keretében ismertette a Befektetésbarát Önkormányzatok Programot 2008. november 14-én, Budapesten. A képzés a befektetések fogadására készíti fel Magyarország településeit és önkormányzatait.
|
Bővebben...
|
2008. november 12. szerda, 06:00 |
Uniós pénzekből, lehetetlen határidővel... Lehetetlenül rövid határidővel és meglepően konkrét indulási feltételekkel írta ki rendezvényszervezési tenderét a különböző uniós fejlesztési és együttműködési programokat gondozó VÁTI Kht - tájékoztat egyik legfrisebb cikkáben a Kreatív Online.
|
Bővebben...
|
2008. október 21. kedd, 09:30 |
Mától hozzáférhető a megújult, kedvezőbb konstrukciójú mikrohitel A Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium az Európai Unió és a hazai költségvetés támogatásával kialakított pénzügyi eszközökkel segíti a kis- és középvállalkozások (kkv-k) fejlesztési forráshoz jutását a nemzetközi pénzügyi válság nyomán szigorodó banki feltételek között. |
Bővebben...
|
2008. szeptember 07. vasárnap, 17:10 |
Megalakult a Pólus Akkreditációs TestületBajnai Gordon nemzeti fejlesztési és gazdasági miniszter felkérésére megalakult az a 7 tagú testület, amely a hazai klaszterek akkreditációjáért felelős. A grémium várhatóan már szeptember 8-i alakuló ülésén dönt az első akkreditációkról.
|
Bővebben...
|
2008. augusztus 17. vasárnap, 22:10 |
Megemelt támogatási keret és megemelt támogatás a KHEM 2008. évi Nemzeti Energiatakarékossági Program pályázataihozIdén a Nemzeti Energiatakarékossági Program – NEP – pályázatok támogatására az eddig rendelkezésre álló 1,6 milliárd forintos keretet a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium további 1 milliárd Ft keretösszeggel növelte meg átcsoportosítással.
|
Bővebben...
|
2008. augusztus 04. hétfő, 22:10 |
70-60-50 százalékos támogatásAz Expert 4 Hungary Kft. támogatni kívánja a magyar fejlesztésű termékek nemzetközi piacokon, kiállításokon történő megjelenését, és ennek érdekében pályázati úton választja ki azokat a kis- és középvállalatokat, amelyek exportpromóciós filmjeinek elkészítéséhez támogatást nyújt. |
Bővebben...
|
2008. június 17. kedd, 06:20 |
BlackBerry Professional a Vodafone-tól A Vodafone a BlackBerry új mobil megoldását kínálja a kis- és középvállalati szegmens számára, BlackBerry Professional néven.
A BlackBerry Professional szolgáltatás előnye, hogy támogatja a vállalati hálózatokban gyakori levelezőrendszereket (Microsoft Exchange és IBM Lotus Domino) akár 30 mobil e-mail felhasználó számára is. Az új ajánlat egyedi különlegessége, hogy az e-mail szerverre közvetlenül installálható, nincs szükség külön szerver gépre, mégis kiemelt biztonságot, ellenőrzési lehetőséget és teljesítményt kínál. A varázsló segítségével könnyen telepíthető, az egyedileg a kis- és középvállalatok igényeihez kifejlesztett felhasználói felülettel pedig rendkívül egyszerűen kezelhető.
A Vodafone jelenleg elérhető valamennyi BlackBerry ajánlatának előnye, hogy egy készülékkel egyszerre férhetünk hozzá e-mailjeinkhez (akár 10 különböző e-mailcímmel, amelyek különböző postafiókba érkeznek), használhatjuk normál mobiltelefonként, de folyamatosan nálunk van a naptárunk, kontaktlistánk, sőt egy fényképezőgép és médialejátszó is. Így bárhol is legyünk, minden fontos e-mail utolér, és mindent szinte azonnal el tudunk intézni, nem kell várni, míg visszaérünk számítógépünkhöz. A BlackBerry készüléken emellett megtekinthetők a levelek csatolmányai is, például Microsoft Word, Excel, PowerPoint dokumentumok, PDF-ek vagy akár képek is.
A tömörített adatforgalomnak köszönhetően pedig külföldön is alacsonyak a használat költségei.
Az ajánlat jelenleg a Vodafone kiemelt ügyfelei számára érhető el.
Forrás: Vodafone
Kérdése van a cikkhez? Írja meg az
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mailcímre!
Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →
|
Bővebben...
|
2008. június 04. szerda, 08:19 |
A nyári uborkaszezonban is fejlesztheti cégét!
Tisztelt Ügyvezető! Egy kellemes reggeli keretén belül megtudhatja, hogy vállalkozása milyen plusz árbevételhez, illetve vissza nem térítendő támogatáshoz juthat! |
Bővebben...
|
|
2008. június 04. szerda, 08:19 |
Tévhitek és
tények.
Avagy miért
érdemes pályázni?
Nehéz eligazodni a pályázati hírekben, de még
nehezebb beletanulni a pályázatírásba.
Ez a terület azok közé tartozik, ahol nem szívesen
tanulunk saját hibánkból, hisz olyan projektekről beszélünk, melyeket előre ki
kell fizetni, és számtalan adminisztratív munkával járnak.
Viszont ha nincs elegendő információnk a pályázatokról,
miként merjünk belevágni az előttünk álló ismeretlenbe?
Abban gondolom egyetértünk, hogy a Brüsszelből folyósított
milliárdokat nem hagyhatjuk kihasználatlanul, hisz ezek a pénzek a magyar cégtulajdonosok, dolgozók
és magánszemélyek adójából kerültek átcsoportosításra.
Vegyünk néhány tévhitet, melyet az ismeretlentől való
félelem táplál, és rögtön mellé a tényeket, melyek mindenkit érintenek.
„Lehetetlen biztosítéknyújtást követelnek meg a
pályázatok.”
- Tízmillió forint
alatti elnyert támogatás esetén egyáltalán nem kell biztosítékot nyújtania a
pályázónak.
- Beruházási
projektek esetében csak akkor szükséges biztosítékot nyújtani - és ekkor is
csak 50 % mértékben - ha a támogatási összeg meghaladja az 50 millió forintot.
- Akik a fenti
kritériumok egyikébe sem tartoznak, azok számára pozitív változást jelent, hogy
a 120 százalékos garancia helyett elegendő 100 százalékos biztosítékot nyújtani
a projekt megvalósításához.
A tavalyi évhez képest jelentősen lecsökkent az
elvárás, most 3-5%-os reál árbevétel növekedést kell produkálni. Ráadásul nem 3
évre kell bevállalni ezt, hanem már csak 2 évre.
„A minimális árbevétel csökkenés vizsgálata irreális
a projektet megelőző két évben.”
- A korábbi évek azon követelményéhez képest, hogy az
árbevétel a legutolsó két évben nem csökkenhetett, a mostani 5 százalékban
maximált csökkenés szintén szélesítheti a pályázók körét.
Természetesen
számos egyéb követelménynek is meg kell felelnie annak, aki pályázik.
Mivel
cégünk úgy gondolja a pontos és részletes kiírások alapján már a pályázat
megírása előtt feltérképezhető, hogy egy ügyfél valóban alkalmas-e az adott
projekt pályázati úton történő megvalósítására, kidolgoztunk egy olyan
speciális konstrukciót, mellyel Ön is megbizonyosodhat arról, hogy mire tudna
eséllyel pályázni, még a szerződéskötés előtt.
A
Brüsszel Center Pályázati Tanácsadó Központ az elmúlt 5 év tapasztalatából
összeállított egy díjmentes adatlapot, mely segít Önnek abban, hogy
kötelezettségvállalás nélkül kiderítse milyen pályázatra alkalmas, és megtudja
elképzelései megvalósíthatók-e uniós forrásokból.
Honlapunkon
regisztrálva kérje ingyenes előminősítőnket, és bizonyosodjon meg személyesen
arról, hogy érdemes pályázni.
Borsos
Mariann
Mobil:
+36 20 972 43 75
Telefon:
+36 1 999 42 05
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Web:
www.brusszelcenter.hu |
Bővebben...
|
2008. június 04. szerda, 08:19 |
Gépbeszerzéssel a fejlődésért
Elgondolkodott már azon milyen forrásokat, pályázati
lehetőségeket emlegetnek oly előszeretettel a tv-ben, újságokban?
Vagy azon, hogy a rengeteg ajánlat és hír közül
melyik az, ami az Ön számára a legtöbb használható információt tartalmazza?
Joggal merülhet fel Önben a gondolat: „Ó, újabb
hirlevél a pályázatokról.”
DE! Megkérdezte-e
már magától, hogy az Európai Unió által hirdetett pályázatoknak mik a valódi
forrásai? Vagy azt, hogy mi lesz abban az esetben, ha ezek a milliárdok nem
kerülnek felhasználásra?
