Mi a baj az ügyfélszolgálatosokkal? |
2009. július 06. hétfő, 08:34 |
A pénzügyi szektor ügyfélszolgálatain a legudvariasabbak a munkatársak, míg a legkevésbé előzékenyek a kereskedelemben dolgozók - derül ki a Világgazdaság mai cikkéből. A Profiles International a lap számára végzett exkluzív kutatást - ebből megtudhatjuk azt is, hogy szakmai értelemben a közigazgatásban dolgozók a legrátermettebek, míg a legkevésbé alkalmas emberek a banki-pénzügyi szférában tevékenykednek. Talán nem meglepő, hogy a legrugalmasabban az idegenforgalomban szolgálják ki az ügyfeleket, míg ebből a szempontból a közigazgatási munkatársak végeztek a lista alján - mondta el Trizna Júlia, a Profiles International magyarországi vezetője. Meglepő, hogy a dolgozók 58-79 százaléka teljesen más felfogást vall a munkájához való hozzáállásról, mint közvetlen főnöke. Ehhez talán az is hozzájárul, hogy a területen igen magas a fluktuáció - az alkalmazott egyszerűen kevés időt tölt egy helyben ahhoz, hogy megtanulja vállalati kultúrát. A Magyar Telekomnál egy átlagos vidéki ügyfélszolgálatos munkatárs 36, míg Budapesten csak kilenc hónapot tölt el - összegez Hantzmann Ferenc, a cég lakossági ügyfélszolgálatának igazgatója. Ebből az első három hónap oktatással telik, amelyben szakmai, készségfejlesztő tréningek mellett stressztűrést mérő és konfliktuskezelő elemek is vannak. Az Aviva-csoportnál inkább a belső képzések jellemzőek, amikor is a dolgozók a gyakorlati munka során szerzik meg a tapasztalatokat - emellett a rögzített beszélgetésekbe is gyakran belehallgatnak. Így az egyéni visszajelzés és visszacsatolás is megoldott. Talán ennek köszönhető, hogy az Avivánál a fluktuáció csak nyolc százalékos, ami a telefonos ügyfélszolgálatokon megszokott 15-20 százalékhoz képest alacsonynak számít - mondja Bartók János, a biztosító elnök-vezérigazgatója. A dolgozók hozzáállásán azonban még bőven akad javítanivaló: sokan fogalmaztak meg olyan gondolatokat a kutatás során, miszerint "néhány ügyfélre egyszerűen nincs szükségünk", vagy hogy "cégünk íratlan szabályainál fontosabb az, amiről azt gondolom, hogy jó az ügyfelemnek". Forrás Napi Online www.napi.hu A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció, a gazdasági ismeretek gyakorlati alkalmazásának terepe. Lényeges, gyakorlatban használható információk egy helyen a fő HR és munka témákban: munkaerő, erőforrás fejlesztési, bérszámfejtés, munkaügy, TB. A szakügyintézők, szakmenedzserek, ügyintézők, fejlesztési tanácsadók kincsesbányája, akik a gazdálkodási kar, illetve a menedzsment kézikönyvek elvégzése után gyakorlati ötletek tárházát találják a tréning, állás interjúk, önéletrajz kezelés, munkaerő-felvétel, képzések, coaching, teljesítmény menedzsment témákban. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Munkaerő-kölcsönzők: 2023-ban gazdasági lassulás várható, recesszió nem
- Csökkent a munkanélküliségi ráta az euróövezetben és az EU-ban júliusban
- KSH: júliusban 4 millió 714 ezer volt a foglalkoztatottak száma
- TIM: idén is díjazzák a felelős munkáltatókat
- Elemzők: júniusban a nyári munkák beindulása is segítette a foglalkoztatást
- Elbocsátja a magyar jakuzzigyátó Wellis Zrt. 300 dolgozóját a dabasi üzeméből
- Indul a BKK Tandem
- Az OECD országaiban 5,1 százalékra csökkent a munkanélküliég márciusban
- BKIK: továbbra sem enyhül a munkaerőhiány az építőiparban
- Elemzők: továbbra is csúcson a foglalkoztatottság
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..