English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

A magyarok negyede már a digitális középosztályba és az online virtuózok közé tartozik Nyomtatás E-mail
2010. március 19. péntek, 03:00
03_19gazd1Minden második hazai internetező legalább hetente oszt meg és tölt le különböző tartalmakat, minden ötödik folyamatosan a neten lóg, és ma már szinte mindegyik felhasználó tagja valamelyik online közösségi oldalnak. Ők már többet használják napi szintű kommunikációra a közösségi oldalakat, mint az SMS-t.


A neten és a tévé előtt is elsősorban hírfogyasztók, és hódít körükben a tévéműsorok digitális rögzítése. Ma már a magyar lakosság negyede az online virtuózok és a digitális középosztály csoportjába tartozik – állapította meg a UPC megbízásából készült első digitális média kutatásában az Információs Társadalom és Hálózatkutató Központ (Ithaka).

Az Ithaka által a UPC Magyarország megbízásából 2009. december 23. és 2010. január 4. között, 1500 internethasználó bevonásával végzett online felmérés a lakosság felét kitevő, rendszeres internetezők médiafogyasztási és digitális médiahasználati szokásait vizsgálta. Az első ilyen jellegű kutatás nem, kor, lakóhely és iskolai végzettség szerint reprezentálja a hazai 18 évnél idősebb internetezők teljes táborát.

Non-stop netezők
A megkérdezettek 90 százaléka számára az internethasználat napi tevékenységnek számít, minden negyedik válaszadó pedig lényegében folyamatosan online állapotban van. Elsősorban emaileznek, híreket olvasnak, zenét hallgatnak és információt cserélnek Saját bevallásuk szerint a netezők fele legalább heti rendszerességgel oszt meg és tölt le főként zenét illetve filmes tartalmakat, több mint egyharmada legalább hetente tölt fel képeket. Minden második internetező már rendszeresen vesz igénybe online banki szolgáltatásokat és egyharmaduk a számláit is a weben keresztül fizeti ki. A megkérdezettek fele ugyanakkor soha nem intézi hivatalos (adóbevallási vagy más ügyfélkapus) ügyeit az interneten.

Közösségi élmény a csúcson
Gyorsan terjed a közösségi oldalak használata is: lényegében nem találunk olyan aktív internetezőt, aki ne lenne tagja valamilyen közösségi hálózatnak, sőt a felhasználók kétharmada ma már több helyen is regisztrálja magát. A legtöbben (a netezők 90%-a) a magyar iwiw-en jegyezte be adatait, ezt követi a myVIP és az idehaza is egyre dinamikusabban fejlődő Facebook tábora. A felhasználók jelentősen eltérő intenzitással és céllal használják ezeket az oldalakat. Egyesek akár több helyre is regisztráltak, mégis ritkán jelentkeznek be, a többség csak passzív kukkoló, Egyelőre csak 5%-nyian osztják meg életük eseményeit, gondolataikat vagy mások érdekes tartalmait szövegben, képben, videóban. Ugyanakkor meglepő módon a közösségi oldalakat ma már többen (49%) használják napi szintű kommunikációra, mint az SMS-t (40%). Természetesen továbbra is az email a leggyakoribb elektronikus kapcsolattartási forma (70%), bár inkább csak a munkakapcsolatokban.
Noha a netezők kétharmada már a mobiltelefonjával is kapcsolódhatna a világhálóhoz, ezt naponta csak 6-7%-uk teszi meg, és több mint felük soha nem használja ezt a lehetőséget. Az internet jelenleg a bluetooth és a játékok használatánál is ritkábban használt funkció a mobiltelefonokon.

Sáveltolódás
Ami a technológiát illeti, a legtöbben kábelen (47%) vagy ADSL (35%) kapcsolaton keresztül csatlakoznak a világhálóra. Noha az otthoni sávszélesség nagyságát nem mindenki (tízből csak hét válaszadó) ismeri pontosan, a legtöbben a 2-5 MBit/s sebességet jelölték meg. Figyelemreméltó, hogy a felhasználók több mint 16 százaléka már 15MBit/s-nél nagyobb sávszélességű hozzáféréssel rendelkezik.

Megállít, rögzít, továbbteker
Az aktív internetezők egyben aktív tévézők is maradtak : noha az országos átlagnál kevesebb időt töltenek a képernyő előtt, de így is napi 2,5 órát szánnak erre. Érdekesség, hogy körükben nagyobb arányban található a tévékészülék a hálószobában (73%), mint a nappaliban (67%). A netezők számára a televízióban is a hírek, hírműsorok a legnépszerűbbek (87% nézi ezt gyakran és csak 3% soha), megelőzve a filmeket és a sorozatokat. Kétharmaduk kábelen keresztül tévézik és a kábelesek fele már digitálisan fogja az adásokat. A nagyfelbontású HD képminőség fogalmával még sokan nincsenek tisztában, de az elektronikus műsorújság mellett az élő műsor megállítását, felvételét és a reklámok áttekerését tartják a legnépszerűbb digitális tévés funkciónak. A válaszadók 44 százaléka nyilatkozott úgy, hogy szokott tévéadásokat rögzíteni. Többségük még videómagnót használ, de figyelemre méltóan nagy a digitális médiaboxot alkalmazók tábora: az adásokat rögzítők közül minden ötödik válaszadó ezzel a módszerrel él, csaknem annyian, ahányan DVD-felvevővel.

Digitális középosztály, online elit
Összességében az internethasználók több mint háromnegyede egyetért azzal, hogy az új technológiák jobbá teszik az életünket, kétharmaduk örömmel veszi, hogy ezeken keresztül sok információ zúdul rá és ez a bőség nem ejti őket zavarba. „Az új kommunikációs csatornák intenzív használata következtében a szórakozás, informálódás, kapcsolattartás és a közösségi lét új paradigmája van kialakulóban, immár a hétköznapokban is” – mutatott rá Ságvári Bence, a kutatás vezetője. „A felmért internetezők közel fele tartozik abba a két csoportba, akiket szokásaik alapján online virtuózoknak, illetve digitális középosztálynak neveztünk el. Ők a teljes magyar lakosságnak körülbelül a negyedét teszik ki. Ők azok, akiket életük szinte minden területén folyamatosan digitális eszközök veszik körül, és ezeket aktívan használják is.”

A kutatás teljes anyaga az alábbi linkről tölthető le:
http://www.upc.hu/rolunk/sajto/sajtokozlemenyek/20100304/

Forrás: www.news4business.hu


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, ahol a gyakorlatban próbálhatja ki a vállalatgazdaságtani ismereteit. A magyar gazdaság, a vidékfejlesztés, a leader közösségek, az erőforrás gazdálkodás, az informatika, a marketing és a világgazdaság fő hírei.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Gazdasági tanácsadás

Gazdasági ügyekben kérdezzen tanácsadónktól!

Kérdését felteheti a Fórumban is!

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Hotel Express Kft
Biró Szilvia

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
GASZTROKER Kereskedelmi és Sz... GASZTROKER Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Benkõ László

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Aptus Mûszaki és Kereskedelm... Aptus Mûszaki és Kereskedelmi Kft.
Bartháné Szalay Erzs

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Sápex Bt.
Szabó Péter

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.