A megdöbbentő valóság: nem a német, a
francia, vagy a svéd, hanem a magyar
vállalkozások által fizetett adók és járulékok összegéről írtam az
eddigiekben.
A pályázati lehetőségeket azonban nem merítik ki a magyar
cégvezetők, így jelentős milliárdok vannak még kihasználatlanul.
Pedig biztos vagyok abban, hogy Ön is
elgondolkodott már azon, milyen forrásból tudná felújítani gépparkját, hogy
ezzel versenyképességét, árbevételét növelhesse.
Tudta Ön, hogy idén minden mikro- és
kisvállalkozások számára lehetőség nyílik a technológiai korszerűsítésére,
gépbeszerzésére?
A támogatás mértéke akár 50%-os is lehet, attól
függően, hogy hol van a cég telephelye. A pályázat megírására és benyújtására az év végéig
van lehetőség. De mivel az elbírálás folyamatos, a pályázat beadását nem szabad
az utolsó pillanatra hagyni.
Néhány kétely, mely felmerülhet ennek a pályázati
lehetőségnek a kapcsán, és rögtön utána a válaszok.
- „A pályázatok elbírálása lassú,
és csak a beadási határidő zártával kezdődhet meg.”
A
pályázatra beérkező anyagokat folyamatosan bírálják el, így az eredmény
megérkezéséhez nem kell megvárni az év végi beadási határidőt.
- „Magas a biztosíték és előlegvállalási kötelezettség.”
Bár
előleg igénylésére nincs lehetőség, de a pályázónak nem szükséges biztosítékot felmutatnia.
A későbbi elbírálást az is gyorsítja, hogy mindösszesen egy elszámolást kell benyújtani
ennél a pályázatnál.
Amennyiben további információkat szeretne megtudni
a fent említett pályázati lehetőségről, kérem jelezze azt az alábbi elérhetőségek
valamelyikén.
Ne
feledje, az idő ebben az esetben a versenytársainak dolgozik. Ne halogassa
tovább a döntést. Tudjon meg mindent gépbeszerzési lehetőségeiről.
Borsos
Mariann
Mobil:
+36 20 972 43 75
Telefon:
+36 1 999 42 05
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Web:
www.brusszelcenter.hu
|
Bővebben...
|
2008. június 04. szerda, 08:19 |
Meghívó
A kis- és középvállalkozások
többsége roppant nyomás közepette igyekszik a kiábrándító gazdasági helyzethez
alkalmazkodni, vállalkozásával túlélni, piacot szerezni, fejleszteni, a
rettenetes mértékű adókat befizetni, egyszóval küzdeni. Sokat hallunk az uniós
milliárdokról, azonban még mindig csupán a cégek 5%-a tudott ilyen pályázati
forrással fejlesztést megvalósítani.
Van-e egyáltalán értelme pályáznunk?
Igaz-e, hogy a pályázatok valójában nem működnek?
Igaz még ma is, hogy a pályázatok elbírálása rettenetesen sok idő?
Igaz-e, hogy Magyarországon csak kapcsolatokkal lehet pályázatot nyerni?
Mi történik, ha nem pályázunk, és a milliárdok nem jutnak el azokra a helyekre,
ahol valójában szükség van rájuk?
Lehet a pályázat, megtérülő befektetés?
Ezekre a kérdésekre
szeretnénk Önnek választ adni
díjmentes rendezvényünkön!
Időpont: 2008. június 19. Csütörtök 16:00
Helyszín: Budapest, Mogyoródi út
32.
Brüsszel Center Kft.
A részvételhez előzetes
regisztráció szükséges!
Ezt megteheti faxon: 402-47-54
Vagy e-mailen:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
JÖJJÖN EL, ÉS BESZÉLJÜNK A
PÁLYÁZATOKRÓL ŐSZINTÉN!
Jelentkezni lehet:
Borsos
Mariann
Brüsszel Center
Telefon:
+36-1/ 999-4225
Fax: +36-1/
402-4754
Mobil:
+36-20/ 972 4375
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
|
Bővebben...
|
2008. június 04. szerda, 08:19 |
Nyári csúcs a pályázatok világában
Előző a héten beköszöntött a tanítási szünet, a kis diákok
megkezdhetik gondtalan nyári vakációjukat.
A pályázatok világában azonban soha nincs megállás, nincs
szünet.
