English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Az európaiak 40 százaléka idén nem tervez nyaralást Nyomtatás E-mail
2010. július 06. kedd, 03:00

Lépéselőny/Gazdaság: Nyaralás 2010.Az európaiak 40 százaléka az idén nem tervez nyaralást.  A kelet-európai lakosság 61 százaléka, a nyugat-európaiaknak 37 százaléka marad otthon. A magyarok több mint fele mond le a nyaralásról az idén – derül ki a GfK Association és a Wall Street Journal Europe legfrissebb közös felméréséből. A megkérdezettek több mint harmada – amennyiben mégis a pihenés mellett dönt – legfeljebb 1 000 eurós kiadással számol. Magyarországon a lakosság egynegyede költ 1 000 euró alatt személyenként és évente nyaralásra. Ami az utazás idejét illeti, az egy illetve két hetes nyaralások a legjellemzőbbek. Az európaiak legszívesebb saját országukban, pihenéssel töltik el a vakáció napjait.


A GfK Association és a Wall Street Journal Europe legfrissebb közös felmérésében 16 ország lakosságának utazási szokásait vizsgálta. Többek között arra keresték a választ, hogy az emberek terveznek-e az idei évben nyaralást, amennyiben igen, mennyi időre fognak elutazni, várhatóan mennyit költenek majd, és melyek a kedvenc elfoglaltságaik a vakáció alatt.

A megkérdezettek csaknem 40 százaléka idén nem tervez utazást. Míg Kelet-Európában a lakosság 61 százaléka tervei szerint nem megy nyaralni, addig a nyugat-európaiaknak mindösszesen 37 százaléka marad otthon. A leglelkesebb utazók a svédek, 87 százalékuk tervez valamilyen utazást, őket a hollandok (85%) és a belgák (77%) követik. A magyar lakosság valamivel több mint a fele (65%) mond le a nyaralásról idén. A bolgárok utaznak a legkevesebbet, mintegy 70 százalékuk tölti otthon szabadságát.

Valamennyi országban elsősorban a fiatalok utaznak szívesen. Németország az egyetlen olyan ország, ahol nincs különbség az idősebbek és a fiatalok között, náluk minden korosztály szokott vakációzni.
Lépéselőny/Gazdaság: 2010. európai nyaralási szokások

Mennyit költenek el a nyaralók utazásaikra évente?

A válaszadók több mint harmada legfeljebb 1 000 eurót tervez elkölteni személyenként a 2010-es nyaralására, 21 százalékuk pedig legfeljebb 500 eurós kiadással számol. Körülbelül 10 százalékuk        1 000 és 2 000 euró között fog költeni. Svédországban ennek több mint dupláját, azaz 27 százalékot tesznek ki azok, akik 1 000 és 2 000 euró közötti összeget terveznek elkölteni nyaralásuk során. A hollandoknál és a belgáknál az 1 000 és 2 000 euró közötti költést tervezők aránya mintegy 20 százalék. Az országok átlagát tekintve a nyaralóknak mindösszesen 9 százaléka fog több mint 2 000 eurót költeni. Az amerikaiak esetében ez az adat 18 százalékot tesz ki, őket a britek és a hollandok követik (16% és 13%).

Magyarországon a lakosság 25 százaléka költ 1 000 euró alatt személyenként és évente nyaralásra, mindösszesen 1 százalékuk 1 000 és 2 000 euró között.

Mennyi időre mennek az emberek nyaralni?

A megkérdezettek valamivel kevesebb, mint 30 százaléka két hétre megy nyaralni minden évben, közel ugyanennyien csak egy hétre. A válaszadók 13 százaléka pedig hét napnál kevesebb időt tölt el nyaralással évente. Minden ötödik megkérdezett minden évben 3 vagy 4 hétre utazik el. Ez különösen a hollandokra, a britekre és a belgákra jellemző. A hollandok 17 százaléka megy el öt hetes, vagy hosszabb nyaralásra (összes ország: 7%), így – a kiadásokat is figyelembe véve – a hollandok első számú utazóknak tekinthetők. A németeknek közel a fele utazik el két hétre minden évben, 20 százalékuk három vagy négy hétre, és csak 3 százalékuk több mint 5 hétre évente.

