English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

HR és PR Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A munkaadói márka motorja a Public Relations

Image

A vállalatok évente több millió dollárt költenek a vevői és befektetői közösségeknek szóló reklámra, hogy eladásukat, befektetéseiket és profitjukat növeljék. Mostanában azonban kezdenek rájönni, hogy eddig kevés figyelmet fordítottak azokra, akik az üzleti hasznot leginkább befolyásolják: a tehetséges munkavállalókra.

 


A munkaadói márka belülről kívülre hat - összhangba hozza a vállalat kultúráját, törekvéseit, értékeit és márkaígéretét. A legtöbb esetben a vállalatok rendelkeznek az alkalmazottak kiválasztásához kapcsolódó értékkel, amelyet a vállalaton belüli és kívüli kommunikációval meg lehet erősíteni. Ha mégsem, megfelelő környezetet kell teremteni, amely ezt az értéket a felszínre hozza. A többi márkához hasonlóan, a munkaadói márka is magában hordozza az alapvető termék-marketing stratégiákat, de ebben az esetben a termék maga az ember - az alkalmazásuk tapasztalata - az ügyfelek pedig a jelenlegi és a jövendő alkalmazottak. Az erős alkalmazói márka magában foglalja mindazt a munkaadói tapasztalatot, amely a vállalatnál megnyilvánul. Ez azért fontos, mert a munkaadói márka - és annak képessége, hogy a márkaígéret teljesül - hatékonyabbá teszi a toborzást, és vonzást gyakorol a befektetőkre, mivel növeli a dolgozók teljesítőképességét, elkötelezettségét és hűségét, ezáltal csökkenti az elvándorlást. A munkaadói márka ezért ma már szerepel a marketing és HR költségvetésben is. Egyes vállalatok új elemmel teszik sikeressé stratégiájukat: a HR-t támogató PR-ral.A HR-t támogató PR lendületet ad a munkaadói márkának

Közismert a public relations szerepe a vállalati image kialakításában és fenntartásában vagy a krízishelyzetek elhárításában, új irányzata pedig a HR célokat támogató PR.

Rendkívül eredményes lehet, ha a PR stratégiákat a munkaadói márka kialakításának folyamatába integráljuk. Képzeljük csak el, hogy a HR-t támogató PR a légiirányító torony, a munkafelvételi kampány pedig egy DC-10-es gép. A public relations úgy irányítja és navigálja a cég munkaadói márkaüzenetét, hogy az éppen a meghatározott célközönség ölében "landoljon". A kibocsátott reklámok, mint a munkaadói márkaüzenet összehangolt "járatai" jutnak célba a piac azon szegmenseihez, melyeket előzetesen szisztematikusan alkalmazott PR eszközökkel határoztak meg. 

Image

A PR legnagyobb ereje a hitelességében rejlik. Rendszeresen sajtóközleményeket és cikkeket szolgáltat a különböző hírközlési csatornáknak, és módja van a szerkesztés befolyásolására is. A cél, hogy a megfelelő médiumban megjelenő cikk vagy nyilatkozat az alkalmazói márkaüzenetet egy harmadik fél szempontjai szerint mutassa be. A közlő személyének hitelessége az üzenetet a hihetőség magas szintjére emeli. Arra ügyelni kell, hogy a nyilatkozatból egyértelmű legyen, a cég fizetett azért, hogy beszéljenek róla. Hatékony eszköz a reklám is. A PR és a reklám együttes módszerével pedig a munkaadói üzenet a fény sebességével juttatható el egyszerre nagyon sok emberhez.

A HR-t támogató public relations előnyei:

- emeli a vállalat ismertségét, növeli az alkalmazói márka vonzását

- az adott iparág szakértőjeként pozícionálja a vállalatot,

- a vállalat hitelességét külső véleményformálók erősítik

- növeli a vállalat hírnevét.