A leadási határidők előttünk állnak, és nem kapunk
felmentést az adatbekérések alól, sem a pályázatok megírásából.
Ezért szeretnénk rövid áttekintést adni a következő félévben
kiírt pályázatokról, különös figyelmet adva a határidőknek.
- Az
első előttünk álló pályázati kiírás kizárólag a mikro- és kisvállalkozások gépbeszerzését támogatja. Ennek
keretében gazdasági társaságok, szövetkezetek és egyéni vállalkozók
nyújthatják be technológiai fejlesztésre pályázatukat. Targoncavásárlás,
egyéb ipari gépek, és még informatikai gépbeszerzés is lehetséges a kiírásnak
megfelelően.
Jelentős változás:
3évnél nem régebbi használt eszközök
vásárlása is megengedett!
A pályázat folyamatos elbírálású,
így a döntést nem érdemes halogatni, a decemberi zárásig.
- Az
on-line megjelenés, az
e-kereskedelem kedvelt pályázati kiírása jelenleg még nyitott. Az ügyfélszolgálati rendszerek,
elektronikus számlázás, és kereskedelem sok egyéb szolgáltatás mellet
ezzel a pályázati kiírással érhetőek el. A támogatottak köre széles, de
megmaradt a korábbi évekhez hasonlóan a
saját tőke pozitív pályázati feltétele.
- A kutatásfejlesztés területén
bőséges a választék. Nemcsak a Baross Gábor pályázatok teszik lehetővé a
fejlesztési pénzek elnyerését, de számos uniós forrás is megnyílik a
magyar vállalkozások számára. Vegyünk néhányat ezek közül:
-
Támogatható
tevékenységek között szerepel az új
tudásanyag megszerzésére irányuló kutatása, vagy az ipari kutatások eredményének tervekbe foglalása. A pályázat: június
25-től szeptember 1-ig tart.
-
Lehetőség
van a kutatás-fejlesztési központok erősítésére
kis-, közép és nagyvállalkozások esetében egyaránt június 25-étől, decemberig.
-
Csupán
néhány szakmai területet emelnék ki, ahol támogatás igényelhető: humán és állatorvos tudományok, gyógyszerészeti, agrár és egészségtudományok,
hulladékkezelés, valamint a környezetvédelem
területén.
A pályázatokat egy rövid ideig,
augusztus 25-ig lehet beadni.
- Az
őszi tanévkezdéssel egy időben várható képzési program keretében lehetőség
lesz a munkavállalók és az
alkalmazottak fejlesztése, továbbképzése.
A szakmai, idegen nyelvi, számítástechnikai, munka- és egészségvédelmi,
valamint a működéssel kapcsolatos
képzések támogatását teszi lehetővé a pályázat.
Még időben vagyunk! De
ez már csak napok kérdése!
Vegye fel velünk a
kapcsolatot, és az Ön cégének nem lesz nyári szünete.
Keresse Borsos Mariannt az alábbi
elérhetőségek egyikén, kérje ingyenes
előminősítését MOST!
Borsos Mariann
Mobil: +36
20 972 43 75
Telefon:
+36 1 999 42 05
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
|
Bővebben...
|
2008. június 04. szerda, 08:19 |
Jó hír minden vállalkozónak
Ön mit gondol, milyen méretű vállalkozások indulnak a
legtöbb pályázaton?
Mit gondol, kinek vannak nagyobb lehetőségei? Egy mikró, egy
kis- vagy egy középvállalkozásnak?
Ön
szerint hogyan veheti fel a versenyt egy hazai vállalkozás egy külföldi multival
szemben?
Az elmúlt hetekben sokszor szembesültem azzal a
véleménnyel, hogy a pályázati kiírások azoknak a cégeknek kedvez, akiknek
voltaképp nincs is szükségük támogatási összegre. Az amúgy is jól jövedelmező cégvezetők
fejlesztéseiket, korszerűsítéseiket könnyű szerrel megoldják, az Uniótól kapott
támogatások pedig még inkább erősítik vállalkozásuk sziklaszilárd talapzatát.
Ezek a vélemények úgy gondolom néhány tévhitből
fakadnak, melyeket az ismeretlentől való félelem táplál. Az alábbiakban 3 olyan
hiedelmet írok le, mellyel a leggyakrabban találkoztam eddigi munkám során.
