A coaching önmagában kevés |
2008. október 26. vasárnap, 05:30 |
A coaching elsősorban a vezetők fejlesztésének eszköze, már csak anyagi természetéből adódóan is...A fejlesztő módszerek közül a coaching az egyik legnépszerűbb. Jól hangzik azt mondani, hogy találkozom a coachommal vagy megyek coachingolni. A vállalat számára is trendinek számít, ha nemcsak csúcsvezetőit fejleszti ily módon, hanem további szinteken elhelyezkedő vezetőknek is biztosít "edzőt". De mikor éri ez meg valójában az egyénnek és a vállalatnak? Amikor fejlesztésben kezdünk el gondolkodni, van néhány alapkérdés, amit érdemes végiggondolnunk: mi a célja; kit akarunk fejleszteni; milyen módszer a legideálisabb ebben az esetben? A coaching ekkor nem más, mint egy a lehetőségek közül. Természetesen ugyanez fordítva is történhet, akár a coaching trendiségéből kifolyólag, akár bármilyen más okból utasításba foglaltatik, hogy "coachingot kell csinálni". Ebben az esetben a módszer adott és meg kell találni hozzá azokat, akiknek ez megfelelő lenne. Kik lehetnek azok, akiknek a coaching az ideális módszer és milyen célkitűzéseknél alkalmazható? A coaching elsősorban a vezetők fejlesztésének eszköze, már csak anyagi természetéből adódóan is, hiszen egyéni, négyszemközti fejlesztésről van szó, ami sokkal költségesebb más módszereknél. Néhány éve még csak a csúcsvezetők kiváltsága volt, mára már kiterjedt további vezetői szintekre is. Az sem kizárt, hogy jelenleg még csak nem is vezető a coachingban részt vevő munkatárs, hanem egy ígéretes tehetség, akire a vállalat hosszú távon építeni szeretne, vagyis a jövő vezetője. Ami biztos, hogy a coaching a kulcsemberek módszere. Azokat a munkatársakat érdemes kiválasztani, akik kulcsfontosságúak a vállalat életében. A coaching elsősorban megtörtént szituációkat dolgoz fel a jövőbeli hatékonyabb megoldást elősegítve, vagy egy jövőbeli kihívásra készít fel, és ennek során fejleszt készségeket. Tehát alkalmas lehet készségfejlesztésre, vezetőfejlesztésre, a szakmai személyiség fejlesztésére. Ez viszont csak egy lehetőség. Az, hogy ténylegesen mi is történik egy coaching folyamatban, nagymértékben függ attól, ki vesz részt benne, és mit hoz bele ebbe a helyzetbe. Természetesen lehet az, például egy kitűzött cél, hogy vezetői kommunikációt fejlesztünk, de itt nem leshetünk be a kulisszák mögé. Nem ülhetünk oda harmadikként, hogy mi is zajlik a coaching megbeszélésen. Nem adhatunk ki tematikát, hogy ez és ez lesz a megbeszélés témája. A coaching személyre szabott fejlesztési módszer, így akár még az is benne van a pakliban, hogy nem úgy sül el, mint ahogyan szeretnénk. Tovább a teljes cikkhez →
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció, a gazdasági ismeretek gyakorlati alkalmazásának terepe. Lényeges, gyakorlatban használható információk egy helyen a fő HR és munka témákban: munkaerő, erőforrás fejlesztési, bérszámfejtés, munkaügy, TB. A szakügyintézők, szakmenedzserek, ügyintézők, fejlesztési tanácsadók kincsesbányája, akik a gazdálkodási kar, illetve a menedzsment kézikönyvek elvégzése után gyakorlati ötletek tárházát találják a tréning, állás interjúk, önéletrajz kezelés, munkaerő-felvétel, képzések, coaching, teljesítmény menedzsment témákban. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Ösztöndíjprogramot indított a Huawei az Óbudai Egyetemen
- A budapesti kamara munkavédelmi képzést segítő mobil applikációt tesztel
- December 1-jéig bárki jelentkezhet a PROGmasters ingyenes IT-képzésére
- Fiatal gazdálkodóknak hirdet ingyenes vállalkozói programot a NAK
- Több mint 30 milliárd forint értékű pályázat munkahelyi képzésekre
- Agrárkamara: a vállalkozások egyre tudatosabban képzik saját dolgozóikat
- A szakmai fejlődés motiválja az Y-generációs munkavállalókat egy felmérés szerint
- Nyelvtudással építenénk karriert
- A felsőfokú szakképzések erősítésével csökkentené a képzetlen munkaerő arányát az Európai Unió
- Egyre több készséget követel a munkaerőpiac a munkavállalóktól
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..