English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

A vágykeltés művészete Nyomtatás E-mail
2008. szeptember 08. hétfő, 22:05

A sikeres webáruház  A termékeink iránti igény megteremtése
A sikeres webáruház, 2. rész


Tekintsük át a vásárlási folyamat első lépcsőjét, a vágykeltést. Kezdjük el attól a ponttól vizsgálni a folyamatot, hogy a látogatók a webáruházunkra érkeztek. Érdeklődnek a termékkörünk iránt, talán a vásárlástól sem zárkóznak kell. Sőt lehet, hogy már alapból vágynak a termékeinkre (főleg, ha tömegterméket árulunk), ilyenkor nincs is más dolgunk, mint minél egyszerűbbé tenni számukra a kívánt termék megtalálását (ez szintén egy kulcsfontosságú rész, melyet a 12. részben tárgyalunk részletesebben).


A legtöbbször azonban nem ilyen egyszerű a helyzet, a látogatóink pusztán érdeklődnek, de nincs vásárlási szándékuk. Minden vásárlás előfeltétele azonban (online és offline esetben egyaránt), hogy vágyjunk is az adott termékre. Miért vágyhat valaki egy termékre?


Mert kielégíti valamilyen szükségletét (pl. csillapítja éhségét), megoldja valamilyen problémáját (pl. tompítja a fájdalmát), vagy valamilyen előnyhöz juttatja (szebb lesz tőle). A termékünk használatával járó ilyen előnyöket azonban megfelelően kommunikálni kell a vevők felé, nem lehet arra alapozni, hogy „majd rájönnek maguktól is”.


Hogyan tudunk tehát termékeink iránt vágyat ébreszteni? Úgy, hogy az oldal minden részével igyekszünk a termékeink iránt elérhető előnyöket kommunikálni. Nem csak a tulajdonságokat, de a tényleges előnyöket. Hadd mondjak pár példát.


Vegyünk például egy vázát. A színe lehet fehér (tulajdonság), mely tisztaságot és eleganciát sugároz (előny). Lehet 40cm hosszú (tulajdonság), így nagy csokrok is beleférnek (előny), és alkalmas esküvőkre is (előny). Lehet az anyag kristály (tulajdonság), mely különleges fényhatásokra képes (előny), és relatíve törésálló (előny). Ugyanígy lehet csak egy fényképet feltenni a termékről, melyen látszanak a főbb tulajdonságok, vagy lehet egy asztalon, benne virágokkal is ábrázolni (melyen látszanak az előnyök is).


A lényeg tehát, hogy a webáruházunk minden részével kommunikáljuk a termékek birtoklásával és/vagy használatával elérhető előnyöket. Ilyenkor van nagy jelentősége az oldalunk kinézetének és minőségének, főleg ha nem mindenki által ismert tömegterméket árulunk (hanem pl. saját termékeket), ugyanis az emberek általában előítéletesek: hajlamosan a termékeink minőségét a webáruházunk külsejéből levonni, azaz egy minőségibb áruház minőségibb termékeket sugall.


Másik fontos, és legtöbbször elhanyagolt módszer a vágykeltésre a hatékony termékleírás. Sokan megelégszenek azzal, ha felsorolnak pár technikai adatot róla, ami rendkívül komoly hiba! A különösen fontos paramétereket célszerű lehet külön is kommunikálni, a többi paramétert pedig célszerű táblázatos formában felsorolni, de a termék leírásban mindig az előnyöket hangsúlyozzuk! Egy jó termékleírás gyakran többet ér bármilyen marketing eszköznél.


Különösen a főoldal kialakításánál van nagy jelentősége, hogy a kiemelt ajánlatokban az előnyökre koncentráljunk. Alig pár másodpercünk van ilyenkor ugyanis meggyőzni a látogatót, hogy érdemes maradni, és ezt unalmas, semmitmondó adatokkal és szövegekkel nem lehet megtenni. Plusz rendkívül fontos, hogy a főoldalunkat csupa aktuális, többséget érintő, kiemelten előnyös ajánlatokkal töltsük fel.


Ez gyakorlatilag a leghagyományosabb, offline boltok és hipermarketek által is előszeretettel használt módszert, azaz megpróbáljuk kihasználni az impulzusvásárlásban rejlő lehetőségeket.

 

 

Ennek a lényege, hogy olyan csábító ajánlatokkal szembesítjük a látogatókat, melyeknek nem tudnak ellenállni. A gyakorlatban gondoljunk a nagy könyvesboltokra, ahol a bejáratnál a várhatóan legpopulárisabb, legkelendőbb könyvek vannak nagy stócokba halmozva, gyakran leakciózva és nagy táblákkal hirdetve, hogy garantáltan észrevegye mindenki. És ezért van az például, hogy a Tesco-ba egy forró nyári napon belépve egyből behűtött sörökkel, ventillátorokkal és kerti-székekkel talállkozunk, november végén pedig csokitélapók, rénszarvasok és egyéb mikuláshoz kapcsolódó termékekkel találkozunk először.

 

Forrás: Webshop Experts

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

FRANKLIN Kereskedelmi és Szol... FRANKLIN Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Nagy Sándor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
J-Trend Kft.
Józsa Péter

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Heftner Group Kft
Heftner Zoltán

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Hungarokombi Kft.
Prazsák Gábor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.