A bizalom a kulcs |
2009. december 01. kedd, 03:00 |
A hirdetőknek jóval megfontoltabban kell használniuk a mobilcsatornát, mint azt a jelenlegi szabályozások előírják, ha azt akarják, hogy a mobilmarketing elnyerje a fogyasztók bizalmát. A txt4ever és a brit Direkt Marketing Szövetség (DMA) közös tanulmánya a mobilos kapcsolatteremtés íratlan szabályait deríti fel. A megkérdezett szigetországi fogyasztók 70%-a szívesen fogad mobilján marketing-jellegű üzeneteket, és több mint 50% volt azok aránya is, akik kedvezően fogadnák az általuk megbízhatónak tartott márkáktól érkező promóciós SMS üzeneteket is, melyek relevánsak és előnyösek a számukra. Ugyanakkor a válaszadók több mint fele szerint a cégek nem rendelkeztek egyértelmű engedélyezési folyamattal. A megkérdezettek kétharmada szerette volna kiválasztani, hogy a nap melyik szakában kapja meg az üzeneteket, a többség pedig nem is tudta, ki vette fel velük a kapcsolatot. Mark Brill, a DMA Mobilmarketing Tanácsának elnöke elmondta: „A bizalom és az áttekinthetőség kulcsfontosságú a hatékony mobilmarketing stratégiában. Ennek értelmében, a cégeknek egyértelműnek kell lenniük az engedélykéréskor. Biztosítani kell, hogy azok a fogyasztók, akik feliratkoznak, gyorsan megerősítő tájékoztatást kapjanak, és információt arról, hogyan iratkozhatnak le. A márkák hírnevük gyors romlását tapasztalhatják, amennyiben a mobilmarketing üzenetek túl gyakoriak, rosszkor küldik el őket vagy a címzett számára irrelevánsak vagy értelmetlenek.” Míg a válaszadók csupán egyharmada gondolja úgy, hogy egyre több spam-et kap, a jelentésből kiderül, hogy az emberek nincsenek tisztában a spam pénzügyi vonzataival. A válaszadók egyharmada szerint ha spamet kapnak mobiljukra, az plusz tételt jelent a számlán, míg szintén egyharmad úgy véli, akkor számítják fel a spamet, ha azt megnyitják. A jelentés arra is felhívja a figyelmet, hogy az sem tiszta, hogyan kezeljék ezeket a kéretlen üzeneteket. 34% a mobilszolgáltatónál tenne panaszt, 39% sehol sem, 51% pedig közvetlenül a küldő cégnél. Annak tudatásban, hogy a megkérdezettek 68%-a kapott már kéretlen üzenetet, a tanulmány azt javasolja, hogy a mobilszolgáltatóknak is be kellene kapcsolódniuk a spam elleni harcba. Brill hozzátette: „A fogyasztók SMS-sel szembeni attitűdjének megértése kulcsfontosságú a sikeres marketingkampányhoz. Az e-maillel ellentétben a fogyasztók a mobiltelefonokat rendre a magánszférába sorolják, mint a kizárólag családdal, barátokkal és kollégákkal való kapcsolattartás eszközét. A tanulmány rámutat, hogy a fogyasztók számára ennek a határnak az átlépése, kéretlen SMS-ekkel, felér a magánélet megsértésével, ami a fogyasztók számára megbocsáthatatlan. Az ilyesmit elkövető márkák bosszús fogyasztókkal kell szembenézzenek.” Forrás: Direkt Marketing Szövetség www.dmsz.hu A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Emeli a futárok díjazását a foodpanda
- A BudaPart városnegyed beruházás egyharmadát adták át eddig
- Az automata kasszaszolgáltatást fejlesztő magyar startup 1,5 millió euró tőkét vont be
- Magyar csapat is indul a nemzetközi építőipari innovációs versenyen
- Alábecsülik az adathalászat veszélyeit a hazai kisvállalkozások egy kutatás szerint
- Az EU új javaslatokat mutatott be a termékek fenntarthatósága és újrafelhasználása érdekében
- ÉVOSZ: az építőipar fehérítésében fontos az idén elindult Üvegkapu rendszer
- Megszűnik a fordított áfa a munkaerő-kölcsönzés szektorban
- Márciusra is érvényesek a kedvező szabályok
- Agrárszakma iránytű segíti a pályaválasztást
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..