Hova mennek legszívesebben nyaralni?

A megkérdezettek kétharmada jobban szeret saját országában üdülni. Ez az arány éppen 50 százalék alatt van Nyugat-Európában. A dél-európaiak különösen szeretnek saját országukon belül maradni: a portugálok majdnem 70 százaléka, közel ugyanennyi spanyol és olasz, a franciáknak pedig 60 százaléka szeret hazájában nyaralni. A legtöbb amerikai (80%) szintén nem utazik külföldre, és ez az arány 95 százalékos a törökök között. Németországban az emberek 37 százaléka nyaral saját országában, mintegy 30 százalékuk utazik olyan dél-európai országokba, mint pl. Franciaország, Olaszország és Spanyolország, míg 7 százalékuk látogat el Közép-Kelet-Európába (a nyugat-európai átlag: 3%). A német nyaralóknak csak 2 százaléka repül Ázsiába és Afrikába, és mindösszesen 1 százalékuk Amerikába.

Mivel foglalatoskodnak leginkább nyaralás alatt?

Arra a kérdésre, hogy mivel töltik el szívesen az idejüket nyaralás alatt (a megkérdezettek legfeljebb két tevékenységet neveztek meg), a válaszadók 37 százaléka azt válaszolta, hogy könyvet olvas, vagy egyszerűen csak kikapcsolódik, illetve játszik. Az európaiak több mint fele (58%) a pihenést részesíti előnyben, ez az arány a németeknél 69 százalék. Ezzel szemben az amerikaiaknak csak 10 százaléka választja a “dolce far niente”-t (édes semmittevést). Többségük inkább meglátogatja barátait és rokonaikat (25%), sportol (16%), vagy bárokban, klubokban és diszkókban (15%) szórakozik nyaralás közben.

A különböző országok és kultúrák felfedezése a második legkedveltebb időtöltés nyaraláskor, az európaiak 34 százaléka választja a pihenés e formáját. Ugyanakkor a belga és a holland válaszadók fele lelkes városnéző. Németországban két időtöltés között oszlik meg a második hely: 26 százalékuk szívesen fedezi fel más országok kulturális sajátosságait, és ugyanennyien sportolnak nyaralás alatt. A törökök (43%) és a csehek (37%) különösen szívesen töltik idejüket sportolással nyaralás közben. A harmadik legnépszerűbb nyaralás közben végzett tevékenység az európaiak körében a sportolás (18%), ezt követi a barátok és rokonok látogatása (17%), valamint bárokba, klubokba és diszkókba (16%) járás.

A külföldi konyhaművészet felfedezését a megkérdezettek 13 százaléka, a németeknek pedig 19 százaléka kedveli.

A felmérésről

A GfK Association és a The Wall Street Journal Europe (WSJE) közös, nemzetközi „Nyaralás” című felmérése során 2010 tavaszán 16 országban összesen 16 364 főt (15 év felettieket) kérdeztek meg arról, hogy az európaiak szoktak-e nyaralni, ha igen, mennyi ideig, a nyaralás során mivel töltik el legszívesebben az idejüket (a megkérdezettek legfeljebb két tevékenységet neveztek meg). Hová utaznak, és idén személyenként mennyit terveznek elkölteni a nyaralásukra.

Forrás: GfK Hungária


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partnerkeresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, ahol a gyakorlatban próbálhatja ki a vállalat-gazdaságtani ismereteit. A magyar gazdaság, a vidékfejlesztés, a leader közösségek, az erőforrás gazdálkodás, az informatika, a marketing és a világgazdaság fő hírei.

 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Gazdasági tanácsadás

Gazdasági ügyekben kérdezzen tanácsadónktól!

Kérdését felteheti a Fórumban is!

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Antalkar Bt.
Antal Zsolt

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Euro-Piramis Bt.
Komócsin László

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Speed 2000 Kft.
Vass Péter

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Dr.Fazekas És Társa Egészs... Dr.Fazekas És Társa Egészségügyi És Szolgáltató Korlátolt Felelõsségû Társaság
dr. Kuti Éva

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.