Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.
Válogassa ki több mint húszezer partnerünk közül azokat, akikkel szeretné felvenni a kapcsolatot. Tegye meg ezt 3 egyszerű lépésben, és máris nem hideg megkereséssel indít feléjük!
2024. április 29., hétfő, Péter napja van.
A Virtuális Irodaház tagjainak száma: 21089. A tagok összes árbevétele: 3841440 millió forint A tagok alkalmazottainak száma: 202752.
Duplázza meg cége ismertségét, akár pár hónap alatt, fillérekből…
…És jusson el több ezer potenciális ügyfélhez, cégvezetőhöz hideghívások nélkül!
Ismerje meg üzleti közösségünk működését és előnyeit, és juttassa cégét új magasságokba a Lépéselőny segítségével!
Amennyiben Önnek is nehézséget okoz új ügyfeleket szerezni, valamint elege van a hideghívásokból és a titkárnőkön való fennakadásból, ideje, hogy megismerje a Lépéselőny Üzleti Közösséget. A portál lényege, hogy összefogja a vállalkozókat, akik ezáltal egymást segítve érnek el nagy eredményeket, kötnek üzleteket.
Milyen eredményekre számíthat, ha a Lépéselőnyben keres cégeket, partnereket, marketingeli cégét?
- Alig néhány hónap alatt, gyakorlatilag megduplázta a megrendelőinek a számát…
Egy budapesti cég ügyvezetője, aki ipari tisztítószereket forgalmaz, a portálon építette ki az ügyfélkörének közel a felét.
- 8 millió Ft-os üzlet már másnap…
Egy parképítéssel, zöldterület-kezeléssel foglalkozó cég pár nappal a Lépéselőny adatbázisába való regisztrációja után kiemelkedően nagy szerződést kötött.
- 11 potenciális cégből 2 megrendelő lett…
Business Tagként leválogathat az Ön célcsoportjába illő cégeket, akiket célzott levéllel is megkereshet. Egy fémmegmunkáló vállalkozás például így kapott egy partnerlistát a Lépéselőnyön megtalálható, számára potenciális cégekből. Kezdésnek 22 céget válogattak le az igényeik szerint. Ebből 11 cég potenciális partner, 2 megrendelő lett!
Hogyan köthet gyümölcsöző együttműködést a Lépéselőny Üzleti Közösség által, fáradozás nélkül?
És mindezt hogyan érheti el Ön is?
Ha Ön is tagja a Lépéselőny Üzleti Közösségnek, akkor ez az Ön számára is valóra válhat!
Hogyan tudja bővíteni üzleti kapcsolataimat a Lépéselőny Üzleti Közösség tagjaként? Lépjen tovább és tekintsen be a közösségi részbe!”
Vállaljuk kis és nagyvállalatok gépeinek karbantartását, géptelepítéseket, fém- és acélszerkezet gyártását elsősorban Csongrád megyében.
Hogyan lehet csökkenteni a telefon számlát?Önnek mennyi a telefon számlája?
Ajánlatom: Havi 5.400.- Ft korlátlan beszélgetés
bármelyik szolgáltató felé plusz 5 Gb internet, amibe a
közösségi média használat nincs benn!
De tudok jobbat is! Keressen és elmondom!
jozsefszalai1@gmail.com
Olyan pozíciók esetén alkalmaznak stresszinterjút, amelyek gyakori stresszel járnak, de olyan is előfordul, amikor a teljes interjú légköre, struktúrája stresszes lehet. Ezek jellemzően a vezetői, üzletkötői, vevőszolgálati vagy akár felső vezetői titkárnői, asszisztensi munkakörök lehetnek. Ilyenkor az a cél, hogy a pályázót kizökkentsék a biztonság érzéséből, zónájából.
A stresszinterjú során az interjú készítője szándékosan intenzív nyomással terhelt légkört teremt, a pályázót kényelmetlen, szokatlan kérdésekkel bombázza, mindezzel az a célja, hogy megfigyelje a jelölt reakcióját és teljesítményét olyan feszültség, bizonytalanság közepette, amit - ha felveszik - a munkája során tapasztalni fog. Ha másról nem is, de arról mindenképpen felismerhető a stresszinterjú, hogy a kérdező nem a szokványos módon - olykor udvariatlanul - viselkedik, ezzel ugyanis az a célja, hogy kihozza az álláskeresőt a sodrából. De az éles, váratlan kérdések, feszült légkör, oda nem illő megjegyzések, az interjúztató hanghordozása mind arról árulkodik, hogy éppen egy stresszinterjún vesz részt az illető.
