„Mindenki a célcsoportom” |
2010. augusztus 11. szerda, 03:00 |
Ez a kedvenc mondásom, amit minden átlagos vállalkozótól meghallgatok, amikor szóba kerül, kiknek is értékesít. Önmagában nincs vele baj, csak nem hoz bevételt és felőrli a profitot… Ráadásul az üzleti partnerkeresés elsődleges akadálya. Hogy kerülhető el?
Be tudja lőni a célcsoportját? Ingyenes tesztEgy tipikus vállalkozónak sokszor nincs ideje hétközben leülni és elemezgetni a vállalkozását, vagy azon gondolkozni, hogy tudna hatékonyabban eladni. Sajnos. Ugyanis ezzel egyenes arányban marad „hatékonytalan” és kevésbé gazdaságos az új vevő keresés és a marketing. Gondoljon csak bele: ha alkalma nyílna rá, hogy találkozzon 100, de akár csak 20 potenciális vevővel, akiket Ön úgy jelölt meg, mint célcsoportja (tehát bárki), és lenne 10 perce, hogy mindenkinek elmondja részletesen ajánlatát, hogy érezné magát? Szinte biztos vagyok benne, hogy rövid időn belül zavartan próbálna meg egyiktől a másikig rohangálni, hogy kiderítse: kit érdekelhet valójában az Ön ajánlata. Kinek, hová, mit?Márpedig az átlagos marketing, hirdetés, hideghívás, értékesítés pont így néz ki. Tetszőlegesen, sörétes puskával, csak a hirdetési mód abszolút árát nézve „esünk neki” a piacnak sokszor, és nem finomítjuk odáig a dolgokat, vajon megéri-e? Milyen csatornától milyen arányú visszajelzést várunk? Milyen típusú visszajelzéseket várunk? Valóban bárki jelentkezhet, vagy azért legyen nyitott, legyen pénze, legyen igényes felhasználó, stb.? Mert jellemzően utólag jövünk rá, hogy akik jelentkeztek a promóciónkra, egyáltalán nem felelnek meg az Ideális Új Vevőről alkotott fogalmainknak. Segmentare necesse estHiszen épp ez az egy lépés hiányzik az elején: nincs ilyen „álomkép” jellemzően meghatározva egy cégnél! Kérdezze csak meg recepciósát, portaszolgálatát, raktárosait, hogy ki Önöknek az ideális vevő? A régi mondás szerint „Navigare necesse est”, azaz „Hajózni szükséges” – a marketingben átalakítva talán „szegmentálni szükséges”-re lehetne lefordítani. Irány: előre!Ezt követően jöhet az ingyenes cégjegyzék, üzleti közösség, szakmai tudakozó, cégtár regisztrációk sora, hogy neki tudjon állni megkeresni a Nagy Őt. Szerencsére az üzleti életben megengedett a „poligámia”, azaz senkinek sem okoz problémát, ha más cégeket is „tart a tűzben” – szemben a párkapcsolatokkal, ahol bizony nem megszokott kérdés, hogy „dolgozol a konkurenciámmal is?”. Mindenképpen célszerű felmérni még ezen a piacon belül is, mikre nyitottak az egyes részcsoportok, azaz azok, akik még jól elkülöníthetőek ezen a halmazon belül (pl budapesti potenciális partnerek és vidékiek, vagy 50 millió Ft árbevétel alattiak és felettiek, stb.). Ezeket a pontokat alaposan és gondosan végigcsinálva jelentősen nőni fog a marketing és értékesítés hatékonysága, ebben biztos vagyok! Németh Zoltán
A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket. Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait? VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..