English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Calgonit „Vedd komolyan” kampány, a környezettudatos életmódért Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 11. péntek, 03:00

A hét európai országra kiterjedõen elvégzett bonni tanulmány, amely a mosogatási szokásokat hasonlította össze, adott ihletet a szeptembertõl decemberig tartó „Vedd komolyan” címû kampányhoz. Ennek során Budapesten (szeptembertõl) és 4 vidéki városban (októbertõl) számláló méri a kézi és a gépi mosogatás közötti – vízfogyasztásbeli – különbséget.


 

09_11_veztA kezdeményezés célja, hogy a hazai mosogatógép penetráció tavalyi 12,6%-os aránya felzárkózzon az európai átlaghoz, ami 35%. Az európai kutatás kimutatta, hogy gépi mosogatással (a kézihez képest) akár 2,5-szer kevesebb energiát, és akár ötször kevesebb vizet használhatunk fel, nem beszélve az idõrõl, a pénzrõl és a környezet kímélésérõl. A kampányhoz a Dumaszínház tagjai is csatlakoztak, akik elõadásaikkal hívják fel a figyelmet a környezettudatos életmódra.

Sokszor és eleget hallottunk már az energiatakarékos megoldásokról és a környezettudatos életmódról. A hangzatos jelmondatok mellett azonban egyre inkább teszünk is a környezetvédelemért és azért, hogy ne pazaroljuk fontos értékeinket: az energiát, a vizet és az idõnket. Miért éppen a mosogatásban hagynánk ezt figyelmen kívül?

A hét európai országra kiterjedõ, mosogatási szokásokat vizsgáló bonni tanulmány alapján mosogatógép használatával akár 2,5-szer kevesebb energia és ötször kevesebb víz felhasználása elegendõ lehet ugyanannyi és ugyanolyan szennyezettségű edény megtisztításához, egyúttal nagymértékben csökkenteni lehet a kiadásokat is. A tanulmány arra is rámutatott, hogy kézi mosogatás esetében átlagosan alkalmanként körülbelül 79 percet töltünk mosogatással, ami egy évben 10 napot jelent.

A Bosch mosogatógépek gyártójának és forgalmazójának (BSH Kft.) és a Calgonit gyártójának (Reckitt Benckiser Magyarország Kft.) adatai alapján Európában a mosogatógép penetráció átlagosan 35%. Míg Nyugat-Európára vonatkozóan ez a szám 55,9%, addig Kelet-Európában csupán 10%. Magyarország a vizsgált 18 kelet-európai országból a 7. helyen áll, 12,6%-kal. (Ebben a kutatásban Szlovénia vezeti a sort, a nyugat-európai átlagot közelítõ 51,6%-ával.)

A környezetkímélõ módszerek és a mosogatógépek minél szélesebb körben történõ elterjedése érdekében a Calgonit és a Bosch közös kampányba kezd, a fõvárosban (az Árkád Üzletközpontban) ma felállított köztéri számláló indításával. A számlálók évi 187 alkalmat vesznek alapul, amelynek kiszámításához az adatok a KSH-tól (lakosság száma, 1 háztartásban élõk száma), illetve a vízmûvektõl és a csatornamûvektõl származnak. Kézi mosogatásnál 103 liter, gépinél pedig 15 liter víz fogyasztását vették figyelembe alkalmanként, a bonni tanulmány európai országonkénti átlagos vízfogyasztási adataira alapozva. A december 13-ig tartó eseménysorozat 5 helyszínéül szolgáló forgalmas bevásárlóközpontokban (Budapesten szeptember 9-tõl, Debrecenben szeptember 10-tõl, Miskolcon október 8-tól, Pécsen november 5-tõl és Tatabányán december 3-tól) kihelyezett számláló összehasonlítja a kézi és gépi mosogatás által fogyasztott vízmennyiséget a fent jelzett feltételezéseken alapuló adatokból kiindulva. A kampány célja, hogy a mérési eredményekkel bemutassák, érdemes a vizet és energiát pazarló, idõigényes kézi helyett a gépi mosogatást választani, amellyel a környezettudatosság mellett spórolhatunk is.

„Földünk természetes ásványvíz készletének 70%-a a Kárpát-medencében, és annak fele becslések szerint Magyarországon található. Szakértõk az ivóvizet a jövõ stratégiai természeti kincsének tartják, ezért én is örülök ennek a kampánynak és minden olyan törekvésnek, ami a felesleges vízfelhasználás csökkentésére vonatkozik” – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetõje.

A kampányhoz a Dumaszínház tagjai, Aranyosi Péter, Hadházi László, Kiss Ádám és Kovács András Péter is csatlakoztak, akik az adott városokban elõadásaikkal népszerûsítik a kezdeményezést. A stand up comedy sztárok fellépésének napjain, a mûsort követõen (Debrecen, Malompark Bevásárlóközpont: szeptember 20.; Budapest, Ybl Palota: október 18.; Miskolc, Szinvapark Bevásárlóközpont: október 24.; Pécs, Árkád Üzletközpont: november 15.; és Budapest, Ybl Palota: december 13.)*, az adott városban 3 szerencsés nyertes, aki Bosch AAA jelzésû (kiváló energia-, mosogatási és szárítási hatékonyságú) mosogatógépet vásárol a Media Marktban, visszanyerheti a gép értékét.

További részleteket a kampányról a www.veddkomolyan.com website-on talál, ahol megtekinthetõ a Dumaszínház tagjainak burleszk jeleneteivel tarkított kisfilmje is.

* A szervezõk a változtatás jogát fenntartják.

Forrás:
Below The Line Magazin

www.btl.hu



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Vezetői tanácsadás

Cégvezetéssel kapcsolatos kérdése van? Kérdezzen szakértőnktől!

Vezetői tanácsadás

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Organic mission
Csősz Ágnes

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
ENCO Europe Energetikai Tanác... ENCO Europe Energetikai Tanácsadó Kft.
Harmati Anikó

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Csapatszellem Vezetői Tanács... Csapatszellem Vezetői Tanácsadó és Oktató Kft.
Bánkuti József

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Csupi-Ker Kereskedelmi és Szo... Csupi-Ker Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelõsségû Társaság
Szomjasné Dalimai An

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.