Hogyan készüljünk fel egy tárgyalásra?- A tárgyaláson |
2010. június 18. péntek, 03:00 |
„Minden amit mondunk, legyen igaz, de nem minden igazat kell elmondanunk!”Ez annyit tesz, hogy természetesen egy ügyfélnek sem szabad hazudnunk, hiszen az igazság az esetek többségében mindig kiderül és az üzleti életben könnyen padlóra kerülhetünk egy apró füllentés miatt.Azonban! Ha egy terméknek vagy szolgáltatásnak van egy kellemetlenebb hátulütője, illetve hátránya mely annyira nem lényeges, - ennek ellenére ügyfelünk nem biztos, hogy motiváltabb lenne ezen információk tudatában, - ha Ő nem kérdez rá, nem feltétlenül kell megemlítenünk. Mire gondolok?Tegyük fel, hogy hiteltanácsadással foglalkozunk és már szinte mindent megbeszéltünk az ügyféllel, de a tanácsadás végén rákérdez arra az apróságra, hogy mi van akkor, ha ő idő előtt szeretné visszavizetni a még fennmaradt hitelösszeget. Elég neki azt mondanunk, - hogyha persze ezt a konstrukció megengedi, - hogy ennek semmi akadálya. Kihagytuk azt a kis információt, hogyha idő előtt be szeretné törleszteni a teljes hitelösszeget, plusz kezelési költséget számít fel a bank. Ez azonban nem olyan lényeges információ, ráadásul ezt az úgynevezett bűntetőkamatot minden pénzintézet alkalmazza nagyjából azonos százalékon,...de ha esetleg említenénk az ügyfélnek, elmehet a hitelfelvevő kedve. Ha rákérdez, van e ennek plusz költsége, természetesen válaszoljunk őszintén! Értik mire gondolok! Soha ne mondjunk ellent ügyfelünknek!Mivel saját szakterületünkön bizonyára otthon vagyunk, gyakran előfordul, hogy beszélgetőtársunk valami orbitális hülyeséget mond, vagy kérdez a termékkel kapcsolatban. Maradjunk udvariasak, ne hencegjünk tudásunkkal, hiszen könnyen kellemetlen helyzetbe hozhatjuk az illetőt, mely rontja a partneri kapcsolat kialakulásának lehetőségét. Lehetséges opcióink:. • „Ilyen szemszögből még nem gondoltam ebbe bele, mindenesetre egyedi megközelítés.” Helyzet:. Pénzügyi tancsadóként megkérdezzük ügyfelünktől, hogy szerinte nagyjából hány pénzintézet van Magyarországon. Alanyaunk válasza:. „Háát, nagyjából 10-12!” Tudjuk, hogy egetrengetően hatalmas butaság. Mivel ezt nem közöljük vele, mit teszünk? Helyeslünk! • „Így van, ha a nagyobb pénzintézeteket nézzük, nagyjából 10-12-ről beszélünk, viszont ha beleszámoljuk az összes faluvégi takarékszövetet is a pikszisbe, közel 400-500. Mi van, ha így felel:. „ Nagyjából 10.000.- pénzintézet létezik hazánkban!” • „Nagyon jó, látom Ön tájékozott, ha az összes apró bankot is számításba vesszünk, nayjából tízezerig is eljuthatunk, ha a legnagyobbakat vesszünk, nagyjából körül-belül 300 darab! Ugye, milyen egyszerű!? A szövegkörnyezettől és helyzettől függhetnek válaszaink. Apróságoknak tűnnek ezek az információk, de ha mindegyiket kellően jól alkalmazzuk, egy kerek egész tárgyalástechnikai puska van birtokunkban, mely jelentősen növeli sikerességünket!
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..