Nem kérek semmit |
2011. április 05. kedd, 03:00 |
Mi mindent meg nem teszünk azért, hogy ne kelljen vásárolnunk… A boltba belépve a „köszönöm, csak nézelődöm”-től kezdve a legdurvább kifogásokig a vevők, vagy leendő új vevők egyre kifinomultabbak – ami az értékesítők részéről is egyre komolyabb felkészültséget igényel. Három varázseszközt gyűjtöttünk össze, amelyek az eladás érdekében mozdítják előre a szekeret, érdemes betartani őket! Szűz kéz üzletet hoz„Nem szeretnék ügyfeleket a cégbe, mert épp nevet változtatunk.”. Amikor ezzel a kifogással rázott le egy ügyfél a múlt héten, majdnem hangosan felnevettem: ennyire nyakatekert dolgot kitalálni csak azért, hogy „megmeneküljön” több energiát visz el, mint ha nekiláttunk volna az együttműködésnek. Ezért az első, amit egy profi értékesítő tehet: Maradjon a jelenben!Bármit mond az ügyfél, ne engedje, hogy elterelje gondolatait a célról, az értékesítésről. Ha elkezd abban gondolkozni, amit az illető épp mondott, vége van, ebben biztos vagyok, akkor Ön vette meg a kifogást, és nem a vevő a terméket. Józan paraszti ész!A legtöbb kifogás annyira értelmesnek hangzik, hogy nehéz kiszűrni: csak hárításról van szó. Viszont ha Ön is járt már úgy, hogy a kocsijába ülve jutott eszébe egy odaillő kezelés, vagy egy jó érv, akkor érdemes az egész tárgyalás során megőrizni az egyszerű és logikus gondolkodást! „Miért?” – ez az egyetlen értelmes visszakérdés mindig, amikor kifogásszaga van annak, amit épp hall. Ha nem akar összeállni a kép, vagy egyre jobban kezd sántítani, vagy csak eleve képtelenségnek tűnik (mint a fenti eset), akkor kérdezzen rá bátran: „Ez az igazi ok?”. A legtöbb ember jó szándékú, és ha „tetten érik”, beismeri, hogy csak próbált hárítani – és előáll a VALÓDI kifogással. Annak kezelésébe legalább érdemes időt és energiát tenni! Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..