A HR-t támogató PR sokoldalú: a cikkek pozicionálásától kezdve, előadások, üzletági kerekasztal megbeszélések szervezésén át, a márkahatás vizsgálatának előkészítésével is foglalkozik. Ezek a tevékenységek további hasznot hoznak, például néhány cikk megjelenésének nyomán:

- hatékony toborzási anyag keletkezik

- a szervezet az álláslehetőségek "bajnokaként" jelenik meg

- világossá válnak a szervezet által nyújtott karrierépítési lehetőségek

- nő a jelentkezők száma és minősége

- csökken a toborzási ciklus ideje és költsége

- a szervezet belső munkatársai aktivizálódnak, "nyerő" -nek érzik magukat

- a szervezet kapcsolati hálót épít ki a befolyásos ipari szakemberekkel

- hatékony stratégiai anyag áll össze a cég karrier oldalára és a belső intranet oldalakra

A szervezeteknek a legtehetségesebb alkalmazottakra kell építeniük Image

A tehetséges munkaerői közösségek elérése egyre jobb befektetésnek tűnik, ezért a vezetők megkezdték a munkaadói márka kiépítését, és ennek megerősítésére a HR-t támogató PR stratégiák megalkotását. Egyre nyilvánvalóbb, hogy a HR szerepe a jövőben erősödni fog.

A technikai fejlődés és az internet hatására a cégek, - kicsik vagy nagyok - ugyanolyan termékekkel állnak elő, a mozgásterük között alig van különbség, a vállalatokat egyre nehezebben lehet megkülönböztetni egymástól. Az eddigi leépítések, megszorítások, a juttatás-csökkentések után, újra tehetséges munkaerőre és a megtartásukra van szükség. A vállalatok nem remélhetnek további profitnövekedést a kevesebb munkaerő nagyobb teljesítmény elven működő rövidtávú, gyors taktikai megoldásoktól. Ráadásul a népesség elöregedése egy évtizeden belül munkaerőhiányt teremt.

A szervezeteknek a legtehetségesebb alkalmazottaikra kell építeniük, ha sikeresek akarnak maradni az új gazdaságban. Ma sok alkalmazott alulértékeltnek és túlhajszoltnak érzi magát. Az elbocsátások után, ha megtartották is munkahelyüket, a kemény recesszió megfáradt túlélőiként élik meg a helyzetüket. Becslések szerint az összes munkavállaló legalább 40 százaléka állásváltoztatást tervez, amint a gazdaságba és a munkaerőpiacba vetett bizalom növekedését tapasztalja. A munkaadóknak még ádázabb harcot kell vívniuk majd a tehetséges munkaerőért, ha dominó-elv effektusként a nagyobb munkaerőmozgással, a jobb életminőség iránti követelésekkel, a munkahely növekedéssel és az elöregedés hatásaival is számolniuk kell.

A munkavállalók kérdésére, "És nekem ebből milyen hasznom származik?", a munkaadónak meggyőző választ kell adnia. A HR-t támogató PR ehhez nyújt segítséget.

Forrás: HR Portál

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mail címre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőinkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Cégtárunk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

További cikkeket a témában a "HR" rovatunkban olvashat



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció, a gazdasági ismeretek gyakorlati alkalmazásának terepe. Lényeges, gyakorlatban használható információk egy helyen a fő HR és munka témákban: munkaerő, erőforrás fejlesztési, bérszámfejtés, munkaügy, TB. A szakügyintézők, szakmenedzserek, ügyintézők, fejlesztési tanácsadók kincsesbányája, akik a gazdálkodási kar, illetve a menedzsment kézikönyvek elvégzése után gyakorlati ötletek tárházát találják a tréning, állás interjúk, önéletrajz kezelés, munkaerő-felvétel, képzések, coaching, teljesítmény menedzsment témákban.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

HR-tanácsadás

HR ügyekben kérdezzen szakértőnktől!

HR-tanácsadás

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Korall-Com Informatikai és Ga... Korall-Com Informatikai és Gazdasági Tanácsadó Korlátolt Felelõsségû Társaság
Szabó Zsolt

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Genco és Hamo Kft.
Bene László

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
ExxonMobil Hungária Kft.
Körmendi András

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Kat-Chem Export-Import Vegyér... Kat-Chem Export-Import Vegyérték Kft
Szabolcsi Tamás

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.