- „Lehetetlen
biztosítéknyújtást követelnek meg a pályázatok.”
o Tízmillió
forint alatti elnyert támogatás esetén egyáltalán nem kell biztosítékot
nyújtania a pályázónak.
o
Beruházási
projektek esetében csak akkor szükséges biztosítékot nyújtani - és ekkor is
csak 50 % mértékben - ha a támogatási összeg meghaladja az 50 millió forintot.
o Akik a
fenti kritériumok egyikébe sem tartoznak, azok számára pozitív változást
jelent, hogy a 120 százalékos garancia helyett elegendő 100 százalékos
biztosítékot nyújtani a projekt megvalósításához.
- „A
minimális árbevétel csökkenés vizsgálata irreális a projektet megelőző két
évben.”
A korábbi évek azon követelményéhez képest, hogy az
árbevétel a legutolsó két évben nem csökkenhetett, a mostani 5 százalékban
maximált csökkenés szintén szélesítheti a pályázók körét.
És Önnek, milyen kérdése lenne? Meg szeretné tudni, milyen pályázatra alkalmas
cége?
Vegye fel
velünk a kapcsolatot most, és kérje ingyenes előminősítésünket, mely révén
megtudja milyen pályázaton indulhat cége.
Borsos Mariann
Mobil: +36
20 972 43 75
Telefon:
+36 1 999 42 05
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
|
Bővebben...
|
2008. június 04. szerda, 08:19 |
Egy jó tipp a pénzügyi gondokra!
Biztos vagyok benne, hogy mindannyian ismerünk olyan cégvezetőt, akinek fejlesztési elképzeléseit pénzügyi akadályok nehezítik. Vagy olyan pályázni akaró, de a szigorú feltételeknek megfelelni nem tudó céget, akinek éves pénzügyi mérlege az elmúlt években a kemény munka ellenére is romlott. |
Bővebben...
|
2008. május 28. szerda, 06:10 |
Június első napjaiban indul el a Széchenyi-kártya II konstrukció A hitelkonstrukció megújulását a Microhitel Symposium című konferencián jelentette be Szép Zoltán, a Kavosz Zrt. fejlesztési igazgatója.
A termék nagy előnye lesz a korábbi Széchenyi-kártyához képest, hogy megszűnik a negyedéves visszatöltési kötelezettség, az igénylők a kártyát két éves időtartamra kapják meg, igaz, a futamidő felénél a hitelnyújtó bankok felülvizsgálják a cég gazdálkodását. .
Tovább a teljes cikkhez →
Kérdése van a cikkhez? Írja meg az
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mailcímre!
Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →
|
Bővebben...
|
2008. május 27. kedd, 16:03 |
WANTED
Keressük azt a cégvezetőt, akinek cégében - a bér és munkaügy területén történő változások naprakész követésébe már belefásult a könyvelés, - a bér és munkaügy területhez szükséges szoftverek beszerzése, üzemeltetése szörnyűnek tűnik a magas költségek miatt - a szakmai szervezetekkel való kapcsolattartás, adatszolgáltatási kötelezettségek nyilvántartása és pontos teljesítés egy rémálom. Amennyiben látott hasonló üzletembert szabadon járni-kelni, vagy Önre illik a fenti leírás, SÜRGŐSEN Jelentkezzen a
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mail címen, elérhetőségeinek megadásával!
Jutalom: - sokkoló mennyiségű költségmegtakarítás (akár ezen a területen létszám megtakarítással) - kisimult arcok a havi költségek ütemezésénél: nem kell drága szoftvert kitermelni, elég egy alacsony – az eddigiekhez képest összehasonlítva rémesen alacsony – havi költséget megtermelni. A becsületes megtalálónak, jelentkezőnek még programkövetési, vagy karbantartási díjat sem kell fizetnie. - Rengeteg felszabaduló idő és energia – a jogszabályi változások állandó követése, képződés és jogtár-értelmezés helyett hasznos tevékenységekkel foglalkozhat - Nincs több probléma, idegeskedés a bevallások idején – ezek terhe lekerül válláról.
