English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

A fiatalok internethasználata jelentősen eltér az átlagtól Nyomtatás E-mail
2010. június 10. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Gazdaság: A fiatalok internetezési szokásaA gemius /Ipsos Audience online közönségmérési kutatás (gIA) 2010. márciusi adatai alapján a 15-24 évesek online tartalomfogyasztási szokásai jelentős eltérést mutatnak az átlaghoz képest.




A 15-24 évesek célcsoportjába közel másfél millió ember tartozik, körükben az Ipsos-GfK Nemzeti Médiaanalízis (NMA 2009q3-4) kutatása alapján 80%-ot meghaladó a legalább havonta internetezők aránya, azaz összesen mintegy 1,2 milliós tömegről beszélhetünk. Ez a szám az összes 15 év feletti internetező közel 30%-át teszi ki.

Az NMA adatai alapján jól látható, hogy a gazdasági aktivitásból származó "természetes" eltérésen túl (internet használata tanulásra/munkavégzésre, hivatali ügyintézés) is sok ponton lényegesen különbözik a fiatalok nethasználata. Szignifikánsan magasabb közöttük azok aránya, akik játékra és letöltésekre használják az internetet, de a chat-elők és társkeresők is magas arányban vannak jelen a csoportban. Érdekes megfigyelni ugyanakkor, hogy az általánosan elterjedt vélekedéssel szemben a vásárlás előtti online információszerzés kevéssé jellemző rájuk.

Az e-kereskedelmi oldalak látogatottságát vizsgálva azonban már árnyaltabb a kép, a 15-24 évesek az átlagos 57%-nál valamivel nagyobb arányban (65%) vannak ugyan jelen ezeken az oldalakon, de az e-kereskedelmi oldalakon eltöltött idejük (24 perc/hónap) kevesebb mint fele az átlagosnak (50 perc/hónap). Hasonló trendet figyelhetünk meg az online játékok területén is.

A fiatalok egyébként csaknem 6 órával kevesebbet töltenek online (48,6 óra), mint az átlag (54,6 óra), de ezen belül természetesen jelentős eltérések láthatóak. Lényegesen több időt töltenek videómegosztókon és közösségi site-okon, míg hírek olvasásával, társkereséssel és felnőtt tartalmak böngészésével szignifikánsan kevesebbet. Az adatok alapján a 15-24 évesek közösségi és videómegosztó site-okon töltik el online idejük egyharmadát!

Az elérési adatokat vizsgálva az látható, hogy fórum/chat/blog, a hír, a videómegosztó és a közösségi oldalakat tömörítő tartalmi kategóriákban külön-külön is csaknem 100%-os a célcsoport elérése, míg az összes internetező körében az elérés minden kategória esetén bő 10 százalékponttal alacsonyabb.

Gemius SA
A Gemius a legnagyobb online kutatóintézet Európában. A Gemius S.A. széles körben biztosít kutatási megoldásokat, valamint elemző és tanácsadói szolgáltatást. Információt nyújt az internet-felhasználók weboldal-használati szokásairól (gemiusTraffic), az internetező közönség szociodemográfiai jellemzőiről (gemiusProfile) az online hirdetési kampányok hatékonyságáról (gemiusEffect) és a weboldalak kezelhetőségéről (gemiusUsability). Az ügyfelek igényeinek megfelelően bármely témakörben ad hoc kutatásokat is folytat. A Gemius gemiusAudience elnevezésű kutatása online hirdetési "valutaként" szolgál Európa országainak majd felében, ahol az online hirdetési piacot szabályozó bizottságokkal, és más piaci szereplőkkel együttműködésben a Gemius pontos, kiváló minőségű adatokat nyújt az internetező közönségről a médiatervezők, vásárlók, tartalomszolgáltatók számára. A vállalatot 1999-ben alapították Lengyelországban, ma már 21 országban van jelen Európában, Ázsiában és a Közel Keleten.

Ipsos Zrt.
Az 1990-ben alapított Szonda Ipsos, amely 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként folytatja tevékenységét, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A cég 2008-ban és 2009-ben is elnyerte a Business Superbrands elismerést. www.ipsos.hu

Forrás: Ipsos


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partnerkeresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, ahol a gyakorlatban próbálhatja ki a vállalat-gazdaságtani ismereteit. A magyar gazdaság, a vidékfejlesztés, a leader közösségek, az erőforrás gazdálkodás, az informatika, a marketing és a világgazdaság fő hírei.

 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

SG Ipari Kft.
Gönczi Éva

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Normon-Tool Gép- és Szerszá... Normon-Tool Gép- és Szerszámgépgyártó Kft.
Dosualdo Krisztián

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Gsz Host Bt.
Gál Szabolcs

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
El-Tech 93 Elektrotechnikai, S... El-Tech 93 Elektrotechnikai, Szolgáltato és Karbantarto Kft
Vidáné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.