English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Online videó Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Szórakozás vagy bevételi forrás?

A videó térhódítása az Interneten

Az interneten böngészve szinte már alig akad olyan weboldal, ahol valamilyen formában ne lenne jelen online videó. Sokan csak szórakozásra használják, akad azonban jó néhány olyan leleményes vállalkozó, aki komoly profitra tesz szert a segítségével. Cikkünkből megtudhatja mire érdemes figyelnie, ha egy minden igényt kielégítő online videó kampányt szeretne készíteni.


A legtöbb látogató számára az online videó világa hasonló egy vidámparkbeli kiránduláshoz: a lehetőségek és izgalmak széles tárháza, mely garantálja, hogyha bemegy, elfelejti miért is érkezett, de biztos, hogy elégedetten távozik, mert a pozitív külső ingerek olyan mennyiségben zúdulnak rá, hogy még gondolkodni is elfelejt.
Ha azt szeretné, hogy az Ön által készített online videó a szórakozás mellett hasznos és értelmes információt is nyújtson érdeklődőinek, érdemes elolvasnia tanácsainkat.
Készítsen tervet mielőtt nekilát!

Logikusnak tűnik, de vajon Ön végiggondolta?
A rendkívül nagy nyomás alatt, hogy megtalálja és motiválja azokat az érdeklődőket, akik megnézik, letöltik esetleg megvásárolják anyagát, sokan elfelejtik letisztázni, hogy pontosan mi is a videó célja, milyen irányvonalat követ és hogy épülnek egymásra az egyes elemek. Hisz, mint egy írásos anyagnál, itt is ugyanolyan fontos az egyszerűség és a gördülékenység. Ráadásul egy ilyen terv jó alapot nyújthat a média stratégia megtervezéshez és kivitelezéséhez, beleértve a digitális továbbítási lehetőségeket is (vírus marketing).

Kínáljon izgalmas tartalmat
Az online videó létrejötte elsősorban a szociális média térnyerésének köszönhető. Ezen belül is a web 2.0-ás technológiáknak (különösen a továbbítható, megosztható videó) és a (főleg külföldön közkedvelt) sorozatoknak, melyek alapvetően web videó gyanánt készültek.
Valószínűleg ez a trend játszotta a legfontosabb szerepet, a fogyasztói ízlések és elvárások változásában. Az érdeklődők egyre növekvő mértékben kutatnak olyan tartalom után, melyet eddig csak a tv-ben vagy a hagyományos média egyéb helyein lehetett látni.
Fontos tehát, hogy videói tartalmát úgy állítsa össze, hogy gazdag és élmény dús legyen az alkotás, szem előtt tartva a formátum könnyű továbbíthatóságát az egyes platformok közt, melyet napjaink web 2.0-ás látogatói használnak. Kampánya sikere ugyanis a legnagyobb mértékben attól függ, hogy mennyire nyeri el egy-egy látogatói közösség tetszését és ők mennyire igyekeznek videóját megosztani egymással.

Mérje a kampány eredményeit
Fontos, hogy egy kampány indítása előtt tisztázza le azt is, miként méri az eredményeket. Az internet ebből a szempontból rengeteg lehetőséget kínál a hagyományos médiával ellentétben.
Számtalan típusú online videó technológia létezik már ráadásul a formátumok is különbözhetnek. Némelyik beágyazva egy weboldalon, míg a másik csak ráúszik az alap tartalomra. Nyilván mindegyiket másképp kell és lehet mérni. Kövesse nyomon a technika fejlődését, hogy naprakész információkkal rendelkezhessen a mérési folyamat megtervezésekor.

Önnek egy a lényeg. Hányan töltötték le anyagát és kattintottak rá a benne elhelyezett linkre. A jó hír, hogy az internet még ennek ellenére is megkérdőjelezhetetlenül jobban mérhető média, mint a hagyományos eszközök. Legfeljebb néhány riportjában oda kell tennie egy kis megjegyzést, hogy „ez és ez nem mérhető”.

Optimalizálja videóit is a keresőmotorokra
A „Google Universal Search” májusi bevezetése arra késztette a szórakoztató vagy videó marketingben érdekelteket, hogy biztosítsák: az összes eszközük, a képektől a videókig, a weboldalaktól a vírus kampányokig optimalizálva legyen a keresőmotorokra.
Jóllehet a videó keresés egyelőre még megmaradt kezdeti fázisában, azonban ha versenyben akar maradni mégis csak foglalkoznia kell vele. Legalább annyira, hogy a videói tartalmának megtervezésekor figyel a keresőoptimalizálási szempontokra is.

Termeljen pénzt videóival
Ha egyszer megértette az online média és a közösségi továbbítás nyújtotta lehetőségeket és ennek fényében készíti el videóit, akkor segítségükkel sokkal több haszonra tehet szert annál, hogy megnő márkája ismertsége.
Az egyik módszer, hogy olyan tartalmat kínál videójában, mely célcsoportjának megér annyit, hogy fizessen érte. Még ha elsőre idegenkedik is tőle, érdemes kipróbálnia ezt a lehetőséget. Példaként régóta létezik már olyan „sikeresen működő iparág” mely ebből tartja fent magát. Akkor az Ön által kínált hasznos információkra miért ne lenne érdeklődő?
Ha reklámfilmjeivel csak márkaismertséget kíván elérni és főként látogatói érzelmeire kíván hatni, akkor érdemes elgondolkodnia a reklámhely eladáson. Ilyen lehet például egy hirdetés a videó tartalom körül, egy megjelenített szponzori partnerkapcsolat a tartalomban, vagy hirdetések a cél oldalon (bannerek pl.). Higgye el sokan fizetnének azért, hogy bekerülhessenek látogatói látóterébe. Ha pedig megfér egymás mellett az Ön tartalma és mások hirdetése, akkor miért ne tenne szert egy kis plusz bevételre?

Noha minden marketingesnek mások a céljai és az elvárásai, a fentiekben leírtak talán mégis tudnak némi eligazítást adni az újszerű média világában. Legyen fogászati kezelés, alakformálás, számítógép szervízelés vagy bármilyen szolgáltatás vagy termék, amiről az online videója szól, ha időben lép és kihasználja a konkurenciája által még fel nem fedezett eszközöket és területeket, garantáltan Ön lesz a nyerő a versenyben - legalább egy pár hónapig.

Forrás: www.internet-marketing.hu

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

További cikkeket a témában a "Vezetői túlélőcsomag" rovatunkban olvashat →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Lavina Építõ És Szerelõip... Lavina Építõ És Szerelõipari ZRt.
Rózsahegyi Zoltán

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
EMC Magyarország Kereskedelmi... EMC Magyarország Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Horváth Anikó

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Brill-Car Kereskedelmi és Szo... Brill-Car Kereskedelmi és Szolgáltató Kft
Boda Attila

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Aranyhíd'98 Kft.
Deák Dorka

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.