English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Minőség és szolgáltatás Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageSzolgáltatási színvonal

A magyar üzletláncok eredményei

Az International Service Check, nemzetközi minőség- és szolgáltatás-ellenőrző vállalat egy 7 Közép-Európai országra - Horvátország, Csehország, Magyarország, Lengyelország, Románia, Szlovénia valamint Oroszország - kiterjedő vizsgálatot végzett el a szupermarketek szolgáltatási színvonalának felmérésére.
Az összesített eredmények szerint a Magyarországon szolgáltató élelmiszerüzletek a negyedik helyen állnak – A felmérésben értékelt mind a nyolc ország üzleteiben a vásárlók az elvárásuknál alacsonyabb színvonalúnak ítélték a szolgáltatást.


A felmérésben összesen 61 üzletlánc üzleteit tesztelték 60 városban, 160 tesztlátogatást valósítottak meg; ebből 27-et Magyarországon. A projekt célja volt betekintést nyerni az egyes élelmiszerüzletek által a vásárlóknak nyújtott szolgáltatás és a vevőkapcsolat min?ľségébe, és egyes üzletek közötti, egyes vállalatok közötti és országok közötti összehasonlító elemzés készítése.

ImageA vizsgálat során a tesztvásárlók ugyanazon utasítások alapján jártak el, az értékelés azonos kritériumok alapján történt; ez lehetővé tette hogy az élelmiszerüzletek teljesítményét egymáshoz mérjék és objektív eredmény szülessen. A tesztvásárlók feladata a látogatásakor a következőből állt: a termékek árazásának, szavatossági idejének, állapotának szúrópróbaszeű ellenőrzése, egy választott termékkel kapcsolatosan felvilágosítás/tanács kérése egy alkalmazottól, egy termék megvásárlása és a pénztárnál nyújtott szolgáltatás értékelése.

Magyarországon 3 nagy élelmiszerdiszkont – Lidl, Penny Market, Plus - üzleteit vonták be a felmérésbe, és 6 szupermarketlánc - Auchan, CBA, Coop, Match, Spar, Tescokirendeltségeit. Az érintett városok Budapest, Budaörs, Kecskemét, Székesfehérvár, Miskolc és Szombathely.
Image
A
felmérés során külön értékelték az élelmiszerdiszkont illetve a szupermarket jellegű üzleteket. A 8 országon belül a magyarországi szupermarketek az összesítésben a negyedik helyen állnak 84, 6%-kal, amely valamivel az átlag (82,3%) fölötti teljesítmény.



Az egyes kategóriákban a következő értékelések születtek: 92,5% -
az üzlet külleme, 88,6% - az áruk bemutatása, 84,7% - kiszolgálás a pultnál, 73,2% - szolgáltatás a pénztárnál; és 34,7% - vevőkapcsolat, ebben a kategóriákban a magyar üzletek a 6. helyen állnak Bulgáriát és Oroszországot megelőzve. Meglehetősen alacsony – átlag alatti - értékelés, ugyanakkor hozzá kell tennünk hogy a 41, 2 %-os átlag mind a 8 országban alacsony színvonalú vevőkapcsolati szolgáltatásra enged következtetni.
A magyar szupermarketek 2 kategórát leszámítva átlag alatti eredményeket értek el. A pultnál történő kiszolgálást tekintve a magyar üzetek a harmadik helyen állnak a 75, 7% -os átlag feletti 84, 7% értékeléssel, a pénztárak szolgáltatása kicsivel az átlag fölötti.

ImageA magyarországi élelmiszerdiszkontok a vizsgált 6 ország összesítésében a harmadik helyen állnak 85,5%-kal, 81,7% átlag mellett. Az élelmiszerdiszkontok Magyarországon magasabb értékelést kaptak mint a szupermarketek, minden kategóriában átlag fölötti teljesítménnyel. Vevőkapcsolat terén Magyarország a második helyen áll 83%-os értékeléssel Csehország mögött. Az első helyen, Romániával együtt 100%-kal az áruk bemutatását tekintve, segítségnyújtás 71,9% - negyedik hely, de átlag fölötti érték, végül az üzlet küllemét 93,89%-ra értékelték a vásárlók.

A legjobb eredményt a magyar élelmiszerdiszkontok közül a Lidl üzletei érték el (91,5%), míg a szupermarketek szolgáltatását az Auchan vásárlói értékelték a legmagasabbra (89,7%). Pozitívum, hogy amagyar üzletláncok közül a CBA minden kategóriában, a Coop pedig a négyből kettőben a Magyarországon működő vállalatok közül az első három között van, a CBA a pénztárnál való kiszolgálás kategóriájában a legjobb eredményt érte el.
Az
élelmiszerdiszkontokban egyetlen egyszer sem nyitottak új kasszát abban az esetben, ha a vásárló 5 percnél tovább várakozott a sorban. A pénztárnál az esetek mindössze 22,2%-ában hangzott el a „kérem“ vagy „legyen szíves“ mondat a fizetendő összeg közlésekor, és az alkalmazottaknak csak 33,3%-a viselt névtáblát. A szupermarketekben sem nyitottak új kasszát egyetlen egyszer sem öt percnél hosszabb várakozás esetén, a csemege-, hal- vagy húspult dolgozóinak mindössze 11%-a kísérelte meg tényleges vásárlásra ösztönözni az érdeklődő vevőt, és az alkalmazottak csak 16%-ban viseltek névtáblát.

Az üzletek egyértelmű erősségei: 100%-ra értékelt külső-beslő tisztaság mind a szupermarket, mind az élelmiszerdiszkont felmérésben. Szintén mindkét típusú üzletben minden esetben kapható volt megfelelő állapotú friss zödség és gyümölcs, és a szúrópróbaszerően ellenőrzött termékek mindegyike szavatossági időn belül volt.

Forrás: International Service Check

Image

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőinkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Cégtárunk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

További cikkeket a témában a "Vezetői túlélőcsomag" rovatunkban olvashat →



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, ahol a gyakorlatban próbálhatja ki a vállalatgazdaságtani ismereteit. A magyar gazdaság, a vidékfejlesztés, a leader közösségek, az erőforrás gazdálkodás, az informatika, a marketing és a világgazdaság fő hírei.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Gazdasági tanácsadás

Gazdasági ügyekben kérdezzen tanácsadónktól!

Kérdését felteheti a Fórumban is!

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Soós és Soós Kft.
Soós Márta

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Civis Phönix Kereskedelmi és... Civis Phönix Kereskedelmi és Szolgáltato Kft
Dr. Papp Adrián

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
SOMFY Kereskedelmi Kft.
Pitó Ferencz

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Thermo-Fa Kft.
Czimondor Katalin

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.