Jelentkezzen most, vagy küldje el ismerősét! Kérje ingyenes felmérésünket, szakértői állásfoglalásunkat MOST – küldje el névjegyén szereplő elérhetőségeit (név, beosztás, cégnév, cím, közvetlen telefon, közvetlen e-mail) a
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mail címre! „Állj! Maguk most el akarnak adni nekem valamit?” Szakmai tapasztalatunkat mindenképpen. A felmérés kötelezettséggel nem jár, viszont olyan ötleteket meríthet belőle, amelyek több millió Forint megtakarítást jelenthetenek Önnek – egyből. 1. Mit fog pontosan DÍJMENTESEN kapni, ha ingyenes felmérésünk mellett dönt? Szakértőnk egyeztet Önnel egy időpontot, amikor rá tudnak szánni egy órát körülbelül, hogy titkos, csak ügyfeleink részére elérhető ellenőrzőlistánkon végighaladva tartsunk görbe tükröt munkaügyes / bérszámfejtő rendszeréről Ön elé: látni fogja, megérné-e Önnek ezt a tevékenységet minden részével együtt külsős profi cégre bízni, vagy sem. Ez egy olyan, tisztán gyakorlati kérdéseket felvető és gyakorlati eredményeket hozó konzultáció, amely végén Ön képes lesz teljesen átlátni, van-e rés a munkaügyese / bérszámfejtő rendszerében; mi okozza azt; hogy lehet eltüntetni. Összehasonlításként: egy konzultációs óránk díja 12.500 Ft + ÁFA – de ez most teljesen ingyenes, a kiszállást és mi álljuk. 2. Mit kell tennie ehhez? Küldje el névjegyén szereplő elérhetőségeit (név, beosztás, cégnév, cím, közvetlen telefon, közvetlen e-mail) a
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mail címre MÉG MA – ez a lehetőség kizárólag a 2008. június 03–ig jelentkező ügyfeleknek él. 3. Mi fog történni, miután elküldte az e-mailt? Szakértőnk 2 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot (ezért fontos, hogy személyes telefonszámot adjon meg: ez a díjmentes felmérés Önnek szól), és időpontot egyeztet Önnel. Személyes találkozójukon egy teljesen Önre szabott képet kap arról: hogy tudná növelni az információáramlás pontosságát és sebességét vállalkozásában, hogy teremthet ez több profitot az Ön zsebébe – már másnaptól akár. A felmérés alapján készült összegzést ezt követően írásban küldi el Önnek specialistánk. Üdvözlettel, ProHuman Team u.i.: ne feledje, hogy a díjmentes szakértői felméréshez az e-mailt legkésőbb 2008. június 03-ig meg kell kapnunk (lásd 2. pont) !
|
Bővebben...
|
2008. május 27. kedd, 15:58 |
Bemutatkozik A kassza- és
készletkezelő rendszer, amelynek egy fő hibája van – de erről kicsit később
Ha Önnek nem kell esténként a zárással,
vagy a fizetési módok kigyűjtésével bajlódnia; könnyen és gyorsan átlát minden Önnek fontos
értékesítési / készlettel kapcsolatos adatot összes boltjában egyszerre; ha
kasszarendszere hibája esetén közérthető, villámgyors segítséget kap akár egész
nap; akkor most hagyja abba az olvasást!
Amikor este 7-kor egy forgalmas
nap után az ismert ruházati márka budai bevásárlóközpontban található
boltvezetője még mindig azzal volt elfoglalva, hogy összesítse a napi
forgalmat, zárást csináljon, és közben még azt is szerette volna tudni: mennyi
volt a készpénzes, mennyi a kártyás fizetés aznap, kezdett befelhősödni a
homloka. Ezt kigyűjtögetni a rendszerből nem 2 perces munka, márpedig aznap estére
megígérte a gyerekeknek, hogy együtt vacsoráznak…
Nekigyürkőzött és elkezdte az
összesítést, amely neki és a bolt tulajdonosának is fontos volt: látni
szerették mindig pontosan, melyik termékek mennek, mi az, ami lassabban fogy
ki, hogy alakul az árrésük – utóbbit lehetőleg termékenként, hogy teljes legyen
a kép, és tudják, mit kell erősíteniük. Ekkor valami hiba keletkezett a
szoftverben, és percekig küszködött azzal, hogy újraindítsa a rendszert,
miközben imádkozott, el ne tűnjenek az adatok. A telefonos helpdesket már nem
érte el, így ismét egyedül kellett megbirkóznia a feladattal.
Másfél óra múlva a villamoson
ült, és azon gondolkodott, hogy ez-e a legéletképesebb módszer a készletek
kezelésére? Nem lehetne-e egyszerűbben, gyorsabban, könnyebben kinyerni és
kezelni az adatokat – hogy a vacsorára is időben hazaérjen legközelebb? Aztán
rájött: tökéletes megoldás úgysincs.
