English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Az üzlet csak matek kérdése? Nyomtatás E-mail
2010. május 31. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Az <a href='http://www.lepeselony.hu/index.php?option=com_partner&mode=modKeres&ktipus=szaktar&Itemid=284' title='üzlet'>üzlet</a> csak a matekról szól?Egyik ismerősöm szerint nincs lehetetlen igény egy megrendelőtől, „minden csak matek kérdése”. Azaz ha megfizetik, ő bevállalja az extrém feladatokat is (a jó ízlés és a törvények keretei között). Egy másik üzletember barátom mesélte, hogy volt, hogy a megbízója részére egy társasjátékért utazta be a fél országot. Persze az ügyfél mindenek előtt, de hol húzzuk meg a határt?


A gazdaság matekja: bevétel mínusz kiadás = haszon

Emlékszem, amikor a Közgázon első félévben a mikroökonómia alapelveit tanultuk, kicsit aggódtam, mert annyira természetes és magától értetődő dolgokról volt szó, hogy attól féltem, az egyetem elvégzésével semmivel sem leszek képzettebb, mint ha a piacon árulnék zöldséget, és a saját káromon tanulnék. Ez azonban ad egy alapvető irányt az üzleti partner keresés és kiválasztás során is: az az ügyfél, aki többet visz, mint hoz, nem ideális választás. Persze adódnak helyzetek, amikor presztízsből, vagy referenciaként muszáj valakivel dolgozni, de ezt is érdemes átgondolni.

Az értékesítés és a házasság

Számtalanszor futottam már bele olyan helyzetbe, amikor egy potenciális új vevő olyan volt, mint az álom: érdeklődött, igénye volt a szolgáltatásunkra, éppen akkor, amikor megkerestem, bele volt szeretve a feltételeinkbe és a várható eredményekbe, majd ahogy aláírtuk a szerződést, megváltozott. Kicsit olyan volt, mint a vicces filmekben, amikor a házasságkötés után az addig egymást imádó felek megváltoznak, és pokollá teszik egymás életét… Mindenbe belekötött, semmi sem volt elég jó a számára, és ha egy lépést meg kellett tennie a siker érdekében, azt hetekig hangoztatta, mint ha az lett volna a legnagyobb feladat cégeink életében. Nála például egyértelműen rossz volt az előzetes „matek”, mert jóval többe került a leves, mint a hús.

Profit recept # 1: Tartsd a fókuszt!

Volt munkahelyemen is sokszor éreztem úgy, hogy a volt főnökömnél a fenti mondás van érvényben: ha éppen jött egy új, szebb eredménnyel, több vagy gyorsabban elérhető bevétellel kecsegtető lehetőség, már benne is voltunk. Ennek aztán az lett a vége, hogy egyik tevékenységet sem csináltuk igazán, és elmaradt a várt haszon, alig lett eladás. Erre például nem lehet marketing tervet készíteni, egész egyszerűen muszáj, hogy legyen egy fő fókusz, amit a cég csinál, aminek az irányába a vektorokat beállítja a vezetés, és ami mellett kitart. Ha így tesz, a profit sem marad majd el.

Profit recept # 2: Célozz fizetőképes keresletre!

A nagy matekolás másik oldala az, ha a vevő addig bűvöli a számokat, amíg már végül nem éri meg az együttműködés. Még nem láttam olyat, hogy ilyen helyzetből bárhol is valamelyik fél sérülése nélkül jöttek volna ki: jellemzően a sokat akaró vevő sértődött meg, de olyat is láttam, hogy a szolgáltató végigcsinálta az egész, végső soron ráfizetéses procedúrát, és végül tönkrement. Ezért határozza meg magának az ideális vevőt! Ne sajnálja rá az energiát, mert minél pontosabban meghatározza, kit és milyet szeretne, annál könnyebb lesz a dolga azután, amikor már a közös munka van. Milyet szeretne: alkudozós, követelőző, rugalmatlan partnert, vagy olyat, aki képes és hajlandó mindkét fél nézőpontjait nézni?

Akár arról van szó, hogy egy új, csillogóbb lehetőség tűnik-e pozitívnak, akár egy vevővel folytatott „számháborúról”, érdemes kipróbálni a fentieket: tartani a fókuszt, és csak a jó vevőkre koncentrálni. Ezek a lépések bizonyosan sikerre vezetnek, ennek számos (ha már matekról beszélünk) példáját láttam már.

Németh Zoltán
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Lépéselőny Média Kft.
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekem véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Interbons Kft.
Müller Helga

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
CAFÉ CONTACT Kft.
Imre Zaófia

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Korall-Com Informatikai és Ga... Korall-Com Informatikai és Gazdasági Tanácsadó Korlátolt Felelõsségû Társaság
Szabó Zsolt

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
I.I.R.Gmbh.Magyarországi Fió... I.I.R.Gmbh.Magyarországi Fióktelepe
Gál Judit

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.