Elsősorban a vállalkozások digitalizációs felkészültségétől függött működésük a vészhelyzet alatt |
2020. június 26. péntek, 00:00 |
A koronavírus-járvány alatt a magyar kis- és közepes vállalkozások 31 százaléka működött zavartalanul, 69 százalékuk azonban nehéz helyzetbe került. A vállalkozások életképességét elsősorban a digitalizációs felkészültségük határozta meg és nem az, hogy mely iparágban tevékenykednek - hangzott el a Magyar Telekom által szervezett online kerekasztal-beszélgetésen Budapesten. A rendezvényen ismertették az eNET által a Telekom megbízásából idén májusban készített országos online felmérést, amelyben arra voltak kíváncsiak, hogy a magyar kkv-k hogyan állnak a digitalizálódáshoz, milyen konkrét lépéseket tettek az ügyben. Szabó Béla, a Magyar Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója elmondta, a kutatást azért időzítették májusra, mert ekkor az ország már túl volt a krízis első sokkján a kisvállalkozások pedig már szembesültek azzal, mit tudnak tenni, hogy átvészeljék ezt az időszakot. Kis Gergely az eNET partnere közölte, a vizsgálatba 1034 embert vontak be, a válaszadók kétharmada vállalkozó, egyharmaduk a vállalkozások alkalmazottja volt. A felmérésből kiderült, hogy a vállalkozások: Kis Gergely kérdésre válaszolva elmondta, a szolgáltató ágazatokat, azon belül a turizmussal, vendéglátással foglalkozó cégeket érintette súlyosan a koronavírus-járvány, azok az éttermek azonban, amelyek megjelentek az online térben is, azok már "jól jöttek ki" ebből a helyzetből. Felfutást tapasztaltak az ételkiszállítást végző cégeknél és az online értékesítőknél is, ugyanis a járvány alatt jelentősen nőtt az élelmiszerek házhoz szállítása iránti igény, valamint nőtt a lakáshoz és a kerthez kötődő termékek értékesítése is. Kiemelte, a vállalkozások digitalizációs felkészültsége határozta meg működésük menetét, ugyanis azoknak a vállalkozásoknak, amelyek korábban nem használtak digitális megoldásokat, 22 százaléka tudta zavartalanul tovább folytatni korábbi tevékenységét. Kis Gergely szerint a vállalkozásokban már tudatosult, hogy fontos a digitális eszközök használata, ezt támasztja alá, hogy a tervezett fejlesztéseknél a megkérdezettek:
Forrás: MTI Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14.Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2015. július 14. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..