HITA: magyar cégek a tallinni élelmiszeripari kiállításon |
2013. november 06. szerda, 00:00 |
A Nemzeti Külgazdasági Hivatal (HITA) támogatásával 11 magyar vállalkozás vesz részt az idén 15. alkalommal megrendezett Tallinn FoodFair 2013 Nemzetközi Élelmiszeripari Kiállításon - közölte a HITA az MTI-vel. A Tallinn FoodFair-en való részvétel célja az észt-magyar bilaterális kereskedelmi kapcsolatok fejlesztése és további magyar exportlehetőségek feltárása a Baltikumban. A kiállításon a hagyományos baltikumi résztvevőkön túl skandináv, olasz, cseh, és moldáv cégek is bemutatkoznak, és az itt kialakított kapcsolatok jó lehetőséget teremtenek az orosz, ukrán és finn piacra való bejutásra is - fejti ki a közleményben a HITA. Az október 30-tól november 1-jéig tartó vásár látogatói a közlemény szerint a már a nyitónapon nagy érdeklődéssel keresték fel a magyar standot, ahol számos jellegzetes magyar terméket kóstolhattak meg: a Bergland cukorkákat, a Szicsek pálinkákat, a Zsanna Manna természetes anyagokból készült látványos édességeit, a Detki kekszeket, a Törley Pezsgőpincészet áruit, a Domi fokhagymából készült termékeit, a Hunland Food dió- és mák készítményeit. Bemutatkoznak továbbá a Mirelite Mirsa, az Abonett és a Buszesz termékek, és a Magyarmet Bt. élelmiszeriparban használatos öntvényei is. A HITA közölte azt is, hogy a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint a magyar-észt áruforgalom a világgazdasági válság kirobbanása által bekövetkezett nagy visszaesés után már 2010-ben dinamikus növekedésnek indult, 2011-ben pedig ugrásszerűen megnőtt, míg a 2012. évi forgalmat a konszolidáció jellemzi. Az áruforgalmi egyenleg jelentős magyar többletet mutatott az elmúlt években. Észtország a magyar külkereskedelmi partnerek rangsorában az 50. helyet foglalja el (exportban 47., importban 55. hely). A balti ország részaránya a teljes magyar külkereskedelemben 0,11 százalék. Az észt exporton belül Magyarország a 38. helyen áll 0,2 százalékos részesedéssel, az észt importon belül pedig a 19., 1,2 százalékos részaránnyal. Az Észtországba irányuló magyar export közel háromnegyedét a gépek és szállítóeszközök főcsoport forgalma teszi ki. A korábban meghatározó szerepet játszott élelmiszerek, italok, dohány főcsoport súlya csökkent az utóbbi években, és már csak 9,2 százalékos részesedéssel bír a kivitelben, szemben a 2010-es 21,6 százalékkal. Utóbbi csoportban a magyar termékek zászlóshajója a Törley pezsgő, amelynek észtországi forgalmazója rekordévet zárt 1,9 millió eladott palackkal - olvasható a HITA közleményében. Forrás: MTI
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Nincs érdemi javulás a magyar kkv-k digitális versenyképességében egy felmérés szerint
- Az MVM szeptember második felétől küldi az új szabályok szerinti energiaszámlákat a mikrovállalkozásoknak
- ÉVOSZ: finanszírozási nehézségek jelentkeznek az építőiparban
- Egy kutatás szerint a kkv-k többségének nincs digitalizációs stratégiája
- K&H: a kkv-k már érzik az infláció hatásait
- K&H: a kis és közepes vállalkozások 89 százaléka rendelkezik biztosítással
- K&H: alaposan körülnéznek a kkv-k hitelfelvétel előtt
- Hazai virág vásárlásával segíthetjük a magyar termelőket
- Felmérés: a romániai kkv-k harmada leépítésre készül a magas energiaárak miatt
- MKIK: az energia árak emelkedése 12 ezer kkv-t hoz nehéz helyzetbe
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..