A Lábtenisz EB előtt hírességekkel csap össze a női válogatott |
2009. október 21. szerda, 03:00 |
A Női Lábtenisz Válogatott lelkesen készül a Lábtenisz EB-re, olyannyira, hogy a kaposvári edzőtábor után október 20-án összecsap a hírességekből álló Élménybirtok-Médiaválogatott csapatával. Müller Attila, Farkasházy Tivadar, Beleznay Endre, Váczi Gergő, Maksa Zoltán, Katus Attila és csapattársaik még elképzelni sem tudják, hogy mire számíthatnak a tornán. Lepsényi Boglárka, a Női Lábtenisz Válogatott oszlopos tagja elsősorban az október 24-én tartandó EB-re koncentrál, és a hírességek elleni OTP VIP Tornát egyfajta edzésnek tekinti. Tapasztalata szerint, ha valaki jól focizik, korántsem jelenti azt, hogy a lábteniszben is tehetséges. „2002 óta vagyok tagja a Női Lábtenisz Válogatottnak, előtte fociztam, kézi-és kosárlabdáztam, de végül a lábteniszt szerettem meg a legjobban. Azért, mert ebben a sportágban nincs „test-test elleni küzdelem”, hiszen az ellenfelek egy hálóval el vannak választva egymástól, így maximálisan az ügyességünkön múlik az eredmény. Remélem, hogy az OTP VIP Tornán szereplő ellenfeleink is ráéreznek a lábtenisz szépségére. Nyilván gyakorlottabbak vagyunk náluk, de számunkra nem a győzelem lesz a legfontosabb, hanem az, hogy egy kicsit megszerettessük velük ezt a sportot. Persze a Nagyváradon tartandó EB-n már igazán keményen fogunk küzdeni. Nem szeretnék jósolgatni, hogy milyen helyezésre számítok, ugyanis a nők számára nem túl előnyös szabályváltoztatás történt, és ez kicsit nehezíti a helyzetünket, de mindent meg fogunk tenni a siker érdekében” – mondja Lepsényi Boglárka. Az Élménybirtok-Médiaválogatott tagjai számos sportot kipróbáltak, sőt gyakorolnak is, mégis fociban a legerősebbek. Ám azt már tudják, hogy ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy a lábteniszben is jeleskednek. „Korábban a csapatból néhányan már kipróbálták a lábteniszt, és semmi jóval nem kecsegtetnek. Így fogalmam sincs, mire számíthatunk az október 20-án tartandó OTP Lábtenisz VIP Tornán. Az biztos, hogy apait-anyait beleadok, hiszen már csak azért is szeretnék bizonyítani, mert hölgyek ellen játszunk. Ám az az érzésem, hogy alaposan el fognak verni bennünket….” – mondja Müller Attila, a Cool TV műsorvezetője.
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Emeli a futárok díjazását a foodpanda
- A BudaPart városnegyed beruházás egyharmadát adták át eddig
- Az automata kasszaszolgáltatást fejlesztő magyar startup 1,5 millió euró tőkét vont be
- Magyar csapat is indul a nemzetközi építőipari innovációs versenyen
- Alábecsülik az adathalászat veszélyeit a hazai kisvállalkozások egy kutatás szerint
- Az EU új javaslatokat mutatott be a termékek fenntarthatósága és újrafelhasználása érdekében
- ÉVOSZ: az építőipar fehérítésében fontos az idén elindult Üvegkapu rendszer
- Megszűnik a fordított áfa a munkaerő-kölcsönzés szektorban
- Márciusra is érvényesek a kedvező szabályok
- Agrárszakma iránytű segíti a pályaválasztást
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..