Nyári akció vagy szakmai akció? |
2010. július 20. kedd, 03:00 | |||
Egyik ügyfelemmel beszélgettünk, mi segíti jobban az értékesítést: egy „nyári” akció, vagy egy adott tevékenységre, szakmára vonatkozó akció, ha az uborkaszezonban szeretné felpörgetni az értékesítését?
Semmit sem ér már az akciózás?Bár mindenki, akivel személyesen beszélgetek, elmondja, hogy az akciók már annyira lejárt lemez, hogy ő bizony már fel sem figyel egyre sem, valójában még mindig bőven reagálunk azokra a marketingfogásokra, melyek érzelmeinket (valamilyen plusz, vagy valami elvesztésétől való félelem) mozgatják meg. Egy leértékelésben vett ruhadarab például pozitív értéket képvisel, és az ember el sem gondolkozik rajta, mi mindent vett még hozzá, amikor bement a boltba érte… Asztalosoknak, vagy ablakmosó folyadék-vásárlóknakAz biztos, hogy egy jól megfogalmazott irány behatárolja a célpiacot, és náluk egyből felkelti az érdeklődést. Más kérdés, hogy mivel szakmára specializált, nincs benne sürgető érzés, ráadásul felébresztheti az illetőben a kíváncsiságot, hogy még jobban körülnézzen a piacon, és esetleg – vesztünkre – még jobb ajánlatot találjon. Nyári, téli, Húsvéti, Karácsonyi és így továbbÖrökzöld slágerek az akciózásban az időszakhoz kötődő kedvezményes lehetőségek – azt gondolom, az időkorlát, és a kedvezmény esetleges elvesztése miatti félelemérzet motiválja a vevőket az akció kihasználására. Ugyanez igaz egy nyitási kedvezményre, vagy végkiárusításra is. Összevetve a két lehetőséget azt gondolom, ha időszakos plusz bevételre van szükségünk, és nem feltétlenül számít a profit (azaz lehet árengedménnyel operálni), akkor az utóbbi, míg tartós csomagkedvezmények adásához az előbbi a megfelelő választás.
Lépéselőny Virtuális Irodaház A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről -
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..