English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Legyenek egyértelmuek a reklámokkal kapcsolatos elvárások Nyomtatás E-mail
2009. november 11. szerda, 03:00
11_11_mark1A reklámokkal kapcsolatos elvárások egyértelmuvé válását szeretnék elérni az elektronikus hírközlési szolgáltatók. Az Informatikai Vállalkozások Szövetségének (IVSZ) Távközlési tagozata szervezésében 2009.október 26-án közös klubnap megrendezésére került sor a hazai elektronikus hírközlési szolgáltatók képviseloi részvételével, amelyre meghívták...


A Gazdasági Versenyhivatal képviseloit, az NHH Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselojét (HFJK), és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) fotitkárát. A klubnap annak érdekében került megszervezésre, hogy a hírközlési szolgáltatók ismertethessék a reklámozási tevékenységük során szerzett tapasztalataikat és az érzékelt problémákat, továbbá az iparági szereplok és a hatóságok képviseloi között kialakulhasson a párbeszéd a közös megoldáskeresés érdekében.

A 3 évvel ezelott létrejött Távközlési tagozat, mely - a hírközlési piac teljes árbevételének 91%-át megtestesíto - tagjai között szerepelnek a legnagyobb hazai elektronikus hírközlési szolgáltatók, alternatív szolgáltatók és berendezés szállítók - az Antenna Hungária, Dataplex, Huawei, Interware, Invitel, Magyar Telekom, Nokia Siemens Networks, Pannon, Vodafone, ZTE , az iparág egyik legfontosabb érdekképviseleti szervezetévé fejlodött. Több fontos, az iparágat érinto változás és esemény esetén adott hangot véleményének.

A hazai elektronikus hírközlési piacon nagyon kiélezett a verseny, ebbol adódóan is, ez az iparág a hazai reklámköltések szempontjából is az elsok között szerepel. Megfigyelheto, hogy a gazdasági válság hatására ugyan csökkeno mértéku, de még mindig jelentos összeget fordít reklámozásra a hírközlési szektor. Azonban, az a tapasztalat, hogy sok esetben a reklám valós figyelemfelkelto funkcióját átértelmezo és túl szigorú szabályozói megítélés gátat szab a kreativitásnak, ennek következtében komoly gyakorlati akadályokba ütközik azok elkészítése is.

Bár az EU-n belül a szabályozási keretek megegyeznek, azonban a Távközlési tagozat tagvállalatai mégis úgy érzékelik, hogy a reklámok magyarországi megítélése, és a velük kapcsolatos elvárások – sok esetben - szigorúbbak, mint nemzetközi téren. Az iparág szereploinek álláspontja szerint a fogyasztók tudatosságának növekedése és az elektronikus hírközlési szolgáltatásokkal kapcsolatos ismereteik bovülése okán ezen a téren mindenképpen változtatás szükséges.

A klubnap keretében - néhány nemzetközi példa felhasználásával – a tagvállalatok bemutatták, hogy a hazai hírközlési szolgáltatók milyen problémákba és elvárásokba ütköznek a reklámozási tevékenységük során. Ezt követoen ismertetésre kerültek annak a kutatásnak az eredményei, amelyet a fogyasztói tudatosság szintjének felmérésére végeztetett a Távközlési tagozat. Ezt fontos mérföldkonek tekintik a hírközlési szolgáltatók, hiszen ennek a kutatásnak az adatai minden eddiginél bovebb információkkal szolgálnak számukra az elektronikus hírközlési szolgáltatásokra szerzodo elofizetok reklámokkal kapcsolatos hazai fogyasztói tudatossági szintjére vonatkozóan.

A kvalitatív kutatási fázis eredménye szerint a fogyasztók tisztában vannak a TV reklámok figyelemfelkelto szerepével, és nem várják, hogy az a termékrol / szolgáltatásról minden részletre kiterjedo információt közöljön. A kvantitatív felmérésbol kiderült, hogy a telekommunikációs vásárlásokat megelozoen a fogyasztók átlagosan ketto információforrásból tájékozódnak a kívánt terméket/szolgáltatást illetoen. Továbbá, hogy a TV reklám az egyéb kommunikációs eszközökkel (újsághirdetés, rádióhirdetés, plakát) együtt kevésbé járul hozzá a döntéshozáshoz, mint a szolgáltatótól származó információk (ügyintézo, tájékoztató anyagok, honlap), amelyek egyben a legrészletesebb tájékoztató felületek is. A fogyasztók utolsó vásárlásukhoz kapcsolódó elégedettsége gyakorlatilag független volt attól, hogy milyen elozetes tájékozódási formát választottak, illetve hogy arra mennyi idot szántak.

A program hátralevo részében aktív és nyitott párbeszéd alakult ki az iparági szereplok és a hatóság képviseloi között, a résztvevok kérdések-válaszok formájában fejtették ki álláspontjukat, ismertették véleményüket.

A Távközlési tagozat bízik abban, hogy a most megkezdett párbeszéd folytatható, rövidtávon mindegyik fél számára eredménnyel zárul és megvalósulhat a reklámozás terén is a biztonságos, kiszámítható muködés, amely nagyobb teret enged a kreativitásnak, és hozzájárul ahhoz, hogy a reklám valóban szórakoztatva tölthesse be alapveto figyelemfelkelto funkcióit.

Forrás:
Below The Line
www.btl.hu

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

TISZAPACK Papírfeldolgozó Ko... TISZAPACK Papírfeldolgozó Korlátolt Felelősségű Társaság
Sándor Lászlóné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Roba Tisza Kft.
Kádárné Csányi Katalin

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Patonai Kft.
Patonai Tihamér

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
GERGELY GASZTRONOMI KFT.
Gergely József

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.