Technikás tárgyalások |
2010. július 27. kedd, 03:00 |
A közelmúltban több olyan vállalkozóval találkoztam, akik képzettek és tapasztaltak voltak a kapcsolatépítés területén. Ez meglátszott a beszélgetésből is: olyannyira megismertük egymás céljait, hogy – bár az első tíz perc után erre semmi esélyt nem adtam volna – végül elkezdtünk együttműködni, sőt, még ajánlani is tudtuk egymást pár konkrét partnernek.
Mi az előnye, ha TÉNYLEG mindent elmesél üzleti céljairól egy találkozón?Amikor leültünk beszélgetni, még csak azt néztem, hogy mikor ér véget a beszélgetés, annyira nem éreztem semmi közös felületet. A tárgyalófelek viszont okosan azzal kezdték, ők miben tudnak segíteni nekem (ellenállhatatlan kezdés), és addig-addig meséltek magukról, míg nekem is egyre több minden jutott eszembe, és elmondtam minden üzleti gondolatunkat. Végül oda jutottunk, hogy találtunk olyan pontokat, amiben oda-vissza tudunk egymásnak segíteni, üzletelni. Mit jelent, hogy ne eladni akarjak elsőre?Ez a példa megmutatta nekem, milyen az értékesítés magasiskolája: azzal kezdeni, miben tudok én segíteni a másik félnek (és nem abban csak, hogy a termékem vagy szolgáltatásom milyen hihetetlenül jó lesz neki), automatikusan megnyitja az ajtókat! Próbálja ki, milyen hatást vált ki, ha nem azzal keres meg egy másik üzletembert, miben kellene együttműködniük, hanem azzal, miben tudna segíteni nekik! Ezek az apró példák is mutatják, mennyi jó ötlet és módszer létezik, hogy az ember megnyissa tárgyalópartnerét, találjon olyan felületeket, amikben érdemes együttműködni!
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..