English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Minimálisan növekedett a reklámra költött összeg tavaly Nyomtatás E-mail
2014. március 07. péntek, 00:00

Minimálisan ugyan, de növekedett tavaly a reklámpiac, amely mintegy 175,4 milliárd forintot tett ki tavaly 0,6 százalékkal meghaladva az egy évvel korábbit - hangzott el Budapesten az adatokat ismertető sajtótájékoztatón.


A legnagyobb, 29 százalékos növekedést a rádiós reklámpiacon mértek, ahol több mint 8,8 milliárd forintot költöttek tavaly a hirdetők - közölte Hivatal Péter, a Magyar Reklámszövetség alelnöke.
Jelentősen, 16 százalékkal emelkedett az internetes hirdetések piaca, amely tavaly meghaladta a 39 milliárd forintot, 6 százalékkal, 45,6 milliárd forintra csökkent viszont a tévés reklámoké és 4 százalékkal, 35,8 milliárdra a sajtóé.
A barterügyleteket nem, de a szponzorációt tartalmazó értékek - amelyekből a reklámok gyártási költségeit levonták - a Magyar Reklámszövetség, a Direkt- és Interaktív Marketing Szövetség, az IAB Hungary, a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete, a Magyar Lapkiadók Egyesülete, a Rádiós Médiaszolgáltatók Egyesülete és a Magyar Közterületi Média Szövetség (MKMSZ) adatain alapulnak.
Ezekből kiderül, hogy tovább mérséklődött a 2008 óta csökkenést mutató direkt marketing piaca, amely tavaly 28,9 milliárd forintos volt, míg csekély mértékben ugyan, de növekedett az outdoor reklámoké, 14,3 milliárdra.
Ez utóbbiban egyre nagyobb teret nyernek az óriásplakátok, amelyek több mint 1 milliárd forinttal növelték bevételüket tavaly. Ennél kisebb mértékben de szintén nagyobb bevételt értek el a citylight poszterek, míg az outdoor piac más szereplői csökkenő bevételt könyvelhettek el - ismertette Szelei Szilárd (MKMSZ), aki a két nagy szegmens növekedését, amelyek kihasználtsága 78 százalékra emelkedett, a többi közt a hirdetők számának növekedésével, a kis- és közepes vállalkozások megjelenésével magyarázta.
Ugyancsak emelkedett a mozihirdetések reklámbevétele, amely tavaly 1,1 milliárd forintos volt.
A sajtópiacot 35,8 milliárd forintos reklámbevétel mellett 62 milliárdos lapeladási bevétel is gazdagította, emellett a Magyar Lapkiadók Egyesületéhez tartozó nyomtatott sajtótermékek az internetes kiadványaikon keresztül további 5,5 milliárd forintos hirdetési bevételt is elértek - ismertette Kovács Tibor, az egyesület elnöke.
A sajtótermékek "reklámtortájából" a legnagyobb szeletet a napilapok hasították ki maguknak, 36 százaléknyit, míg a női lapok részesedése 19 százalékos, az önkormányzati és ingyenes lapoké 18 százalékos volt. Kovács Tibor közölte még: számítottak a sajtópiac reklámbevételeinek csökkenésére, annak mértéke azonban sokkal kisebb volt, mint egy évvel korábban.
A teljes reklámtortából a korábbinál kisebb, de még mindig a legnagyobb szeletet a tévés hirdetések adják, több mint 25 százaléknyit, a második helyre azonban idén már az internet került több mint 22 százalékkal, megelőzve a sajtót, amelynek bő 20 százaléknyi bevétel jutott. A direkt marketing részesedése több mint 16 százalékos volt, az outdoor reklámoké bő 8 százalékos, a rádiókhoz került a reklámbevételek 5 százaléka.
Bár az internetes, digitális piac a második legnagyobb értéket érte el, és azon belül is jelentősen emelkedett a mobiltelefonokra értékesített hirdetéseké, a szektorban egyre nagyobb teret nyernek a globális piaci szereplők, míg visszaszorulnak a helyiek - közölte Novák Péter, az IAB Hungary elnöke.
Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke azt mondta: egy forintnyi reklámköltés 4,7 forinttal járul hozzá a GDP-hez. A reklámszakma közvetlenül 13 ezer, míg közvetve több mint 50 ezer embernek ad munkát.
Beszámolója szerint tavaly a tévékbe 8900 reklám került, az egyéb felültekkel együtt pedig csaknem 37 ezret vetítettek le tavaly.

Forrás: MTI

 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Gazdasági tanácsadás

Gazdasági ügyekben kérdezzen tanácsadónktól!

Kérdését felteheti a Fórumban is!

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Carbon Solutions Kft.
Liszkai Péter

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Marketing-Mix 7000 Kft.
Dr. Peller Kálmán

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Prevent-Ör Kft.
Dr. Erdélyi László

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Adeko Kft.
Zsarnovszky Nagy Mariann

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.