Az Union továbbra is bízik az egészségbiztosítási piacban |
2018. október 17. szerda, 00:00 |
Stratégiai együttműködést alakított ki az Union Biztosító - a Design Terminal közreműködésével - egy hazai startup vállalkozással, a Fitpulival, ennek révén a biztosító komplex életmód applikációval bővíti vállalati egészségbiztosításhoz kapcsolódó szolgáltatásait - hangzott el a két cég közös sajtótájékoztatóján Budapesten. Lehel Gábor, az Union elnök-vezérigazgatója elmondta, hogy a társaság a várhatóan januártól megváltozó egészségbiztosítási környezetben is komoly lehetőségeket lát, miután az egészségbiztosítás az elmúlt hat évben megkerülhetetlen biztosítási formává vált, mára számtalan vállalat alkalmazza munkaerő-megtartó juttatásként. Hangsúlyozta: arra számítanak, hogy az adóterhek emelkedése sem állítja meg a fejlődést, ugyanakkor várhatóan átrendezi majd az igényeket, ami új versenyhelyzetet eredményez. Oláh Dániel, a Fitpuli ügyvezető igazgatója elmondta: a Fitpuli egy mobilalkalmazás, amely elérhető iOS és Android rendszeren keresztül is, az applikáció önállóan is működik, de okoskarkötővel együtt sokkal pontosabb, és automatikusan gyűjti az adatokat a felhasználóról. A Fitpuli egy platformra gyűjti az életmód és orvosi paramétereket, és akár a munkáltatók felé is képes rendszeres információkat közölni a dolgozók egészségi állapotáról. A fejlesztést a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál is regisztrálták, és garantálják, hogy a titkosított, egyedi, személyes adatokhoz csakis az adott felhasználó férhet hozzá, a vállalatokhoz kizárólag aggregált, anonim adatok juthatnak el - közölte a Fitpuli ügyvezető igazgatója. Lehel Gábor jelezte: az Union Biztosító a magyar egészségbiztosítási piac egyik legnagyobb szereplője, az új szerzések terén részesedése 30 százalék körüli, az egész hazai egészségbiztosítási piac mérete mintegy 11 milliárd forint. Az Union a bécsi székhelyű, tőzsdén jegyzett Vienna Insurance Group (VIG) cégcsoport tagja. Az idén április 1-jével Union Biztosító néven egyesült a VIG három biztosítótársasága: az Union Biztosító, az Erste Biztosító és a Vienna Life Biztosító. A három cég összesített díjbevétele 2017-ben elérte a 76,4 milliárd forintot, adózott eredményük 1,64 milliárd forintot tett ki. Forrás: MTI Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14.Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Lánchíd - BKK: péntektől használhatják a hidat a buszok, a taxik, a motorral és a kerékpárral közlekedők
- Jóváhagyták az MKB Bank és a Takarékbank egyesülését a közgyűlések
- Átalakultak az utazási szokások, a két-három napos rövid utak a legnépszerűbbek egy felmérés szerint
- Az idén is gyűjti a cipősdobozba csomagolt ajándékokat a Mikulástroli
- Ingatlanfejlesztők: 77,1 millió euróért kelt el a Váci úti Green Court Office
- A lízingpiac 16 százalékkal nőtt az első háromnegyedévben
- Otthon Centrum: a fővárosban 39 négyzetméteres panellakás vásárolható meg 30 millió forintból
- TIM: hatvanezernél is több van már zöld rendszámos járművekből
- Új digitális szolgáltatást vezet be a K&H Bank
- A sávos extraprofit-adó lenne méltányos a lízingszövetség és a követeléskezelők szövetsége szerint
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..