English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Megszívatja-e az új parlament a reklámpiacot? Nyomtatás E-mail
2010. április 14. szerda, 03:00

04_14marketing1Mire számíthat a reklámipar az új parlamenttől? Lesz-e reklámadó vagy új szabályozó hatóság? A hat jelentősebb hazai politikai pártot kérdeztük a Kreatív Magazin áprilisi számában arról, milyen, a reklámipart érintő terveik vannak.


 

Kérdéseinkre Silhavy Máté, a Jobbik Médiapolitikai Kabinetjének elnöke, Kerék-Bárczy Szabolcs, az MDF szóvivője és Schiffer András, az LMP alapítója és listavezetője válaszolt.

Milyen változásokra számíthat a reklámipar, ha bekerülnek a kormányba?

Jobbik: A televíziós hirdetéseknél a bevezetendő sávozott reklámadó folytán valószínűleg költségnövekedésre – bár az elnevezés megtévesztő: az adót nem a hirdető, hanem a műsorszolgáltató fizetné. De árcsökkenés sem elképzelhetetlen, a reklámidőhatárt ugyanis televíziók esetében a reklámadó miatt kieső profitra és a szabályozás elavultságára tekintettel kibővítenénk, és a megszakíthatósági szabályt is eltörölnénk – kivéve a gyermekeknek szóló műsoroknál.

MDF: A reklámiparra vonatkozó szabályozás felülvizsgálata és az audiovizuális médiaszolgáltatásról szóló uniós irányelvben foglalt implementációs kötelezettség mielőbbi teljesítése – amelynek határideje december 19-én lejárt – mindenképpen a tervek között szerepel. Nagyobb szerepet biztosítanánk az ön- és társszabályozásnak, de először meg kell vizsgálni, hogy a szabályokat tényleg megfelelően alkalmazzák-e, és hogy valójában hol is tart most a reklámpiac.

LMP: Elsősorban a fogyasztók döntési szabadságát szeretnénk a jelenleginél hatékonyabban védeni. Ez különösen kritikus kérdés a pénz- és tőkepiacon. Szigorítanánk a burkolt reklámra vonatkozó szabályozást, és áttekinthetőbbé tennénk a reklámozásra vonatkozó joganyagot.

Mire kellene az államnak a jelenleginél nagyobb, és mire kisebb kommunikációs büdzsét fordítania?

Jobbik: A politikai transzparencia megteremtésére sokkal nagyobbat, a burkolt politikai önreklámra pedig semekkorát. Ha az ország fejlődik, azt az embereknek érzékelniük kell, nincs szükség önfényezésre. Csökkentenénk az állami intézmények saját kommunikációs büdzséjét, mert feladatuk nem a pr, hanem a teljesítményorientált szolgáltatások és ügyintézés megvalósítása. Ennek kommunikációja pedig nem az egyes intézmények, hanem a kormányzat dolga.

MDF: Az állampolgárok jogait és kötelezettségeit érintő változásokról – például az unióról – jobb lenne többet hallani, míg a pusztán pártpolitikától terhes döntésekről elég lenne kevesebbet is. Az MDF a kormányzati kommunikációra is nagyobb hangsúlyt fektetne. Ez forrásigényes kötelezettségvállalást jelent, de ha hatékony, ezzel gyakran több tényleges anyagi nyereség érhető el, mint amennyi kiadással jár, nem beszélve a társadalmi haszonról.

LMP: Meg kell tiltani, hogy az állam – és persze az önkormányzatok – önfényezésre költsenek súlyos adóforintokat. Biztosan korlátoznánk a minisztériumok szponzorációs lehetőségeit is. Az így megtakarított  összegből a közcélú kommunikációra, így elsődlegesen a környezeti megelőzést, drogprevenciót, betegségmegelőzést, mentális-szociális szolgáltatásokat, természeti és kulturális értékeink népszerűsítését érintő információk célba juttatására lehetne többet költeni.

Tervezik valamelyik reklámügyekben eljáró hivatal megszüntetését vagy új felállítását?

Jobbik: A televízióban, rádióban és a nyomtatott sajtóban megjelenő reklámok felügyelete teljes egészében a felállítandó Nemzeti Médiahatóság felügyelete alá kerülne, a média egészével egyetemben. A reklámok felügyeletéről egy önálló főosztály gondoskodna.

