Felsőoktatás és innováció |
2009. május 18. hétfő, 05:00 |
A Budapesti Corvinus Egyetem (BCE) 2009. április 28-án, a Magyar Tudományos Akadémián rendezte meg a „Corvinus Innovációmenedzsment” című konferenciasorozatának második rendezvényét „Felsőoktatás és innováció” címmel. A tanácskozás alaptémája a felsőoktatás és az innováció kapcsolata, valamint annak kibontása volt, hogy miként tudnak a felsőoktatási intézmények alkalmazkodni a változó világhoz, miként tudnak innovatívak lenni az ágazatban. Kis Norbert, rektorhelyettes Mészáros Tamás, rektor képviseletében elmondott megnyitója után Kovács István Vilmos, az OECD innovációra vonatkozó megközelítését mutatta be. Célként emelte ki az innovációs stratégia elkészítését a felsőoktatás számára is, amely többek között feltérképezi és javíthatóvá teszi az innováció rendszerkörnyezetét, összekapcsolja az erőfeszítéseket, lendületet ad az innovatív megoldásoknak, valamint segítheti a változásokhoz való alkalmazkodást, segít gazdálkodni az innovációs erőforrásokkal. A konferencia további részében az üzleti szféra és a felsőoktatás kapcsolatán keresztül lehetett megismerni a debreceni és a szegedi modellt, Fésüs László és Szabó Gábor, rektorok előadásában. A két hasonló, mégis eltérő adottságokkal rendelkező egyetem és környezete számos előrelépést tett és eredményt mutathat fel az innovációval foglalkozó szervezeti egységek létrehozásában, a vállalkozások alapításában (spin off stb.), infrastrukturális fejlesztésekben. A rendezvény második részében Hrubos Ildikó (BCE) a vállalkozói egyetem és innovatív egyetem kritériumait mutatta be. Álláspontja szerint erős és professzionális menedzsment kiépítése, különböző jellegű forrásokból származó bevételek, erős és stimulált akadémiai hátország jellemzik az ún. vállalkozói egyetemet. Felkért hozzászólóként Berács József (BCE) és Szabó Gábor, a Magyar Innovációs Szövetség elnöke, zárták az előadások sorát. Berács József a felsőoktatás nemzetköziesedésének tendenciáira, valamint a 2011-es EU-elnökség lehetőségeire hívta fel a figyelmet. Szabó Gábor gyakorlati példákon keresztül mutatta be a szabadalmaztatás nehézségeit, financiális és egyéb akadályait, valamint kiemelte az innováció értelmezéséből az eredményesség kritériumát. A konferenciasorozat első elemét a márciusban megrendezett, nagysikerű „Gyógyszeripar és innováció” című rendezvény képezte; májusban energetika, a tervek szerint ősszel pedig további három témában (közlekedés, agrárium és közigazgatás) kerül sor eszmecserére. Forrás Magyar Innovációs Szövetség A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció, a gazdasági ismeretek gyakorlati alkalmazásának terepe. Lényeges, gyakorlatban használható információk egy helyen a fő HR és munka témákban: munkaerő, erőforrás fejlesztési, bérszámfejtés, munkaügy, TB. A szakügyintézők, szakmenedzserek, ügyintézők, fejlesztési tanácsadók kincsesbányája, akik a gazdálkodási kar, illetve a menedzsment kézikönyvek elvégzése után gyakorlati ötletek tárházát találják a tréning, állás interjúk, önéletrajz kezelés, munkaerő-felvétel, képzések, coaching, teljesítmény menedzsment témákban. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Ösztöndíjprogramot indított a Huawei az Óbudai Egyetemen
- A budapesti kamara munkavédelmi képzést segítő mobil applikációt tesztel
- December 1-jéig bárki jelentkezhet a PROGmasters ingyenes IT-képzésére
- Fiatal gazdálkodóknak hirdet ingyenes vállalkozói programot a NAK
- Több mint 30 milliárd forint értékű pályázat munkahelyi képzésekre
- Agrárkamara: a vállalkozások egyre tudatosabban képzik saját dolgozóikat
- A szakmai fejlődés motiválja az Y-generációs munkavállalókat egy felmérés szerint
- Nyelvtudással építenénk karriert
- A felsőfokú szakképzések erősítésével csökkentené a képzetlen munkaerő arányát az Európai Unió
- Egyre több készséget követel a munkaerőpiac a munkavállalóktól
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..