A vendég nem ügyfél? |
2010. július 23. péntek, 03:00 |
Az ember lépten-nyomon lát olyan példákat, melyekből rengeteget tud tanulni. Távol álljon tőlem, hogy a hazai strandok ügyfélkezelő stílusát kritizáljam, de találtam egy érdekes olasz – magyar vendéglátói ellenpontot, hogy nem kellene, és hogy kellene az új vevőkkel és régi vevőkkel foglalkozni.
Itthoni minta (?)Az egyik leg(el)ismertebb budapesti strandon jártam a hétvégén, és a hosszas várakozás, a nagy meleg hatására számos turista döntött ugyanezen helyszín mellett. A kabinos fiatalember aztán a kedvesség legkisebb jele nélkül elhadarta, miket érdemes tudnunk a kabin használatáról, valamint hogy „egyszer nyitja ki és zárja be, utána minden alkalom 100 Ft”, és már faképnél is hagyott. Nem állítom, hogy értékesítés lenne a feladata, de magyar viszonylatban nem kevés pénzbe került a belépő, elvártam volna némi tiszteletet, ha már vendég vagyok. Majd amikor ugyanígy, csak tört angolsággal „küldött el” egy turistát, elgondolkodtam: milyen kép élhet rólunk, magyarokról a turista marketingben jobban otthonos nyugat-európai fejekben? Külföldi példa (!)Ezzel szemben egy kedves barátom mesélte, hogy évek óta jár Olaszországba egy helyre nyaralni, ahol egy kedves idős pár a tulajdonos. Történt egyszer, hogy küldött e-mailt, hogy mikor érkezik, hány férőhelyre és éjszakára van szüksége, de nem kapott választ. Mielőtt elindult, a biztonság kedvéért felhívta a szállást, hogy most akkor álljon-e neki egy ingyenes cégjegyzékben helyet keresni, vagy lesz szobájuk? A háziak nagyon szívükre vették az ügyet, nem győztek elégszer elnézést kérni, mert mint kiderült átalakítás miatt a számítógépükhöz nem fértek hozzá napok óta, így nem látták az e-mailt. Barátom, amikor kiért, meglepődve tapasztalta, hogy nemhogy a szobákat megkapták, de még jelentős kedvezmény és egy grátisz vacsorát is adtak tiszteletükre. Így is lehet megtartani az ügyfeleket… Nem állítom, hogy minden hazai vendéglátóhely olyan, mint a strandon a kabinos, a tanulság inkább annak szól: az Ön vevői, az Ön ügyfelei milyennek látják Önt? Ha reklamáció van, akkor a vevő „hülye”, vagy megpróbálják korrigálni a csorbát?
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..