A munkahelyteremtő és munkahelymegtartó képzések ismertségéről |
2010. március 29. hétfő, 03:00 |
Napjainkra kezd konszenzus kialakulni a szakértők, kutatók, a munkaadók és a szakpolitikai irányítók között arról, hogy a válságból való kilábalás kapcsán a legfontosabb feladat a foglalkoztatás növelése. Erre a célra hozták létre a különböző munkahelymegtartó, munkahelyteremtő és képzési támogatásokat. A Lifelong Learning Magyarország Alapítvány jóvoltából megtudhatjuk, mely támogatások bizonyultak hazánkban a legnépszerűbbnek, illetve a legeredményesebbnek.
A munkahelymegtartó és munkahelyteremtő támogatások elégedettség-felmérésének eredményeiről elsőként Szalai Piroska, a Lifelong Learning Magyarország Alapítvány szakmai vezetője számolt be a Tudástőke 2010. című konferencián. A kutatásból, melyet 136 magyar cég- és HR-vezető töltött ki a www.e-benchmark.hu közreműködésével, kiderült, hogy az említett támogatások népszerűsítési kampánya sikeresnek mondható, a hazai vállalkozások döntéshozóinak csupán egytizede nem hallott még soha ezekről a támogatásokról. A legismertebb támogatás az Országos Foglalkoztatási Alapítvány (OFA) „Megőrzés” című pályázata, melynek célja a munkavállalók munkahelymegőrző képességének javítása képzéseken, illetve bértámogatási konstrukciókon keresztül. Ugyanerre a pályázatra pályáztak a legtöbben (39%) – a TÁMOP (illetve korábban a HEFOP) által indított munkahelyi képzések támogatásának elnyerésével már csak feleennyien próbálkoztak meg (17%). Viszonylag népszerűnek (10%) bizonyult még a Start Program, mely a munkaadókat kívánja ösztönözni a munkaerőpiaci szempontból hátrányos helyzetűek (pl. pályakezdők, GYES-ről visszatérők, 50 év felettiek) alkalmazására, s csupán néhányan említették a GOP (korábban GVOP) beruházási projektekhez kapcsolódó képzések támogatását, illetve az OFA „Plusz 1 fő”, „Új kilátások” és „Munkába” c. támogatásait. A nyertes pályázatok közül a teljes egészében, vagy részben megvalósítottak aránya a Lifelong Learning Magyarország Alapítvány kutatása alapján nem mutat kedvező képet. A válaszadók 21 %-a nyert ugyan Megőrzés pályázaton, azonban csupán 10%-uk az, aki meg is valósította a projektet. A TÁMOP/HEFOP munkahelyi képzések támogatása esetében ez az arány szintén hasonlóan alakul: 11% nyert és 6% valósult meg. Ezzel összhangban a két pályázattal közepes mértékben voltak elégedettek a pályázók. Forrás: Lifelong Learning Magyarország Alapítvány A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció, a gazdasági ismeretek gyakorlati alkalmazásának terepe. Lényeges, gyakorlatban használható információk egy helyen a fő HR és munka témákban: munkaerő, erőforrás fejlesztési, bérszámfejtés, munkaügy, TB. A szakügyintézők, szakmenedzserek, ügyintézők, fejlesztési tanácsadók kincsesbányája, akik a gazdálkodási kar, illetve a menedzsment kézikönyvek elvégzése után gyakorlati ötletek tárházát találják a tréning, állás interjúk, önéletrajz kezelés, munkaerő-felvétel, képzések, coaching, teljesítmény menedzsment témákban. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Munkaerő-kölcsönzők: 2023-ban gazdasági lassulás várható, recesszió nem
- Csökkent a munkanélküliségi ráta az euróövezetben és az EU-ban júliusban
- KSH: júliusban 4 millió 714 ezer volt a foglalkoztatottak száma
- TIM: idén is díjazzák a felelős munkáltatókat
- Elemzők: júniusban a nyári munkák beindulása is segítette a foglalkoztatást
- Elbocsátja a magyar jakuzzigyátó Wellis Zrt. 300 dolgozóját a dabasi üzeméből
- Indul a BKK Tandem
- Az OECD országaiban 5,1 százalékra csökkent a munkanélküliég márciusban
- BKIK: továbbra sem enyhül a munkaerőhiány az építőiparban
- Elemzők: továbbra is csúcson a foglalkoztatottság
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..