English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Mitől változhat az értékesítés? Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 12. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Értékesítés során a beszélgetés változásaFordult már elő Önnel, hogy minden értékesítési, tárgyalási tudását latba vetve sem sikerült üzletet kötni? Érezte már úgy, hogy mindent elmondott, amit csak tudott, cégéről, termékéről, szolgáltatásáról, mégsem lett bevétel és profit a történet happy endje?


Térkép az ügyfélhez

Egy új vevő meghódításának első lépései közé tartozik felmérni, mit és HOGY keres ő valójában. Hiába tudom én, mennyire szüksége lenne a termékemre, ha ő erről még csak elképzeléssel sem bír… Ezért a térkép az ügyfélhez ott kezdődik, hogy kérdezünk, kérdezünk és kérdezünk. Mik a szokásai az adott témával kapcsolatban, amiben megkerestem? Mik a céljai, álmai, hogy szeretné látni azt a területet ideális esetben? Mik a gondjai ezzel kapcsolatban, amelyekre megoldás(oka)t keres?

Kérdőjel > felkiáltójel vagy pont

Az üzletkötés, a tárgyalástechnika során jóval szerencsésebb kérdezni, mint kijelenteni, hiszen automatikus reakció bennünk, ha valaki „tolja” felénk a véleményét, akkor visszahúzódunk. Ezzel szemben az érdeklődésnek (főleg, ha őszinte) nehéz ellenállni: ha valaki kérdezget barátságosan (pláne, ha valamelyes hozzáértést is mutat), abból beszélgetés lesz. Egy beszélgetésben pedig előbb-utóbb megnyílik a másik fél, és kiderülnek olyan lehetőségek az együttműködésre, amelyek egy pár kijelentő mondat miatt örökre rejtve maradtak volna.

A változás szele

Az értékesítés ott kezd változni tapasztalatom szerint, ha prezentációból érdeklődésre váltunk. Hiába találunk nyitott és potenciális partnereket egy üzleti közösségben, ingyenes cégjegyzékben, cégtárban, ha nem tudunk dűlőre jutni velük. Egy kapcsolat eleve többet ér, mint egy erőltetett tárgyalás, azaz valaki, akivel csak beszélgettünk egy jót, később még lehet ügyfél, míg ha valakinek mindenképp elhadarom, mit kínálok, és egyáltalán nem érdekli, nem hagyok majd mély nyomot. Kérdezzen minél többet azzal kapcsolatban, hol tart most az adott terület partnerénél, mi a terve rá, hogy még jobb állapotba hozza azt, illetve mit kellene az ő véleménye szerint elsősorban rendbe tenni / megváltoztatni azon a területen ahhoz, hogy elérjék céljaikat? Nagyon fontos: az Ő véleménye számít, nem a miénk elsősorban még akkor is, ha először – szakmai szemmel nézve – nagy butaságot mond. Onnan sokkal egyszerűbb rávezetni egy valóban jó megoldásra, amire nyitottabb is lesz.

Kezdjen el sokat és még többet kérdezni tárgyalópartnereitől – ez egy sikeres vállalkozás alapja!

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.


Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.

Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?

VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. , ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Pro-Primo kft.
Barna Tamás

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
PLIBRICO Tûzállóanyaggyárt... PLIBRICO Tûzállóanyaggyártó Kft.
Simon Csilla

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Pélag Kft.
Péli István

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Duna Center Therm Kereskedelmi... Duna Center Therm Kereskedelmi Kft.
Somodi Andrásné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.