English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

„Zöld” Győztesek Nyomtatás E-mail
2009. július 17. péntek, 03:00

A környezettudatos cégek teljesítménye a gazdasági válság idején


környezetMíg az egész világra kiterjedő pénzügyi válság hatására a legtöbb vállalat azonnal a költségek és kiadások drasztikus megnyirbálására törekszik, addig az A.T. Kearney legújabb tanulmánya fényt derít a fenntarthatóságot elősegítő intézkedések rendkívüli jelentőségére és meglepő sikerére a recesszió alatt is. Az A.T. Kearney egy másik friss tanulmánya szerint a mobil távközlési cégek viszont nem fordítanak jelentős energiákat a zöld image építésére, pedig tevékenységük indokolttá tenné azt. A kutatások szerint a fogyasztók nem igénylik ezt a megközelítést.


Az utóbbi évek folyamatosan csökkenő természeti forrásokról, klímaváltozásról, megváltozott fogyasztói igényekről szóló hírei több vállalatot arra késztettek, hogy hatékony válaszokat adjanak a fenntarthatóság kihívásaira. Közülük néhányan vállalati stratégiájukat is a jelenlegi és hosszú távú sikerükhöz szükséges rendszerek fenntarthatóságához igazították. Mások inkább taktikai megközelítést alkalmaztak, s a fenntarthatóságot elsősorban a vállalati hírnév erősítésének lehetőségeként kezelték. Ahogy a gazdasági világválság egyre nagyobb méreteket ölt, egyre többen akarnak a fenntarthatóságot fejlesztő intézkedések eltörlésével spórolni.

Ám az A.T. Kearney legújabb kutatása szerint, a jelenlegi gazdasági válság idején a fenntarthatóság mellett elkötelezett vállalatok, láthatóan túlszárnyalják iparági versenytársaikat a pénzpiacokon. A 18 vizsgált iparág közül 16-ban a fenntarthatóságot fontosnak tartó cégek jobban teljesítettek iparági versenytársaiknál, és az értékvesztéstől is védettek voltak és mind 3-, mind 6-hónapos távon jobban teljesítettek iparági versenytársaiknál. Három hónap alatt a 99 vizsgált cégnél a teljesítmény eltérés 10 %-os, 6 hónapot vizsgálva pedig 15%-os volt, ami átlagosan 650 millió dolláros piaci tőkehasznot jelent vállalatonként. Ez arra utal, hogy a befektetők értékelhetik az igazán fenntarthatóság-központú vállalatokat, amelyek a következő tulajdonságokkal rendelkeznek.

„Azon cégek számára, amelyek az árral haladnak ennek a felmérésnek nincs különösebb üzenete. Akik azonban piacot akarnak teremteni, azoknak nagyon is érdemes odafigyelniük”, állítja Frank Klausz, az AT Kearney magyarországi igazgatója. Megítélése szerint a tudatos, „zöld fogyasztók” piaca évről-évre nő, így megnyerésük versenyelőnyhöz tudja juttatni a CSR-t stratégiailag alkalmazó, úttörő vállalatokat.

Gyors haszon helyett központban a hosszú távú „egészség”
Néhány vállalatnál a hosszú-távú tervezés 3 éves előrejelzést és célokat jelent, ami nem eléggé körültekintő a külső hatásokkal, vagy az időközben felmerülő lehetőségek kiaknázásával kapcsolatban. Egy hosszú távú terv elkészítéséhez legalább 5 év előretekintésre van szükség, amelyhez az előrejelzéseket olyan emberek készítik, akik értik, hogy a jelen üzleti jelenségek és trendek hogyan befolyásolják a jövő piacát. Az ő meglátásaik segítenek kiválasztani azokat a technológiai befektetéseket, folyamatokat és embereket, amelyek biztosítékai lehetnek a tartós üzleti sikernek.

Erős Vállalati Kormányzat
A közelmúlt számos botránya kapcsán világossá vált, hogy egy erős vállalati kormányzat megléte elengedhetetlen a cégek számára. A vállalati kormányzás mindazon vállalati irányelveket, folyamatokat és személyeket foglalja magában, amelyek a részvényesek érdekeit szolgálják azzal, hogy a menedzsment tevékenységét felügyelik. Az Igazgatóság akkor a legerősebb, ha tagjai mentesek mindenféle érdek-konfliktustól, elnöke pedig nem tölt be kettős pozíciót a vállalatnál.

Kockázatkezelési gyakorlat
A körültekintő kockázatkezelés feladata a cég számára kockázatos területek azonosítása, stratégiák készítése az ellátási lánc gyenge pontjai miatt kialakuló krízishelyzetek megoldására (például geopolitikai események). A megfelelő „kockázati radarhoz” egy olyan szakértői hálózatra van szükség, amely segíti az előrejelzést és a felkészülést ezekre az eseményekre, foglalkozik a „mi lenne ha” típusú kérdésekkel és ismeri a rendelkezésre álló válságstratégiákat.

A mobil szolgáltatók és a fenntarthatóság
Az A.T. Kearney egy másik friss tanulmánya szerint a mobil távközlési cégek nem fordítanak nagy energiákat a zöld image építésére, pedig tevékenységük, környezeti terhelésük indokolttá tenné azt. A probléma oka, hogy a felmérések szerint a vásárlói szokásokat sem befolyásolja a mobil cégek társadalmi felelősség vállalással kapcsolatos tevékenységei. Ez az eredmény azt sugallhatja, hogy ezeknél a vállalatoknál felesleges környezettudatos beruházásokra költeni. Ám a vizsgálat kimutatta, hogy bár a vásárlási szokásokra nincs különösebb hatással, illetve egy esetleges „zöld kampány” akár hírnévromboló hatású is lehet, a „zöld cégek” mégis jelentős összegeket takarítanak meg, és lényegesen jobb színben tűnnek fel a befektetők előtt.

Hatások a való világban
A legfontosabb útravaló, hogy ha a cégen belül nincs teljes elköteleződés a fenntarthatósági intézkedésekkel kapcsolatban, akkor érdemes az erre áldozott tőkét átcsoportosítani olyan területekre, amelyek jobban segíthetnek a vállalatnak túljutni a válságon. Ahol viszont a fenntarthatóság formálja a vállalatot, érdemes fenntartani, akár tovább is bővíteni az ehhez hasonló beruházásokat, erősítve ezzel a cég jövőbeni pozícionálását. A leginkább környezettudatos vállalatok nagy eséllyel emelkednek majd ki a jelenlegi válságból, erősebben, mint valaha, miközben a befektetők széleskörű elismerését is magukénak tudhatják.

Forrás:
Weber Shandwick

 



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, ahol a gyakorlatban próbálhatja ki a vállalatgazdaságtani ismereteit. A magyar gazdaság, a vidékfejlesztés, a leader közösségek, az erőforrás gazdálkodás, az informatika, a marketing és a világgazdaság fő hírei.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Gazdasági tanácsadás

Gazdasági ügyekben kérdezzen tanácsadónktól!

Kérdését felteheti a Fórumban is!

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Idõ Bt.
Sólyom János

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Trebol Élelmiszeripari és Ko... Trebol Élelmiszeripari és Kozmetikai Gyártó- Kereskedõ és Szolgáltató Kft.
Vida Balázs

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Fémvillszer Kft.
Tiffinger Hajnalka

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Horváth Gyözö Vendéglátoi... Horváth Gyözö Vendéglátoipari és Kereskedelmi Kft
Stencel N.Ilona

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.