Álláspiaci változások 2011 első felében |
2011. október 28. péntek, 00:00 |
A Workania (www.workania.hu) legutóbbi kutatásában a munkaerőpiac változásait vizsgálta az álláskeresők összetételének és elvárásainak tükrében. A felmérés az internetes állásportál saját önéletrajz adatbázisának kutatása alapján készült 2011 első félévér
A Workania (www.workania.hu) legutóbbi kutatásában a munkaerőpiac változásait vizsgálta az álláskeresők összetételének és elvárásainak tükrében. A felmérés az internetes állásportál saját önéletrajz adatbázisának kutatása alapján készült 2011 első félévéről.
A felmérésből kiderül, hogy az interneten állást kereső felhasználók 43%-a Budapesten szeretett volna elhelyezkedni az év első hat hónapjában, míg Vas, Tolna és Nógrád megyében alig több mint 1%.
A második legnépszerűbb régió Pest megye volt, ahol az álláskeresők tizede dolgozna, Győr-Moson-Sopron megyében pedig 5%.
Komárom-Esztergom, Hajdú-Bihar, Fejér és Csongrád megyét az álláskeresők 3%-a jelölte meg célállomásnak, a többi megye népszerűsége 1,5-2,5% között mozgott. Érdekesség, hogy a jelentkezők 5%-a Magyarországon belül bárhol vállalna munkát.
Az év első felében a legnépszerűbb munkaterület az adminisztráció volt, ugyanis az álláskeresők 15%-a ott szeretett volna elhelyezkedni.
Az internetes álláskeresők 14%-a az értékesítés, kereskedelem területét jelölte meg, segédmunkát pedig közel 8%-uk vállalt volna, nem sokkal volt lemaradva a szállítmányozás, logisztika területe a maga 7,7%-ával.
Az álláskeresők 5%-a menedzseri és vezetői pozíciót keresett a Workania oldalán, hasonlóan népszerű volt a vendéglátás, idegenforgalom területe is. Több mint 3% a bankügyet, az állami szférát, valamint az építőipar, ingatlan területet jelölte meg.
A Workania az álláskeresők iskolai végzettségét is megvizsgálta a január-június időszakra vonatkozóan. Ezen időszakban az álláskeresők harmada középiskolai érettségivel rendelkezett, 15%-uk szakközépiskolai végzettséggel keresett munkát.
Az OKJ-s és a főiskolai végzettség aránya megegyezett: mindkettő 12% volt. Általános iskolai végzettséggel az álláskeresők tizede keresett munkát, míg egyetemi diplomája 6%-ukaknak volt. Középiskolai diákként, illetve felsőoktatási intézmény hallgatójaként 5-5% keresett állást a Workania-n.
A legtöbben – egyharmaduk - a 18-24 éves korosztályból kerestek állást, 27%-uk 25-34 éves, 22%-uk pedig 35-44 éves volt. Az év első felében a 45-54 éves korosztályt az álláskeresők 12%-a képviselte, 4%-uk pedig elmúlt 55 éves. Forrás: www.fizetesek.hu
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció, a gazdasági ismeretek gyakorlati alkalmazásának terepe. Lényeges, gyakorlatban használható információk egy helyen a fő HR és munka témákban: munkaerő, erőforrás fejlesztési, bérszámfejtés, munkaügy, TB. A szakügyintézők, szakmenedzserek, ügyintézők, fejlesztési tanácsadók kincsesbányája, akik a gazdálkodási kar, illetve a menedzsment kézikönyvek elvégzése után gyakorlati ötletek tárházát találják a tréning, állás interjúk, önéletrajz kezelés, munkaerő-felvétel, képzések, coaching, teljesítmény menedzsment témákban. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..