Tudta Ön, hogy meg tudja duplázni az álláshirdetéseire jelentkezők számát?
Hogyan?
Mára természetessé vált,
hogy ha valamilyen információra van szükségünk, az interneten utána tudunk
nézni. A képeslapokat, köszöntőket e-mailen küldjük, és a közösségi oldalakon
szervezzük az osztálytalálkozókat, az esti híradó helyett pedig a hírportálokon
szemezgetünk a legfrissebbek között.
Ez így van az állást
keresők világában is. Az állásportálokon hirdetünk, ha új kollégára van
szükségünk, és itt keresünk állást is, ha váltani szeretnénk. Azonban ezek a
felületeket „aranybányákat” rejtegetnek a cégeknek. Miért is?
Az összes állásportál kínál
lehetőséget a pályázóknak arra, hogy feltöltsék önéletrajzukat az
adatbázisukba. Ezen felül minden nap automatikusan megkaphatják az őket érdeklő
állásokat e-mailben, így tulajdonképpen elég egyszer meglátogatniuk az oldalt,
és utána gyakorlatilag az állások találják meg őket.
Egy-egy nagyobb állásportál
önéletrajz adatbázisa akár többszázezerre rúghat, mint az ehhez való hozzáférés
díja is. Azonban itt a lehető legkülönfélébb állás kereső anyagait megtaláljuk.
Előnyük, hogy könnyen kereshetünk, akár kulcsszavak, akár régiók, akár
végzettség szerint. Majd ezután kell a türelem, hogy a feldobott, akár több
tíz, vagy száz önéletrajzot elolvassuk, és megtaláljak azokat, akiket keresünk.
Ennek szolgáltatásnak az
óriási előnye az, hogy így el tudják érni azokat a passzív állás keresőket is,
akik nem olvassák nap, mint a nap a hirdetéseket, „csak” várnak egy jobb
ajánlatra. Ők gyakran elismertek szakmájukban, és nem elkötelezettek
munkahelyük iránt, mindig nyitottak új lehetőségekre, ezért szívesen veszik, ha
megkeresik őket egy új, lehetőleg jobb ajánlattal. Szerintem többen tesznek
így, mint gondolnánk. Tegyen egy próbát, és kérdezze meg erről barátait!
De ugyanígy megtalálhatóak
az aktív keresők is, akik több platformon próbálkoznak, és a hirdetések
figyelésén túl önéletrajzukat is feltöltik.
Ezért, ha úgy dönt, hogy új
kollégára van szüksége, és a munkavállalókhoz hasonlóan Ön is több irányban
kezd el toborozni, az adatbázisok segítségével gyakorlatilag kétszer annyi
jelölt között tud válogatni, mintha a hirdetésre jelentkezőket várná. Tegyen
egy próbát!
Amennyiben Ön, mint vezető úgy érzi,
hogy nem látja a feladatai végét, nincs egy perc ideje sem, türelmetlen
munkatársaival és mindenhol ott kell lennie, különben
nem történnek a dolgok,
Akkor vegyen részt
2008.
szeptember 19 – 20–án kétnapos Bázis szemináriumunkon,
hogy újult erővel futhasson neki az utolsó
negyedévnek!
Amennyiben értékesítői
eladnak és nem értékesítenek,nincsenek elégedett és visszatérő vevői, nem tudják lezárni az üzletet és nem tudják kezelni a problémás ügyfeleket,
Akkor az ajánlatunk Önnek és
értékesítőinek
2008.
szeptember 25 és 27 között három napos Értékesítési szemináriumunkon,
hogy értékesítői ne csak árral adjanak
el!
AKCIÓNK
KERETÉBEN MOST FÉLÁRON JELENTKEZHET!
________________________________________________
Amennyiben gondja
van a csapatépítéssel, nem motiváltak
munkatársai, nem tudja, hogyan stabilizálja
csapatát.
