Kevés hirdető, sok lehetőség a magyar blogokon |
2009. október 19. hétfő, 03:00 |
A bloggazdáknak csak 12 százaléka zárkózik el teljesen a hirdetésektől - derül ki a Karmamedia idei, első AdBlog felméréséből. Az eredmények szerint - a blog.hu által értékesített hirdetéseket nem számolva - a válaszadók 27 százaléka már megjelentetett valamilyen hagyományos online hirdetést - bannert, footerreklámot vagy Google AdWords hirdetést - a blogján, két százalékuk pedig már szponzorált bejegyzést is publikált. A többiek közül is sokan csak a lehetőségre várnak - vonják le a következtetéseket a felmérés készítői - mindössze 12 százalék zárkózik el ugyanis teljesen a hirdetések közzétételétől. Az olvasói reakciókat latolgatva is optimista a nagy többség. A megkérdezett bloggerek 82 százaléka szerint az olvasóknak semmilyen problémájuk nem lenne a hirdetések megjelentetésével, bár a szponzorált bejegyzésekkel kapcsolatban már 22 százaléknak vannak olyan aggályai, hogy elpártolnának tőlük az olvasók. Bár a bannerek elfogadottsága az elmúlt években tapasztalt ellenérzésekhez képest több mint 75 százalékos, az AdWords támogatottsága a szponzorált bejegyzésekéhez hasonlóan alacsony, 60 százalék körüli. A remélt reklámbevételekkel kapcsolatban a bloggerek több mint fele havi ötvenezer forintnál kisebb összeggel számol, negyedük ötven- és százezer forint közötti elérhető bevétellel kalkulál, de nyolc százalékuk még ennél is nagyobb összegben reménykedik. 63 százalék szívesen részt venne olyan partneri együttműködésekben is, amelyekben az oldaláról a hirdető webáruházhoz érkező látogatók után kapna jutalékot. Forrás: Kreatív online www.kreativ.huA Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Nyugati kényelem keleten…
- Ami ingyen van, mindig drága
- A magyar cégekhez kötődünk leginkább
- Megdöbbentő ingyen reklám
- Hogy erősítse fel marketing üzenetét a feloldása helyett?
- A szájhagyományra offline és online is ugyanazok a szabályok vonatkoznak
- A fogyasztók többsége a neten is megosztja elégedettségét
- Ön brand a környezetében?
- A férfi, a nő és az átlag
- Nyilvánosságra hozták 2010 legértékesebb világmárkáit
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..