Az EasyShop®-nak is van egy komoly
hibája…
De erre még visszatérünk. Lássuk
csak, mit is tud:
1. Végre nem lesznek kígyózó
sorok és elégedetlen vevők, mert a kasszánál már csak a kinyomtatott nyugtát kell
átvenniük: a boltban bárhol be tudják ütni a vásárolt tételeket.
2. Mindig tudja, melyik boltban
mi történik pontosan - ha nincs ideje körbejárni a hálózatot, akkor is – az
egységek feladják az adatokat a központba.
3. Felejtse el a végeláthatatlan
leltározásokat: az Ön igényei szerint vezeti az első naptól a készleteket,
bármikor lekérdezheti az aktuális állást.
4. Nincs több túlórázás, hogy
minden információt lásson a forgalomról, a készletről, a forgási sebességről,
az árrésről, ami Önnek fontos – egy-két kattintás, és minden láthatóvá válik.
5. „Bocs hogy ilyenkor, de… ja,
ennyi az egész?” – üzletvezető- és tulajdonosbarát helpdesk + országos
lefedettségű hálózat gondolkozik az Ön fejével egész nap. A „G” betűhöz (gond)
csak írja be telefonjába ügyfélszolgálatunk számát – a többi a mi feladatunk.
6. Többé nem tukmálhat Önre az
üzletkötő olyan árut, ami aztán nem megy: bármikor az orra alá dughatja annak a
cikknek a tetszése szerint lekérdezett forgalmát könnyen, hogy lássuk, miről
beszélünk!
És akkor még nem beszéltünk a
kompatibilitásáról – szinte bármilyen meglévő hardverrel vagy szoftverrel össze
tudja kötni. Nem esett szó arról: kipróbált, bejáratott rendszert telepítünk
ügyfeleinkhez, hogy nekik már csak az éles használat öröme maradjon.
Majdnem elfelejtettem: olyan
részletfizetési konstrukcióban dolgozunk együtt partnereinkkel, amely lehetővé
teszi számukra, hogy a megnőtt forgási sebesség és a lecsökkent felesleges
körök plusz bevételeiből birtokolhassák az EasyShop ®-t… De ne szaladjunk
ennyire előre.
Hiszen ahogy említettük, egy
komoly hibája mégis van:
Az EasyShop ® nem főz kávét.
Minden további gondot levesz az
Ön válláról – az EasyShop ® olyan, mintha felvenne pár munkatársat, akiknek
csakis az a feladata, hogy minden készletet, és minden mozgást szorgalmasan
jegyzeteljenek kockás spirálfüzetekbe, majd az Ön kérésére azonnal készítsenek
ebből egy tetszés szerinti kimutatást… Ön szerint hány plusz embert – és főleg:
milyet? – kellene felvennie ahhoz, hogy ezt egyből, bármikor le tudják kezelni?
Szeretné tudni, hány ponton
lassítja, fogja meg jelenlegi rendszere a forgási sebességet boltja(i)ban?
Érdekli, mennyi plusz profitot tehetne zsebre, ha ez hatékonyabban működne?
Kérje ingyenes felmérésünket,
szakértői állásfoglalásunkat MOST – küldje el névjegyén szereplő elérhetőségeit
(név, beosztás, cégnév, cím, közvetlen telefon, közvetlen e-mail) a
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mail címre!
„Állj! Maguk most el akarnak adni nekem
valamit?”
Szakmai tapasztalatunkat
mindenképpen. A felmérés kötelezettséggel nem jár, viszont olyan ötleteket meríthet
belőle, amelyek több
millió Forint megtakarítást jelenthetnek Önnek – egyből.
1. Mit fog pontosan DÍJMENTESEN kapni,
ha ingyenes felmérésünk mellett dönt?
Szakértőnk egyeztet Önnel egy
időpontot, amikor rá tudnak szánni egy órát körülbelül, hogy titkos, csak
ügyfeleink részére elérhető ellenőrzőlistánkon végighaladva tartsunk görbe
tükröt cégéről Ön elé. Ez egy olyan, tisztán gyakorlati kérdéseket felvető és
gyakorlati eredményeket hozó konzultáció, amely végén Ön képes lesz teljesen
átlátni, van-e rés a kassza- és készletkezelő rendszerében; mi okozza azt; hogy
lehet eltüntetni. Összehasonlításként: egy konzultációs óránk díja 12.500 Ft + ÁFA – de ez
most teljesen ingyenes, a kiszállást és mi álljuk.