Akkor jöjjön el
2008.
október 9 és 11 között 3 napos Stabilitás szemináriumunkra
És építsen stabil, termelékeny
munkatársakkal feltöltött szervezetet!
A TESK csapatát, indulásunk óta a szakmaiság ugyanúgy jellemezte, mint az elhivatottság, és a csapatszellem. Ennek a megnyilvánulása a HR Cafe is, ahol az évek folyamán már számos humán területről érkezett szakember találkozott egymással, hogy tapasztalatot cseréljenek, és szakértők előadásain vegyenek részt, mindig az aktualitásokhoz igazodva.
A rendezvény szinte egyidős a céggel, kart karöltve fejlődtek, nőttek, színesedtek, és új célokkal, új tervekkel folytatják útjukat. Eleinte még az iroda biztosított neki helyet, de tavaly nyáron Bokor Adrienn, az IBM szakemberének előadásán vendégszám rekordot döntöttünk.
Ezen fellelkesedve az őszi HR Cafekat már külső helyszínen rendeztük, és elmondhatjuk, hogy a rendezvény fejlődése az óta töretlen.
Szeptemberben, egy szálloda különtermében Cser Annamária, a Bosch Budapest Engineering Centertől és Tokár Péter, a TESKtől vezettek be bennünket az interjútechnikák rejtelmeibe. Azonban úgy éreztük, hogy a szakmánkhoz közelebb álló helyszínt kell választanunk. Így november óta a HR Cafek-nak a Budapesti Műszaki Egyetem Informatika épülete ad otthont, az új campus területén.
Járt már nálunk Bányai Tibor, akitől első kézből hallhattuk, hogyan kell a mai Magyarországon egy olyan nagy létszámbővítéssel járó projektet levezérelni, végrehajtani, mint amit a Hankook dunaújvárosi gyárának a kapcsán tettek. Decemberben ünnepeltük az 5. születésnapunkat, egy igazi karácsonyi témával, a cafeteria rendszerekkel. Túlzás nélkül állíthatom, hogy ez a HR Cafe bírt a legnagyobb érdeklődéssel.
Vendégeink az év során hallhattak az assessment centerről, a tavalyi HR Benchmarking felmérésről, a kiválasztáskor használatos tesztekről, és az éves képzési terv kidolgozásáról is.
Nyár eleji rendezvényünk május 21-én volt, amikor Tóth Tamás a Hungarian Interim Management ügyvezető partnere ismertetett meg bennünket a módszer lényegével, és Tokár Pétertől tudtuk meg, mikor érdemes munkaerőt kölcsönözni, illetve közvetítőt igénybe venni.
A TESK által rendezett HR Cafe mára egy a szakmában ismert, és a visszajelzések alapján elismert rendezvénnyé vált. A résztvevők általában nagy magyar, vagy multinacionális cégek humán erőforrás menedzserei, valamint KKV-k vezetői, tulajdonosai.
Idén pedig már a negyedik HR Cafera készülünk augusztus 6-án, változatlan helyszínen, melynek témája a kulturális különbségek, Hogyan működik egy német, és egy koreai cég HR szempontból? Milyen különbségek vannak a munkatársak elvárt viselkedési sztenderdjeit illetően? Hogyan illeszkedik az adott kultúra a magyar környezetbe? Milyen nehézségekkel küzdenek? A Cser Annamária, a Robert Bosch, és Szakács Melinda a Hankook HR szakemberei fogják megválaszolni a fenti kérdéseket.
Egyre több visszajáró vendéggel büszkélkedhetünk, akik megerősítenek bennünket abban, hogy a szakmának szüksége van egy ilyen platformra, ahol lehetőség van arra, hogy az előadóktól tanuljunk és, hogy egy kávé mellett megismerkedjünk kollégákkal, és a napi teendőkről beszélgessünk, új partnereket találjunk.
Mi, a TESK csapata azon dolgozunk, hogy a jövőben is tartsuk az ütemet, és még színvonalasabb rendezvényeket szervezzünk, úgy, hogy minél több szakemberhez eljusson a HR Cafe híre.
Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?
Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait. Érdekel
Hideghívások, telemarketing
Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás
Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista
Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!
Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége Érdekel
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés
A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!
Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére. Érdekel
SMS kampányok
Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!
Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ? Érdekel
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt
biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.