Konkurencia vs józan paraszti ész |
2010. június 25. péntek, 04:33 |
Ma ismét tanultam egy kiváló nézőpontot az értékesítésben, hogy is érdemes úgy kezelni a „versenytárs sokkal jobb árat mondott” kérdést. Annyira egyszerű, hogy ettől tökéletes!
HarcÉrtelemszerűen minden piacon sajátságos helyzet az, amikor egy ügyfél előhúzza a zsebéből a verhetetlennek gondolt aduászt: a konkurenciát. Ez az ügyfélnek értelemszerűen egy kényelmes helyzet: versenyeztet minket és konkurensünket, számára – legalábbis első blikkre – mindegy, ki nyeri el kegyeit, harcoljunk meg. A profit nem abban van, ha a másikat lejjebb pozícionáljukErre minden értékesítő vérmérsékletétől függően reagál: van, aki elengedi füle mellett, van, aki elismerő szavakat mond a versenytársról majd visszatereli a szót, és van, aki „csak erre vár”, és nekiáll elmondani az ügyfélnek mindent, amit a másik cégről szerinte tudnia kellene. Egy biztos: az utóbbi nem hozta még meg senkinek a kívánt eredményt, hiszen mi a garancia rá, hogy a) az ügyfél különösen jóban van ellenfelünkkel, így minden szót annak igazságtartalmától függetlenül sértésnek vesz? b) ugyanezeket rólunk nem mondta el neki a konkurencia képviselője egy nappal korábban, és ha másban nincs is előnyben, abban mindenképp, hogy övé volt az első „ütés”? Hiába próbáljuk lejjebb és lejjebb építeni a másik céget, ez mindig vissza fog ütni ránk, ebben biztos vagyok. Tiszta haszon a konyhamérlegA bevezetőben említett partnerem termékek kereskedelmével foglalkozik, ahol bevett szokás az etikára keveset adó cégektől, hogy az árat olcsónak tüntetik fel, de közben játszanak a súllyal, azaz azért írnak ki olcsóbb árat, mert valójában kisebb súlyra kalkulálnak. Partnerem ezért tárgyalásaira egy kis mérleggel jár, és amint előkerül ez a kifogás, kér egy mintát a konkurens termékből, majd feketén-fehéren megmutatja az ügyfélnek a valóságot. Nem egy elképedt arcot látott már tárgyalásai során… Ennyire lehet egyszerű a kezelés: semmi sárdobálás, nem kell felesleges és alaptalan vádakba belemenni: ha tudja, hogy a másik választás nem méltó az üzlethez, mutassa meg pusztán a józan paraszti ész mentén!
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..