English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Válságban hamarabb lépnek az ügyfelek Nyomtatás E-mail
2009. február 02. hétfő, 05:10

Válságban hamarabb lépnek az ügyfelek

Kiszámíthatatlanabb, hektikusabb folyamatok

Az esetek túlnyomó többségében (83%) kevesebb mint két hónap telik el a panasz közlése és a szolgáltatás lemondása között.  Míg az elvándorlást tervezők 37%-át meg lehet tartani testreszabott ajánlattal, ez az arány a felmondás pillanatában lecsökken 15%-ra. A prediktív elemzési megoldások jelentősége még jobban felértékelődik válság idején, amikor kiszámíthatatlanabbá és hektikusabbá válnak a folyamatok, és jóval több tényező befolyásolja a döntést, a szolgáltatásfelmondási periódus pedig lerövidül – figyelmeztet az SPSS.


Hosszú évek felmérései és tapasztalatai igazolják, hogy egy ügyfél megtartásának költsége töredéke az új ügyfél megszerzési költségének. A vállalatok tisztában vannak azzal is, hogy minél kevesebb idő telik el az elégedetlen ügyfelek elvándorlási szándékának felismerése és a probléma megoldása között, annál hatékonyabban lehet megakadályozni az ügyfél elvándorlását.

Az SPSS Magyarország és a DataResearch esettanulmányai kimutatták, hogy míg az elvándorlást tervezők 37%-át meg lehet tartani testreszabott ajánlattal, ez az arány a felmondás pillanatában lecsökken 15%-ra, és az esetek 83%-ában kevesebb, mint két hónap telik el egy panasz vagy elégedetlenségi tényező szolgáltatóval való közlése és a lemondás között.

Fel kell készülni arra, hogy ezek a folyamatok a válság esetén kiszámíthatatlanabbá, hektikusabbá, jóval több tényező által befolyásolttá válnak és lerövidülnek.

A CRM-alapú ügyfélkezelés előnyei békeidőben is jelentősek. A prediktív elemzési megoldások jelentősége ugyanakkor még jobban felértékelődik válság idején, a túlélési stratégiákban. A CRM megoldásokat alkalmazó, prediktív gondolkodást előtérbe helyező vállalatok arra törekedtek, hogy különféle strukturált adatbázisokat használó, adatbányászati technikákkal kiegészített, és piackutatási tevékenységgel megtámogatott modellek segítségével próbálják előre jelezni ügyfeleik elvándorlási (churn) szándékát, motivációit és testreszabott, egyedi ajánlatokkal és ügyfélkezelési technikákkal próbálják meg azokat megtartani.

Nem szabad azt sem elfelejteni, hogy az ügyfélszám-maximalizálás nem lehet egyedüli cél. Amennyiben nem párosul az ügyfélélettartam és az ehhez kapcsolódó ügyfélérték maximalizálásával, könnyen torz és ennek eredményeképpen alacsony hatékonyságú (vagy akár veszteséges) ügyfélportfólió kialakulásához vezethet.

Ez tehát azt jelenti, hogy az adatbányászati és modellezési technikáknak nem csupán a churn-valószínűségek kiszámítására kell koncentrálniuk, hanem az ügyfélérték meghatározásában, valamint a termékszegmensek, ügyfélszegmensek, kockázatértékelési szempontok kialakításában is segítséget kell nyújtaniuk.

Visszakapcsolódva a gazdasági válságban rendelkezésre álló és várhatóan jóval rövidebb időtartamokhoz és az ügyfélérték meghatározásában szerepet játszó események, motivációk megváltozásához: „A közeljövőben két kulcsfontosságú tényezőt kell figyelembe venniük a CRM-központú cégeknek, vállalkozásoknak – hangsúlyozta Körmendi György, az SPSS Magyarország ügyvezető igazgatója.
„Egyrészt olyan – adatbányászatra épülő – öntanuló prediktív, úgy nevezett Real-time (Real-time decision) modelleket, modellezési eljárásokat kell integrálniuk ügyfélkezelő rendszereikbe, amelyek folyamatosan monitorozzák saját teljesítményüket, azaz bizonyos feltételek teljesülése esetén újratanulnak az új adatokon, vagyis képesek megfelelő sebességgel beépíteni a felgyorsult változások, események hatásait.  Így újra tudják számolni - és egymáshoz képest optimalizálni -  a churn-valószínűségeket és ügyfélértékeket. Másrészt az idő szorításából adódóan el kell szakadni a kizárólag strukturált adatokra építő modellezési és CRM rendszerektől, és meg kell ragadni a strukturálatlan adattömegben rejlő minden olyan lehetőséget, amellyel a lehető leggyorsabban információhoz juthatunk ügyfeleink véleményéről, szándékairól, elégedettségük és elégedetlenségük okairól és mértékéről.”

Ebből a szempontból egyik legkézenfekvőbb megoldásként lép elő a szövegbányászat akár hangbányászattal kombinálva, ami szöveges adatok, call center jegyzetek és felvételek, vállalati feljegyzések, fórum- és blogbejegyzések, , adatbázisokba történő rendezését, és ezen keresztül adatbányászai és modellezési eljárásokba való bevonását teszi lehetővé.

Az azonnali és késleltetett hatásait tekintve várhatóan egy-két évig is elhúzódó válsághelyzetben tehát azoknak a piaci szereplőknek lesznek jobb túlélési esélyeik – és fokozottan igaz lehet ez a szolgáltatásban tevékenykedőkre –, akik a lehető legtöbb forrás információit használják fel. Emellett olyan adatbázisokkal dolgoznak, amelyeken azonnal tanulni képes modellezési eljárások segítik a legmagasabb ügyfélérték melletti, azaz legoptimálisabb ügyfélportfólió kialakítását, és amelynek legfontosabb eleme a hatékony ügyfélmegtartás vagy éppen -elengedés.


Forrás: SPSSA Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

LINEUM Kereskedõház Kft.
Homolya László

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Saasco Kft.
Berencsi Bence

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
RÉGIÓ PARK MISKOLC Kft.
Besenyei Csabáné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Clearservice
Varga József

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.