Külső vagy belső trénert alkalmazzunk? |
2008. november 11. kedd, 06:00 |
A külső trénerek speciális tréningfajtával rendelkezhetnek…Míg a cégen belül dolgozó trénerek jobban ismerik a vállalatot, a kollegákat, könnyebben kommunikálnak a vezetőkkel a szükséges tudásanyagról, addig a külső trénerek iránt nagyobb a bizalom, illetve olyan oktatási anyaggal, tréningfajtával rendelkezhetnek, amire a vállalaton belül nincs képzett szakember. A felmérések szerint a cégek körében a leggyakoribb tréningtípusok a csapatépítői, vezetői, értékesítési illetve a kommunikációs tréningek. Ezeket a kurzusokat hol belső, hol külső trénerek alkalmazásával oldják meg. A vállalatok nem csak költségtakarékossági okokból alkalmaznak belső trénereket. A cégen belül dolgozó trénerek jobban ismerik a vállalatot, a kollegákat, könnyebben kommunikálnak a vezetőkkel arról, hogy az eredményes működés szempontjából éppen milyen tudásanyagra van szükség. Ez persze nem jelenti azt, hogy a külső trénerekre már nincs is szükség. A külső trénerek, tréning cégek olyan oktatási anyaggal, tréningfajtával rendelkezhetnek, amire a vállalaton belül nincs képzett szakember. Flórián Ágnes, az OBI Hungary Retail Kft. oktatási vezetőjének elmondása szerint szerencsés helyzetben vannak, mivel a tréning, mint a fejlődés útja és motorja szerepel már nemcsak a felsővezetők fejében, hanem az egész szervezeti kultúrában is. Körülbelül három évre volt szükség ahhoz, hogy munkatársaik lehetőségként, sőt juttatásként tekintsenek rá, mert az ott szerzett tudás és kompetencia őket szolgálja, nekik segít, és örökre az övék marad. Az OBI-nál a külső trénerek bekerülése többkörös: írásos anyaggal kiegészített bemutatkozáshoz ragaszkodnak, amire már érdemes lehet alapozni egy személyes találkozót. Ha ezután is van közös téma és nyelv, demó tréninget kérnek egy kisebb résztvevő csapat részére (HR-es munkatársak és néhány leendő résztvevő meghívásával). Így saját élmény alapján döntenek szakmai és résztvevői szemmel egyaránt. Tovább a teljes cikkhez → Kérdése van a cikkhez? Írja meg az
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mailcímre!
Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide → A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció, a gazdasági ismeretek gyakorlati alkalmazásának terepe. Lényeges, gyakorlatban használható információk egy helyen a fő HR és munka témákban: munkaerő, erőforrás fejlesztési, bérszámfejtés, munkaügy, TB. A szakügyintézők, szakmenedzserek, ügyintézők, fejlesztési tanácsadók kincsesbányája, akik a gazdálkodási kar, illetve a menedzsment kézikönyvek elvégzése után gyakorlati ötletek tárházát találják a tréning, állás interjúk, önéletrajz kezelés, munkaerő-felvétel, képzések, coaching, teljesítmény menedzsment témákban. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Ösztöndíjprogramot indított a Huawei az Óbudai Egyetemen
- A budapesti kamara munkavédelmi képzést segítő mobil applikációt tesztel
- December 1-jéig bárki jelentkezhet a PROGmasters ingyenes IT-képzésére
- Fiatal gazdálkodóknak hirdet ingyenes vállalkozói programot a NAK
- Több mint 30 milliárd forint értékű pályázat munkahelyi képzésekre
- Agrárkamara: a vállalkozások egyre tudatosabban képzik saját dolgozóikat
- A szakmai fejlődés motiválja az Y-generációs munkavállalókat egy felmérés szerint
- Nyelvtudással építenénk karriert
- A felsőfokú szakképzések erősítésével csökkentené a képzetlen munkaerő arányát az Európai Unió
- Egyre több készséget követel a munkaerőpiac a munkavállalóktól
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..