Tombol az online kupon láz |
2010. március 19. péntek, 03:00 |
Óriási sikerrel zárult a március 10-14. között megrendezett Tavaszi Kupon Napok. A 2008-ban megrendezett első – karácsonyi – online kuponakcióhoz képest több mint tízszer annyi kupont, 55.000 darabot töltöttek le és nyomtattak ki, s ezek közül 10.000 feletti volt a beváltások száma. A Napiakciok.hu internetes portál vezetésével életre keltett, immár hagyományosnak tekinthető Tavaszi Kupon Napok egyfajta választ adott a kétkedőknek. A recesszió révén az elhúzódó fogyasztói kereslet mellett is lehet a vásárlókat arra ösztönözni, hogy keressék a kedvezményre jogosító kuponokat és éljenek is a lehetőséggel a vásárlásuk során. Magyarországon a legnagyobb online kupon beváltó kampány sikere párhuzamot mutat az Egyesült Államokban tapasztalt online kuponozás eredményeivel. Egy felmérés szerint Amerikában a beváltott kuponok értéke 2007-ben 140 millió dollár, 2008-ban 320 millió dollár, 2009-ben 858 millió dollár volt; ez két év alatt lényegében 500%-kos növekedést jelentett. „Az első Tavaszi Kupon Napokhoz képest 260%-os növekedést tapasztaltunk, ez újabb bizonyosság arra, hogy hazánkban is egyre jobban rászoknak az emberek az online kuponozásra. A fogyasztók leginkább az élelmiszerek, napi fogyasztási cikkek, ruházati termékek és illatszerek vásárlásakor használták fel az online kuponjukat. A résztvevő bevásárlóközpontokban nyomtató standokat állítottunk fel, hogy kiszolgáljuk azt is, akinek nem volt lehetősége a nyomtatásra, vagy otthon felejtette a kinyomtatott kuponját. Folyamatosan óriási sorok kígyóztak a standoknál. Nagy hangsúlyt fektettünk a kommunikáció során arra, hogy az érdeklődő közösséggel interaktív kapcsolatot alakítsunk ki. Így az egyik legnagyobb közösségi portálon is folyamatosan jelen vagyunk, ahol 1 hónap alatt 730 főre gyarapodott a rajongóink száma. Itt az érdeklődők tapasztalatot cserélhetnek, és persze az igényeket is felmérhetjük. A Tavaszi Kupon Napok sikere és a visszajelzések egyértelműen azt igazolják, hogy szükség van az ilyen jellegű akciókra, ráadásul minél több helyen és több alkalommal” – mondta Besenyei Kálmán, a Napiakciok.hu vezetője. A kedvező fogadtatás annak is volt köszönhető, hogy immár stabilnak tekinthető azok a nagy bevásárlóközpontok, amelyek a tavaszi, a karácsonyi, vagy az iskolakezdési online kupon napokhoz csatlakoznak. Idén tavasszal a budapesti, győri és pécsi Árkád mellett a debreceni Fórum Bevásárlóközpont fogadta a vásárlókat. Várhatóan idén még több alkalommal lesz online kupon akció, jelenleg egy májusi kampány körvonalazódik. Ám addig is a kampány jelleggel szervezett akciók mellett a Napiakciok.hu-n továbbra is számos online kupon megtalálható. A portfolió március végén az utazási szegmenssel fog bővülni. Többek között az egyik meghatározó szállásfoglalási portál, a Kisutazas.hu együttműködésével lehet foglalási kedvezményeket kapni a Napiakciok.hu oldalon megjelenő online kuponok segítségével március végétől. További információ: www.napiakciok.hu A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, ahol a gyakorlatban próbálhatja ki a vállalatgazdaságtani ismereteit. A magyar gazdaság, a vidékfejlesztés, a leader közösségek, az erőforrás gazdálkodás, az informatika, a marketing és a világgazdaság fő hírei. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Lánchíd - BKK: péntektől használhatják a hidat a buszok, a taxik, a motorral és a kerékpárral közlekedők
- Jóváhagyták az MKB Bank és a Takarékbank egyesülését a közgyűlések
- Átalakultak az utazási szokások, a két-három napos rövid utak a legnépszerűbbek egy felmérés szerint
- Az idén is gyűjti a cipősdobozba csomagolt ajándékokat a Mikulástroli
- Ingatlanfejlesztők: 77,1 millió euróért kelt el a Váci úti Green Court Office
- A lízingpiac 16 százalékkal nőtt az első háromnegyedévben
- Otthon Centrum: a fővárosban 39 négyzetméteres panellakás vásárolható meg 30 millió forintból
- TIM: hatvanezernél is több van már zöld rendszámos járművekből
- Új digitális szolgáltatást vezet be a K&H Bank
- A sávos extraprofit-adó lenne méltányos a lízingszövetség és a követeléskezelők szövetsége szerint
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..