A kormány elfogadta a Nemzeti Ifjúsági Stratégiát |
2009. június 10. szerda, 03:00 |
A kormány elfogadta a Nemzeti Ifjúsági Stratégiát, s jövő héten benyújtja az erről szóló országgyűlési határozati javaslatot a parlamentnek - jelentette be Korózs Lajos, a Szociális és Munkaügyi Minisztérium államtitkára a pénteki kormányszóvivői tájékoztatón. Korózs Lajos elmondta, hogy a stratégia általános célja: az ifjúságban rejlő erőforrások kibontása, e korosztály társadalmi integrációjának elősegítése. A dokumentum kiemelt célként rögzíti egyebek mellett a kirekesztettség, kisodródás megakadályozását, az unió által deklarált célok átvételét, a magyarországi és a határon túli magyar fiatalok közötti kapcsolatok fejlesztését - rögzítette az államtitkár. Kiemelte, hogy a stratégia speciális célokat is megfogalmaz, ezek között szerepel az ifjúsági korosztályok társadalmi, egyéni felelősségének fejlesztése, integrációjának segítése, a gyermekvállaláshoz szükséges feltételek, a munkavállalás, otthonteremtés elősegítése. Korózs Lajos hangsúlyozta, hogy a stratégia átfogja a 8-12 évesektől kezdődő és a 25-30 évesekig tartó korosztályt; ide a magyar népesség több mint 27 százalék sorolható, s ez ma megfelel az európai átlagnak. Az államtitkár megjegyezte, hogy néhány évtized múlva más lesz a társadalom szerkezete, 30-40 év múlva már minden második ember idősnek számít majd. A "jövő ifjúságára" vonatkozó jellemzők között Korózs Lajos többek között felsorolta: ismeri és vallja a demokratikus értékeket, jogaival és lehetőségeivel tudatosan él, zökkenőmentesen beilleszkedik a társadalomba, innovatív, befogadó, toleráns, környezet- és egészségtudatos, nemzeti és európai identitása van, ismeri a legkorszerűbb technikákat, segítőkész, s beszél idegen nyelvet, főként az angolt. Az Ifjúság 2008 kutatásról szólva az államtitkár közölte, hogy ezt a feladatot közbeszerzéssel a Marketing Centrum végezte, az erre szánt 37 millió forintból végül 34,2 millió forintot használtak fel. A kutatás főbb megállapításaiból idézve Korózs Lajos kiemelte, hogy négy év alatt hozzávetőleg 200 ezer fővel csökkent az ifjúsági korosztályba tartozók száma. Míg 2000-ben e korosztály kétharmada végzett fizikai munkát, nyolc év alatt ez az arány egyharmadra csökkent. Az államtitkár elmondta: a fiataloknál az elmúlt évben előtérbe került a fogyasztás, a státuszszimbólummá váló tárgyak birtoklása, illetve mára már többet interneteznek, mint televízióznak. Forrás MTI A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció, a gazdasági ismeretek gyakorlati alkalmazásának terepe. Lényeges, gyakorlatban használható információk egy helyen a fő HR és munka témákban: munkaerő, erőforrás fejlesztési, bérszámfejtés, munkaügy, TB. A szakügyintézők, szakmenedzserek, ügyintézők, fejlesztési tanácsadók kincsesbányája, akik a gazdálkodási kar, illetve a menedzsment kézikönyvek elvégzése után gyakorlati ötletek tárházát találják a tréning, állás interjúk, önéletrajz kezelés, munkaerő-felvétel, képzések, coaching, teljesítmény menedzsment témákban. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Munkaerő-kölcsönzők: 2023-ban gazdasági lassulás várható, recesszió nem
- Csökkent a munkanélküliségi ráta az euróövezetben és az EU-ban júliusban
- KSH: júliusban 4 millió 714 ezer volt a foglalkoztatottak száma
- TIM: idén is díjazzák a felelős munkáltatókat
- Elemzők: júniusban a nyári munkák beindulása is segítette a foglalkoztatást
- Elbocsátja a magyar jakuzzigyátó Wellis Zrt. 300 dolgozóját a dabasi üzeméből
- Indul a BKK Tandem
- Az OECD országaiban 5,1 százalékra csökkent a munkanélküliég márciusban
- BKIK: továbbra sem enyhül a munkaerőhiány az építőiparban
- Elemzők: továbbra is csúcson a foglalkoztatottság
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..