Álommunkahelyek |
2009. február 18. szerda, 07:00 |
Az Aiesec Magyarország és a Develor Tanácsadó Zrt. kutatása szerint a diákok az olyan kreatív munkaköröket preferálják, mint a marketing, a pénzügyi, a tervezés és a termékfejlesztés. Az ideális munkahellyel szembeni legfontosabb elvárások pedig a kellemes céges közérzet, az előrelépési valamint a tanulási lehetőségek.Bár az előző évekhez képest a fiatalok sokkal reálisabb elvárásokat támasztanak leendő munkahelyükkel szemben, elképzeléseik még sokszor elrugaszkodnak a valóságtól. Ahhoz, hogy a két oldal valós képet kaphasson egymás igényeiről, folyamatossá kellene tenni a vállalatok és a felsőoktatási intézmények közötti kapcsolatot, illetve sokkal nagyobb hangsúlyt kellene fordítani a gyakorlati, szakmai képzésekre, hogy a fiatalok olyan tudás, képzettség birtokában tudjanak pályázni egy-egy pozícióra, amelyet a munkahelyek ténylegesen elvárnak tőlük - összegezhető az Aiesec Magyarország és a Develor felmérése alapján, amelyet tavaly október-novemberben összesen 15 intézmény 4100 végzős tanulója körében végeztek. A diploma megszerzése után a közgazdász hallgatók legszívesebben az OTP Banknál, a műszaki hallgatók az Audinál helyezkednének el. Mint a kutatás eredményeiből kiderül, a diploma előtt álló diákok a kreativitást igénylő munkaköröket preferálják, szívesen foglalkoznának marketinggel, pénzüggyel, tervezéssel, termékfejlesztéssel. Érdekes, hogy míg a média már kevésbé vonzó számukra, annál inkább dolgoznának a bankszektorban, pénzügyi területen és az államigazgatásban - ismertette sajtótájékoztatón Strbik Ferenc, a Develor tanácsadási üzletág vezetője. A munkahellyel szembeni egyik legfontosabb elvárás, hogy kellemes legyen a céges közérzet, de növeli a cég esélyeit az is, ha a vállalati ranglétrán feljebb lehet lépni. Tavaly a fiatalok úgy nyilatkoztak, hogy 3-4 éven belül szeretnének középvezetői pozícióba kerülni. Vonzóbb a diákok számára az a munkahely is, ahol tanulni tudnak, továbbképzéseken vehetnek részt, és erősen motiváló tényező, ha a cégnél lehetőség van a külföldi munkavégzésre. A jövedelmeket illetően a végzősök 150-160 ezer nettó fizetésért dolgoznának, a béren kívüli juttatásokat pedig teljesen magától értetődőnek tekintik. Tovább a teljes cikkhez →
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció, a gazdasági ismeretek gyakorlati alkalmazásának terepe. Lényeges, gyakorlatban használható információk egy helyen a fő HR és munka témákban: munkaerő, erőforrás fejlesztési, bérszámfejtés, munkaügy, TB. A szakügyintézők, szakmenedzserek, ügyintézők, fejlesztési tanácsadók kincsesbányája, akik a gazdálkodási kar, illetve a menedzsment kézikönyvek elvégzése után gyakorlati ötletek tárházát találják a tréning, állás interjúk, önéletrajz kezelés, munkaerő-felvétel, képzések, coaching, teljesítmény menedzsment témákban. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Negyedével nőtt a brit nagyvállalati vezetők fizetése az idén
- Profession.hu: béremelést tervez jövőre a cégek többsége
- Meló-Diák: a diákmunkások átlagos órabére idén nyáron meghaladta az 1500 forintot
- A versenyszféra munkavállalóinak fele elégedetlen a fizetésével egy kutatás szerint
- Extra juttatásokkal támogatják dolgozóikat a cégek
- Gyorsuló ütemben nőnek a vállalatvezetői fizetések egy kutatás szerint
- Elemzők: a munkaerő-kínálat szűkössége is táplálja a béremelkedést
- Egy felmérés szerint a pályakezdők kétharmada 350 ezer forint feletti fizetésre vágyik
- Tovább nőhet az informatikai szakemberek fizetése egy elemzés szerint
- Rendkívüli, évközi béremelésről döntött az Aldi
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..