Kommunikációs tender |
2009. április 21. kedd, 05:00 |
240 milliós tender a gazdaságfejlesztési központtól Kommunikációs szolgáltatásokra tárgyalásos tenderen keres partnert a Magyar Gazdaságfejlesztési Központ (MAG). A hirdetés- és rendezvényszervezési, ügynökségi, gyártási és pr-stratégiai feladatokat magába foglaló kiírás keretösszege nettó 240 millió forint. Nettó 240 millió forintot ér az a tárgyalásos tender, amit a MAG írt ki a 2009-2010. évi integrált, és teljes körű kommunikációs feladatokra. A tárgyalásos eljárás oka, hogy a kiírt feltételek olyan speciális kommunikációs szolgáltatásokat igényelnek, amelyek szükségessé teszik azok egyeztetését. A győzelemért cserébe a MAG a kommunikációhoz kapcsolódó hirdetésszervezési, rendezvényszervezési, reklámügynökségi, gyártási (reklámanyagok, nyomdai termékek, kiadványok, ajándéktárgyak), pr- és kommunikációs stratégiai szolgáltatásokat vár el. A szolgáltatásokkal kapcsolatos elvárás többek között ismeretterjesztő-, pr- és reklámfilm valamint rádiószpot-készítés, banner-, honlap-, microsite-fejlesztés, üzemeltetés, reklámtárgyak és hordozók, valamint ajándékok tervezése és gyártása, pr- stratégia kidolgozása, sajtókapcsolati munkák, válságkommunikációs tervek, médiatréningek. Mindezek mellett a nyertesnek médiatervezési és vásárlási munkákat is el kell végeznie. A kiírás szerint nem indulhat az a pályázó, amelyik az elmúlt két lezárt üzleti évben nem rendelkezik legalább évente nettó 170 millió forint összegű közbeszerzés tárgya szerinti referenciával. Szintén kizáró ok, ha az induló az elmúlt három lezárt üzleti évben nem rendelkezik összesen és együttesen 100 millió forintot érő hirdetésszervezésből és rendezvényszervezésből származó forgalommal, 30 millió forgalmat érő gyártási, valamint 80 milliós forgalmat generáló pr-szolgáltatással kapcsolatos tevékenységgel. Az ajánlatkérő legalább nyolc fős szakembergárda bevonását igényli, köztük 5 éves szakmai tapasztalattal rendelkező account directort, két senior accountot, egy senior pr- szakembert, egy rendezvényszervezőt, és két fő senior rendezvényszervezőt. Egy szakember maxiumum két szerepkört tölthet be. A bírálati szempontok között 34 százalékban számítanak a hirdetésszervezési feladatok, 35 százalékban pedig a mintafeladat alapján beadott szakmai ajánlat. Az ajánlattételi határidő május 6-a. Forrás: Tenders Electronic Daily (TED) A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Emeli a futárok díjazását a foodpanda
- A BudaPart városnegyed beruházás egyharmadát adták át eddig
- Az automata kasszaszolgáltatást fejlesztő magyar startup 1,5 millió euró tőkét vont be
- Magyar csapat is indul a nemzetközi építőipari innovációs versenyen
- Alábecsülik az adathalászat veszélyeit a hazai kisvállalkozások egy kutatás szerint
- Az EU új javaslatokat mutatott be a termékek fenntarthatósága és újrafelhasználása érdekében
- ÉVOSZ: az építőipar fehérítésében fontos az idén elindult Üvegkapu rendszer
- Megszűnik a fordított áfa a munkaerő-kölcsönzés szektorban
- Márciusra is érvényesek a kedvező szabályok
- Agrárszakma iránytű segíti a pályaválasztást
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..