MDF: Ezen a téren ilyen volumenű változtatást nem tervezünk, ami viszont nem jelenti az esetleg szükséges jogszabályi módosítások megvalósítását.

LMP: A fogyasztóvédelmi szakhatóságot erősítenénk meg.

Mi a véleményük a reklámadóról?

Jobbik: Támogatjuk. Amennyiben eredményes lesz, úgy más médiumokra is ki kívánjuk terjeszteni.

MDF: Nem ellenezzük, hiszen a reklám hihetetlen nyereségtermelő tevékenység tud lenni. Ugyanakkor a mértékét komolyan meg kell fontolni, és nem utolsó szempont az sem, hogy az így befolyt összeget pontosan mire fordítja az állam. Az agresszív, sokszor primitív reklámok forgatagában a fogyasztók tudatosabb magatartását célzó, szemléletformáló kampányokra például komoly szükség lenne.

LMP: Nem tervezünk ugyan reklámadót, de nem is zárkózunk el a gondolattól. Az LMP érzékelhetően csökkenteni akarja az adónemek számát, illetve az adózással járó adminisztratív terheket. Ugyanakkor nem tartjuk ördögtől valónak annak a felvetését, hogy a gazdasági reklámok társadalmi költségeit – megfelelően differenciált módon – adóztassa az állam.

Tervezik a közbeszerzési törvény megváltoztatását?

Jobbik: Elsődleges célunk a közbeszerzési jogszabályok átfogó felülvizsgálata, és a valódi uniós normákhoz való hozzáigazítása. Valamennyi beszerzési igény esetén részletes költséghatárokat kell megállapítani, ezáltal elkerülhető lesz az akár 100-120 százalékos hasznot eredményező beszerzés. Felülvizsgáljuk a közbeszerzési tanácsadói intézmény rendszerét is, amelyre semmilyen uniós kötelezettség nincs, és amely hat év alatt nem mutatott fel eredményt.

MDF: A közbeszerzési törvény az elmúlt évek során szinte folyamatosan módosították, ennek ellenére a szabályozás még most sem megfelelő – sem a szakma szerint, sem szerintünk. Emiatt a kormányváltás után a jogszabály módosítására nyilvánvalóan újra sor fog kerülni, de ez egyértelműen csak szakmai alapon, hosszas egyeztetés és nagyobb viták eredményeképpen történhet majd csak meg.

LMP: Igen, ez része az antikorrupciós 12 pontunknak. Egyszerűsítjük a törvényt, ritkítjuk a kivételeket, a formai kizárási okokat, korlátozzuk a mérlegelési jogköröket, biztosítjuk a résztvevő vállalkozások tulajdonosi szerkezetének átláthatóságát. A közbeszerzési eljárásokról egységes, rendszerezett, a szerződés tartalmát, összegét és a szerződő feleket is feltüntető nyilvános adatbázist hozunk létre.

Az MSZP sajtóosztályától megkeresésünkre a következő választ kaptuk: „Választási programunkban a reklámiparra vonatkozó konkrét javaslatok nem szerepelnek, a szabályozási környezet megváltoztatása ugyanis csak speciális tudás, iparági szakértők bevonásával képzelhető el. A gazdaságpolitikai elképzeléseink, a munkára rakódó közterhek folyamatos és kiszámítható mérséklődése, vagy az információs társadalom fejlesztése azonban mind olyan részei a programnak, amelyek a reklámiparra is jótékony hatással lesznek. Ennél részletesebb iparági elképzelésekre a kormányprogramban, és még inkább az új országgyűlésben meginduló törvényhozási munkában lehet számítani.”

A Fidesz és az SZDSZ nem reagált kérdéseinkre.

Forrás: Kreatív

www.kreativ.hu

 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Agrokémia Mezögazdasági Szo... Agrokémia Mezögazdasági Szolgáltato Kft
Lack Márta

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
VIRÁG-JÓZSA BT
Józsáné Dr.Virág Márta

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Frigopan Kft.
Tatár Gábor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Foriglo Ingatlanüzemeltetõ K... Foriglo Ingatlanüzemeltetõ Korlátolt Felelõsségû Társaság
Kollátars Orsolya

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.