English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Hogyan ne... Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
10 dolog,amivel elriasztjuk ingatlanunk vevőjelöltjeit

Az érzelmek szerepe a választásban

ImageEgy ingatlan eladása sokkal összetettebb kérdés, mint azt sokan gondolják. Nem szeretnék nagyon részletesen belemenni az ingatlaneladás folyamataiba, mivel ez a cikk nem erről szól, de nyilvánvalóan sok-sok állomáson keresztül vezet az út az ingatlan meghirdetésétől az eladásig.

 


Egy nagyon fontos állomás az adott lakás, vagy ház bemutatása a potenciális vevőknek.

ImageAz egyik fontos törvényszerűség, amit mindenki tud, aki valaha egy picit is foglalkozott marketinggel, az a következő:
AZ EMBEREK OTTHONAIKAT ÉRZELMI ALAPON VÁLASZTJÁK KI.
A LOGIKÁT CSAK ARRA HASZNÁLJÁK, HOGY AZ ÉRZELMEK ÁLTAL HOZOTT DÖNTÉST SAJÁT MAGUK SZÁMÁRA MEGMAGYARÁZZÁK.
Még azok is érzelmek alapján döntenek, akik most felháborodtak az előző mondatomon, és azt gondolják magukban, hogy „ez badarság, én a logika és a praktikum alapján keresek otthont”. Ha bárki úgy gondolja, hogy ez a törvényszerűség nem igaz, keressen meg, bebizonyítom.

Tehát a feladat adott. Kerüljük el, hogy a lakásunk, házunk iránt érdeklődő potenciális vásárlóból negatív érzelmeket váltsunk ki!
A cél nyilvánvalóan az, hogy vevőjelöltünk szeressen bele a bemutatott ingatlanba.
Rengeteg olyan dolog van, ami a „beleszeretést” megakadályozza.
1. Rendetlenség, piszok.
2. Koszos ablak, koszos függöny.
3. Leeresztett redőny, behúzott sötétítő függöny, sötétség.
4. Ételmaradék a konyhában, mosatlan halom a mosogatóban.
5. Használt fürdővíz a kádban.
6. A lakásban terjengő szagok (étel, dohány, füstölő). A bemutatás előtt nem árt alaposan kiszellőztetni a lakást.
7. Hangosan szóló TV, rádió.
8. Bevetetlen ágy, amely pontosan abban az állapotban van, ahogyan reggel kikeltek belőle.
9. Szanaszét hagyott ruhadarabok.
10. Az előző 9 pont tetszőleges kombinációja.

ImageLogikusan gondolkodva nyilvánvaló, hogy a rendetlenség, a szag, a használt fürdővíz és az ételmaradék nem kerül átadásra a lakással együtt az adásvétel után. Ennek ellenére ezek a dolgok rendkívül negatív érzelmeket okozhatnak egy ingatlan bemutatásánál. Ezek mind olyan tényezők, amelyek akadályozzák az ingatlan és a vevőjelölt között létrejövő „szerelmet”.

Ha egy férfi egy hölggyel való első randevújára készül, nyilván nem mosdatlanul, borostásan, koszos és gyűrött ruhában érkezik. Ha így tenne, csak a csoda folytán nyerhetné el a hölgy szimpátiáját. Nincs ez másként az ingatlaneladásnál sem. Figyeljünk oda, és ne rontsuk annak az esélyét, hogy az érdeklődő beleszerethessen új otthonába!

Keszthelyi Péter

www.wellhome.hu


Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, ahol a gyakorlatban próbálhatja ki a vállalatgazdaságtani ismereteit. A magyar gazdaság, a vidékfejlesztés, a leader közösségek, az erőforrás gazdálkodás, az informatika, a marketing és a világgazdaság fő hírei.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Gazdasági tanácsadás

Gazdasági ügyekben kérdezzen tanácsadónktól!

Kérdését felteheti a Fórumban is!

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Tornyos 97 Kft.
Szabóczky Tamás

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Tamlux Kft.
Várkonyi Éva

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Autohouse Kft
Novák Sándor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Szignatura Nyomda Kft.
Balla Tibor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.