Tovább szűkült a kiskereskedelem |
2009. július 27. hétfő, 03:00 |
A kiskereskedelmi forgalom volumene - a naptárhatástól megtisztított adatok alapján - 2009 első öt hónapjában 3,6 százalékkal, májusban 4,2 százalékkal maradt el az előző év azonos időszakitól - közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) pénteken.
A szezonális és naptárhatástól megtisztított adatok szerint a kiskereskedelmi eladások volumene 0,5 százalékkal mérséklődött az előző hónaphoz képest. A kiskereskedelmi forgalom volumene - a naptárhatástól megtisztított adatok alapján - 2009 első négy hónapjában 3,4 százalékkal csökkent az előző év azonos időszakához képest. Áprilisban folytatódott és gyorsult a forgalom mérséklődése, volumene 4,1 százalékkal volt alacsonyabb, mint tavaly ugyanebben a hónapban. A szezonális és naptárhatástól megtisztított adatok szerint a kiskereskedelmi eladások volumene 0,3 százalékkal maradt el a márciusitól. Legnagyobb mértékben A legnagyobb mértékben a bútor-, háztartásicikk-, építőanyag-üzletek, valamint a könyv-, újság-, papíráru-, és egyéb iparcikk-üzletek eladásai maradtak el az előző év azonos havitól. A szezonális és naptárhatástól megtisztított adatok szerint a nem élelmiszer-kiskereskedelem májusi volumene 2,6 százalékkal kisebb volt az áprilisinál. Az üzemanyagtöltő állomások változatlan áron számított forgalma az első öt hónapban 0,5 százalékkal növekedett, májusban kismértékben, 0,4 százalékkal mérséklődött az előző év azonos időszakihoz képest. A szezonális és naptárhatástól megtisztított adatok szerint májusban az üzemanyagkutak eladásai áprilishoz viszonyítva nem változtak. Az Eurostat gyorsbecslése szerint - a naptárhatástól megtisztított adatok alapján - 2009 májusában folytatódott a kiskereskedelmi forgalom volumenének csökkenése; ennek mértéke az Európai Unió 27 tagállamában átlagosan 3,1 százalék, az eurózóna országaiban 3,3 százalék volt az előző év azonos hónapjához képest. Az elérhető adatok szerint növekedést csak Svédországban és Lengyelországban mértek, mialatt a többi tagállamban csökkentek a kiskereskedelmi eladások; a legnagyobb visszaesés Lettországban és Litvániában volt. Folytatódott - az európai statisztikai rendszerben a kiskereskedelembe nem számító - gépjármű- és járműalkatrész-üzletek eladásainak csökkenése Magyarországon: forgalmuk az év első öt hónapjában 29,5 százalékkal, májusban, 36,3 százalékkal esett vissza az előző év azonos időszakihoz képest. A cikk teljes terjedelmében az alábbi oldalon érhető el: A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, ahol a gyakorlatban próbálhatja ki a vállalatgazdaságtani ismereteit. A magyar gazdaság, a vidékfejlesztés, a leader közösségek, az erőforrás gazdálkodás, az informatika, a marketing és a világgazdaság fő hírei. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Nincs érdemi javulás a magyar kkv-k digitális versenyképességében egy felmérés szerint
- Az MVM szeptember második felétől küldi az új szabályok szerinti energiaszámlákat a mikrovállalkozásoknak
- ÉVOSZ: finanszírozási nehézségek jelentkeznek az építőiparban
- Egy kutatás szerint a kkv-k többségének nincs digitalizációs stratégiája
- K&H: a kkv-k már érzik az infláció hatásait
- K&H: a kis és közepes vállalkozások 89 százaléka rendelkezik biztosítással
- K&H: alaposan körülnéznek a kkv-k hitelfelvétel előtt
- Hazai virág vásárlásával segíthetjük a magyar termelőket
- Felmérés: a romániai kkv-k harmada leépítésre készül a magas energiaárak miatt
- MKIK: az energia árak emelkedése 12 ezer kkv-t hoz nehéz helyzetbe
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..