Hírnév-monitoringgal a spam ellen |
2009. szeptember 10. csütörtök, 03:00 |
Egy olyan trendet követve, mely drámaian javíthatja néhány e-mail marketinges kézbesítési rátáit, a források szerint számos e-mail szolgáltató dolgozik domain-alapú hírnév-monitoring szolgáltatás kiépítésén.
Azoknak a hirdetőknek, akik nem küldenek spam-et, ez nagyon jó hír lehet, és olyan fejlesztés, amelyet mindenképpen ki tudnak majd használni. A Pivotal Veracity, e-mail kézbesíthetőséggel foglalkozó cég szerint az AOL és a Yahoo jelenleg domain-név alapú hírnév-figyelő alkalmazás kidolgozásán fáradozik, olyan üzenetküldőknek, akik szervereiken aktiválták a Domain Key Identified Mail fukciót (DKIM), így hitelesítve küldeményeiket. Az AOL tervei szerint október eleje és március vége között szeretné bevezetni a domain-név alapú monitoring alkalmazását, állítja a Pivotal Veracity. A Yahoo pedig „hamarosan” megkezdi azoknak az adatoknak a gyűjtését, melyek azoktól a cégektől erednek, akik már aktiválták a DKIM-et és kedvező megítéléssel rendelkeznek. Ugyanakkor, a Microsoft egy domain-név alapú hírnév-monitorozó rendszert fejleszt, mely a Sender ID küldőazonosító hitelesítésének elvét veszi alapul, mely nem keverendő össze a Return Path hasonló platformjával. Az e-mail küldők hírneve - vagy a kéretlen üzenetek küldése iránti hajlandóságuk – három dolog függvénye: a spam panaszok száma, a spam-csapdába került üzenetek száma (olyan e-mail címek, melyeket nem használnak, csupán a spammelők találhatnak meg) és az ismeretlen címzettek száma, ahova megpróbálnak e-mailt küldeni. Az e-mail küldő hírneve hasonló a hitelbírálati értékeléshez, és mint ennél a példánál, ugyanígy hosszú idő, míg javítani lehet. A rossz hírnévvel bíró e-mail küldők komoly problémákkal kell szembenézzenek a kézbesíthetőség terén. A hirdetőknek azonban hitelesíteniük kell e-mailjüket annak érdekében, hogy előnyös legyen számukra a domain-név alapú hírnév-értékelés. Ha egy hirdető nem hitelesítteti üzeneteit, az Internet-szolgáltatók nem tudják helyesen felmérni a domain-név reputációját. Jelenleg a legtöbb Internet-szolgáltató figyeli az e-mailek küldőjének hírnevét az IP cím vagy a számazonosító szerint, melyről az üzenet érkezik. Forrás: Direkt Marketin Szövetség A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Emeli a futárok díjazását a foodpanda
- A BudaPart városnegyed beruházás egyharmadát adták át eddig
- Az automata kasszaszolgáltatást fejlesztő magyar startup 1,5 millió euró tőkét vont be
- Magyar csapat is indul a nemzetközi építőipari innovációs versenyen
- Alábecsülik az adathalászat veszélyeit a hazai kisvállalkozások egy kutatás szerint
- Az EU új javaslatokat mutatott be a termékek fenntarthatósága és újrafelhasználása érdekében
- ÉVOSZ: az építőipar fehérítésében fontos az idén elindult Üvegkapu rendszer
- Megszűnik a fordított áfa a munkaerő-kölcsönzés szektorban
- Márciusra is érvényesek a kedvező szabályok
- Agrárszakma iránytű segíti a pályaválasztást
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..