English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Társadalmi felelősségvállalás a válságban Nyomtatás E-mail
2009. március 19. csütörtök, 11:54

A fagyi visszanyalhat
 csrA gazdasági krízis miatt átmenetileg háttérbe szorul a cégeknél a CSR, a válság után azonban fontosabb lesz, mint valaha . A válság átmenetileg háttérbe szorítja a cégek életében a környezetvédelmi kérdéseket és az adományozást, az elbocsátások és átszervezések miatt a munkavállalókkal kapcsolatos felelősségvállalás azonban felértékelődik. A recesszió végével viszont a korábbiaknál is hangsúlyosabb szerepet kaphat a CSR – mondta Lakatos Zsófia a Hill & Knowlton ügyvezető igazgatója a Kreatív által szervezett, a vállalati hírnévvel, márkamenedzsmenttel és CSR-rel foglalkozó tréningen.



A CSR nem pr
A Hill & Knowlton ügyvezető igazgatója szerint a társadalom ugyanis ki fogja kényszeríteni a paradigmaváltást, a fogyasztók meg fogják követelni a cégektől, hogy felelősen működjenek, és aki erre nincs felkészülve, annak nem lesz könnyű dolga. Hiszen a CSR-stratégiát alaposan, középtávra kell megtervezni, és csak akkor tud hosszú távon is sikeres lenni, ha a cég valóban etikusan működik. Ehhez pedig az kell, hogy a menedzsment szemléletéről kezdve a mindennapi munkáig mindent áthasson a felelős gondolkodás – foglalta össze a vállalati társadalmi felelősségvállalás, a Corporate Social Responsibility szerepét a mai gazdasági helyzetben a pr-szakember, aki állítja: eleve nem lenne ilyen mély a válság, ha eddig is lett volna valódi CSR.

Bár a CSR-t nem célszerű önmagában kezelni, és éppúgy hozzá kell illeszteni a márkastratégiához, mint a cég alapvető tevékenységéhez, komplexitása miatt úgy tűnik, sok cégvezető fejében még mindig káosz van a társadalmi felelősségvállalással kapcsolatban. „A szponzoráció és az adományozás önmagában például nem CSR, de az ún. cause-related marketinggel sem szabad összekeverni, aminek célja valójában a termék eladása. Az sem jó, hogy a CSR-rel legtöbb helyen csak a pr-esek foglalkoznak, hiszen a felelősségvállaláshoz nem elég azt kommunikálni, hanem valódi felelős tevékenységeknek kell mögötte lenni” – részletezte a CSR értelmezési problémáit Lakatos Zsófia.
 csr
A jó hír nem hír
Nagy Tamás, a Café PR stratégiai igazgatója szerint éppolyan gyakori hiba, hogy a cégek minden korábbi hasonló tevékenységüket félrehajítva, a nulláról próbálnak CSR-stratégiát kialakítani, mint az, hogy a már meglevő, eseti programokra ráhúzzák, hogy ez a CSR. Nem egyöntetű a cégvezetők véleménye abban a tekintetben sem, hogy kell-e kommunikálniuk a CSR-tevékenységeiket, de a tréning előadói szerint ez kötelesség, a jó példa mutatása éppúgy a felelősségvállalás része, mint a környezet és a munkavállalók iránti elkötelezettség.

A CSR kommunikációja Lakatos Zsófia szerint ugyanakkor pr-szempontból az egyik legnehezebb feladat ma Magyarországon. Hiszen a médiának a jó hír nem hír, önmagában nem vevő arra, hogy ha egy vállalat valami jót csinál. „A CSR-akcióknak is nagyon jól meg kell csinálni a pr-jét, sokszor celebet kell használni, és fel kell készülni arra, hogy ha a cég felhívja magára a figyelmet, az újságírók a cég más ügyeibe is bele fognak kérdezni” – fogalmazott a szakértő. Ezért a cégnek nagyon át kell gondolni, mit és hogyan kommunikál, és nem szabad támadási felületet hagynia, mert a „fagyi visszanyalhat”.

Ezért nem lehet a cégnek takargatnivalója, nem viheti túlzásba a CSR kommunikációt, nem nyomulhat agresszíven, és nem használhatja a CSR kommunikációt arra, hogy ezzel tudja le a cégről történő kommunikálást, miközben például a pénzügyi adatairól egyáltalán nem nyilatkozik. A hitelesség miatt Lakatos Zsófia szerint a cégnek egyrészt olyan CSR-akciókat kell kitalálnia, amelyekhez ért, amelyek összefüggenek az alapvető tevékenységével. Ezért kérdéses, hogy lehet-e felelős egy olyan vállalat, amelynek a terméke nem etikus – mondta az előadó.

Forrás: Kreatív Online



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció, a gazdasági ismeretek gyakorlati alkalmazásának terepe. Lényeges, gyakorlatban használható információk egy helyen a fő HR és munka témákban: munkaerő, erőforrás fejlesztési, bérszámfejtés, munkaügy, TB. A szakügyintézők, szakmenedzserek, ügyintézők, fejlesztési tanácsadók kincsesbányája, akik a gazdálkodási kar, illetve a menedzsment kézikönyvek elvégzése után gyakorlati ötletek tárházát találják a tréning, állás interjúk, önéletrajz kezelés, munkaerő-felvétel, képzések, coaching, teljesítmény menedzsment témákban.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

HR-tanácsadás

HR ügyekben kérdezzen szakértőnktől!

HR-tanácsadás

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

KEMO-ÉPKER Kft.
Nagy Lászlóné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Szerencsepatkó Bt.
Ferenci Lajos

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Gyõri Agroker Mezõgazdasági... Gyõri Agroker Mezõgazdasági Termelõeszköz Kereskedelmi zRt
Torma Péter

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Surnovszky és Társa Kft.
Surnovszky Árpád

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.