A legegyszerűbb üzleti képlet |
2010. október 12. kedd, 03:00 |
Marketing + értékesítés + PR = bevétel. Bevétel mínusz kiadás = profit. A középiskolai matek feladatgyűjteményre emlékeztető példákat természetesen minden vállalkozó ismeri, ahogy arra még „Közgázos” koromban rájöttem. Azt hittem, a közgazdaságtan valami varázslatos tudomány, mire rádöbbentem, hogy a vásárcsarnokban egy zöldségárus többet tud róla, mint egy végzős egyetemista. Mégis, bár ezek a sikeres vállalkozás alapjai, nem tartjuk be őket. Hol a hiba?
MarketingAz első és legfontosabb hiba, amit egy vállalkozás elkövethet az, ha a marketinget visszafogja. Bár csábító költségként tekinteni rá, és az első adandó alkalommal megfogni ezeket a kiadásokat, valójában ez az első lépés az új vevők felé, az üzleti partner keresésben. Ha a marketing költségeket lefaragja, az olyan, mint ha megkérné értékesítőit, hogy lehetőleg ne menjenek ki ügyfélhez, és még csak véletlenül se mondják el senkinek, mivel foglalkozik cégük. Értelmetlen lenne, igaz? Márpedig a marketing, ha jól csinálják, felerősítheti az értékesítést. ÉrtékesítésSok cég csak azt gondolja, hogy értékesít, miközben a közelében sem jár – így nem csoda, ha nincs bevétel a végén. Egyik ügyfelünk mondta, hogy cégükben a tulajdonosok szerint három, az operatív vezető szerint nulla értékesítő van. Ugyanis az, hogy megválaszoljuk a beérkező ajánlatkéréseket, és várjuk, hátha valamelyikből rendelés lesz, még nem értékesítés. Megkeresni a potenciális partnereket, és/vagy a bejövő érdeklődőkből vásárlót faragni – ehhez speciális tudásra, és annak folyamatos csiszolására, képzésére van szükség. PRMilyen fegyvereket tudunk adni a marketing és az értékesítés kezébe? Értelemszerűen a legfontosabb az, hogy a már elégedett ügyfelek véleményét osszuk meg potenciális új vevőkkel: hadd tudja meg ország-világ (de leginkább a célcsoport), milyen szép eredményeket, referenciákat tudhat már magáénak a vállalkozás! Bevétel > kiadásEz végképp evidensnek tűnik, de itt most nem matematikai értelemben gondoltam rá: a bevétel elérése, a kieső bevételek elkerülése sokkal fontosabb, mint hogy hol és mennyit tudunk még spórolni, milyen kiadást tudunk még megfogni. Németh Zoltán Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket. VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Példakép alapanyag
- Üzleti etika és az igazság
- Ajánlom magamat, különben nincs üzlet
- Reklám vs reklamáció
- Inkább segítik az újságírók munkáját a pr-esek
- Ügyfél hűségprogram amerikai módra
- Díjazták a magyar márkákat
- Díjazták a magyar márkákat
- Amit a hölgyek alkalmi ruhatáráról tudni illik...
- Az üzlet az utcán hever
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..