2. Mit kell tennie ehhez?
Küldje el névjegyén szereplő
elérhetőségeit (név, beosztás, cégnév, cím, közvetlen telefon, közvetlen
e-mail) a
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mail címre MÉG MA – ez a lehetőség
kizárólag a 2008.
június 23–ig jelentkező ügyfeleknek él.
3. Mi fog
történni, miután elküldte az e-mailt?
Szakértőnk 2 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot (ezért
fontos, hogy személyes telefonszámot adjon meg: ez a díjmentes felmérés Önnek
szól), és időpontot egyeztet Önnel.
Személyes találkozójukon egy
teljesen Önre szabott képet kap arról: hogy tudná növelni a forgási sebességet
boltja(i)ban, hogy teremthet ez több profitot az Ön zsebébe – már másnaptól
akár. A felmérés alapján készült összegzést ezt követően írásban küldi el Önnek
specialistánk.
Üdvözlettel,
EasyShop ® Team
u.i.: ne feledje, hogy a díjmentes
szakértői felméréshez az e-mailt legkésőbb 2008. június 23-ig meg kell kapnunk
(lásd 2. pont) !
|
Bővebben...
|
2008. május 27. kedd, 15:40 |
Pályázati aranyszabályok Munkánk során számos tévhittel kell megküzdenünk, melyek egy része köszönhető a pályázati hírek dömpingszerű sokaságának, másik része pedig a médiák által felnagyított egyedi esetek általánosításából eredő fél információk gyors elterjedéséből. Dobjuk hát sutba az optimista szemléletet az uniós források megfelelő felhasználásáról? Nem! Minden lehetőséget kihasználva felhívjuk a figyelmet néhány kulcsfontosságú információkra. A pályázati források között történő nézelődés, keresgélés közepette lássuk mi is az amivel mindenképpen tisztában kell lennünk, mielőtt belevágunk egy pályázatba! 1. A Pályázók köre: a. Ki pályázhat? b. Van-e területi korlátozás? c. Van-e iparági megkötés? d. Mi számít kizáró oknak? - A pályázat tartalma:
a. Mi az, amit támogatnak? b. Mekkora összeget kaphatunk? c. A támogatáson kívül mennyi önerőre van szükségünk? d. A projekt megvalósításához mennyi idő áll rendelkezésünkre? e. Mennyi ideig kell fenntartanunk a projektet? - Beadási információk:
a. Mennyi idő áll rendelkezésünkre a pályázat beadására? b. Hova kell beadnunk? c. Hogyan kell beadnunk? Vegyünk egy most nyíló pályázati lehetőséget a fent megírt pontokat konkrétan megnézve: Vállalati folyamatmenedzsment támogatása - A pályázók köre:
a. Mikro-, kis- és középvállalkozások, szövetkezetek, egyéni vállalkozók, kamarák és érdekképviseletek b. Mind vidéki, mind közép-magyarországi székhelyű cégek pályázhatnak. c. Iparági megkötés nélkül bármilyen vállalkozás indulhat. d. Kizáró oknak számít: folyamatban lévő csőd- vagy felszámolási eljárás, ha saját tőkéje negatív, ha nincs legalább egy teljes lezárt üzleti éve, ha egy foglalkoztatottra eső nettó árbevétele nem éri el a 4 millió forintot, aki nem vezet kettős könyvvitelt. - A pályázat lényegi tartalma:
- Modern vállalat/szervezet irányítási és termelési környezet kialakításához kapcsolódó rendszerek bevezetése. (pl. ERP, CRM)
- Közép-magyarországon: 2-16, vidéken: 3-20 millió forint
- A támogatás mértéke 35-50%
- Megvalósítási idő: 24 hónap
- A projektet a befejezést követő 3. naptári évig kell fenntartani
- A pályázat beadására 2008. május 5-étől van lehetőség, a Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt.-nél.
A Brüsszel Center Pályázati Tanácsadó Központ egy díjmentes tájékoztatójában foglalja össze az elmúlt 5 év tapasztalatát arról, hogy mik a leggyakoribb hibák, amelyeket a pályázók elkövet(het)nek, amelyek miatt végül nem jutnak hozzá az igényelt pénzhez. Ha szeretné megtudni, melyek ezek a hibák, regisztráljon honlapunkon, és kérje ingyenes tájékoztató anyagunkat, melyet 24 órán belül elküldünk Önnek elektronikusan. Borsos Mariann Mobil: +36 20 972 43 75 Telefon: +36 1 999 42 05 E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Web: www.brusszelcenter.hu |
Bővebben...
|
|